DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes Hamiltona naštval. Wolff: "Měl právo týmovou režii zpochybnit"

Podle sportovního ředitele Tota Wolffa nebylo nic špatného na tom, že se Lewis Hamilton vyptával na důvody toho, proč má ve Velké ceně Mexika zajet podruhé do boxů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes Hamiltona naštval. Wolff: "Měl právo týmovou režii zpochybnit"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 03.11.2015 19:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 23 lidí) 02.11.2015 11:06
Ono je to jednoduchý. Když máte náskok přes 30… »
» uzivatel001898 (Hlasovalo 18 lidí) 02.11.2015 08:59
A teď tu o Sněhurce... Proč to Pérezovi vydrželo.… »
» Redakce F1news.cz (Hlasovalo 18 lidí) 02.11.2015 12:49
A vida, ono to jde i slušně a bez zesměšňování… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • JOCHEN RINDT

    JOCHEN RINDT

    88.102.230.XXX
    Já,to vidím přesně tak,pokuď mercedes sundal z Nika tu kletbu za loňské Spa tak je tady opět náš známej Ham.Nejel vůbec v pohodě jak by se na mistra slušelo,ale opět ty známe chyby.Ham prostě neumí být druhý za Nicem.

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000404

    uzivatel000404

    83.208.218.XXX
    at to bylo jak-koli chtejí mít určitě Nica před Sebem a o to pujde i další závod taky si myslím ,že minulý zavod to Nicimu jen tak neuklouzlo

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Xinho

    Xinho

    217.118.100.XXX
    Treba sa na to pozriet aj z inej strany. Lewis si pravdepodobne setril gumy na zaverecnu cast preteku, kedy si viac veril na predbehnutie. Zrazu mu z radia oznamia ze menia strategiu a musi ist prezut...mna osobne by to tiez nastvalo, potom bolo v podstate jasne, ze je vybavene, na novych gumach proti Rosbergovi to na tej trati neslo...

    ps. posluchol prikaz, isiel do boxov a splnil co sa od neho chcelo, co je na tom arogantne?

    + 15 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Ono je to jednoduchý. Když máte náskok přes 30 sec., tak se může stát, že v případě havárie, na čele nestihnete zajet do boxu ale jezdci za vámi ano. Po SC už si zastávku dovolit nemůžete, protože si nevyjedete takový náskok a naopak budete čelit soupeřů na čerstvých gumách. Tohle chtěl tým eliminovat, ale musí to poslechnout oba, protože jinak by to neudělal ani ten první v pořadí. Jenže Lewis to nemíní pochopit ani respektovat.
    Chápu rozhodnutí týmu a udělal bych to taky. Na co vám je náskok třeba minuta po SC, když máte sjeté gumy a soupeři ne ?

    ps. ten Lewis je nesnesitelnej arogant.

    + 23 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      85.135.106.XXX
      Taky moc nechápu proč by měl být arogant :-D Nelíbilo se mu to tak se ozval...tobě když se třeba v práci něco nelíbí, tak jen mlčíš a neozveš se?!
      Já si zase naopak myslím, že kdyby jel dál, tak by pokračoval do SC faze a vyměnil by je za nové měkké...takže po restartu by měl daleko větší šanci na Rosberga, který by ty gumy už pár kol měl a ještě tvrdé. I kdyby ho díky pitu v SC fazi někdo náhodou předjel...tak by to pro Hama nebyl absolutně žádný problém díky rychlosti Mercedesu a stejně by byl nejhůře 2.
      Takže toto se mi moc nelíbí, protože u Rosberga vždy volí nějakou jinou strategii, když chce útočit na Hama, ale jak to chce udělat Lewis, tak mu to zatrhnou. Třeba to bylo za ten ťukanec v USA....tak jako loni v opačném gardu po Spa co my víme... :-)

      + 12 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        "Takže toto se mi moc nelíbí, protože u Rosberga vždy volí nějakou jinou strategii, když chce útočit na Hama, ale jak to chce udělat Lewis, tak mu to zatrhnou."

        Můžeš mi naznačit kdy to bylo? Já si koncem loňské, ani celou letošní sezonu nějak nevzpomínám, kdy by Rosberg nejel do boxů hned po Hamovi, ikdyž to pro Rosberga naprosto nedávalo smysl. Zato naopak (kdy byl Lewis v problémech a najednou rozdílné strategie nebyly problém) bych příklady našel. 03

        + 13 / − 14

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Cooper

          Cooper

          188.120.212.XXX
          Mike to chceš jako říct že mercedes nadržuje Blonďákovi? (odbarvenýmu)? To tu radši moc nepiš nebo tě místní fan club protekčního spratka umínusuje :-D :-D odemě máš + :-D 01

          + 11 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            O tom nepochybuju. Jen si nejsem jistý, kde to končí. Jsou to jen podivné strategie? Je náhoda, že letos začal Nicovi na Lewise ztrácet a až když bylo o titulu prakticky rozhodnuto, najednou je zase vyrovnaným soupeřem? Je náhoda, že od loňského Spa Rosberg Lewisovi uhne, sotva ho zahlídne v zrcátkách?

            + 12 / − 11

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Ale zkus se vžít do pozice týmového šéfa. Jet do cíle s oběma vozy bez přezutí = riziko po výjezdu SC. Je mi jasné, že by Lewis to riziko rád postoupil. Jenže v tom případě by do boxu nechtěl ani Nico, což zase znamená riziko v případě výjezdu SC, což se ostatně stalo, pro oba. Pokud by nezajeli do boxu, když měli oba luxusní náskok, tak měli na konci co dělat ubránit se jezdcům na čerstvých gumách a tím by oba bývali ohrozili výsledek obou. Z druhé strany, Mercedes už se nemá čeho bát, oba tituly už má. Ale v tom případě by Nico taky nemusel do boxů, protože jinak by to nebylo fér, protože ani pro Nica nebyla ta zastávka nutná.

        A Lewis poté co řekl o T1 v Austinu, že se nemá o čem bavit, ani se neumí omluvit, je arogance nejvyššího řádu. F1 není o férovosti, ale nechápu, proč maršálové netrestají prasárny při soubojích v rámci týmu? Tohle bylo jasné a úmyslné vytlačení soupeře z trati. Jestli se dalo ještě v Suzuce spekulovat, zda to bylo nechtěné, nyní se prokázalo, že je to způsob uvažování Lewis. Soupeř vedle, týmový kolega, toho vytlačím, ten uhne 02

        + 17 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Mě by zajímalo, jak by oba piloti Mercedesu na čele při havárii (?na čele?) nestihli zajet do boxů???
      Vždyť SC čeká na vedoucího závodníka.
      Čili, když bude mít kolizi Ham, tak Nico v pohodě zajede pro nové gumy a při výjezdu se zařadí za SC. To samé platí v případě kolize Rosberga o Lewisovi. A když koliduje kdokoliv s 30 sec. ztrátou, pak je situace pro oba vozy Mercedesu ještě snažší. Za 30 sec. je přezují oba s prstem v nose.
      To jsou zase výmysly.

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    37.48.35.XXX
    Myslim, ze uz meli takovy naskok, ze ty gumy mohli vymenit, aniz by byly sjete (napr. pro pripad vyjezdu SC). Nico poslechl a Ham pochopitelne vycitil sanci, skoda, ze nestal za svym, mohlo byt alespon nejake vzruso. Myslim, ze by to na tech gumach dojel, viz Perez.

    + 15 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001898

    uzivatel001898

    94.74.231.XXX
    A teď tu o Sněhurce... Proč to Pérezovi vydrželo... A měl na těch pneu snad o 20 kol víc než by měli Mercedes...

    + 18 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Opotřebení pneumatik záleží na mnoha faktorech. Hraje tam roli, asfalt, typ vozu, teplota, styl jízdy pilota a i nastavení auta. Proto se i u stejného týmu může stát že opotřebení gum na jednom voze je minimální a na druhém voze pneumatiky doslova hoří. Když byl Hamík v jednom týmu s Buttonem, byl známý ničením gum, zatímco Button dokázal na stejné sadě ujet skoro dvojnásobnou vzdálenost.Takže to není pohádka, ale realita..

      + 15 / − 20

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001578

        uzivatel001578

        82.119.113.XXX
        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

        + 9 / − 18

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Xinho

        Xinho

        217.118.100.XXX
        Akurat, ze od vtedy sa Lewis v tomto smere vyrazne zlepsil a dnes je to on, kto oproti teamovemu kolegovi vie viac posetrit gumy aj palivo a navyse jazdi rychle casy

        + 11 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001578

        uzivatel001578

        82.119.113.XXX
        Keďže sa mi príspevok zmazal, tak ešte raz a v skratke.
        Pepen vôbec nepripúšťa, že sa niekto v managmente pneumatík môže za 3 roky zlepšiť, môže mu dokonca lepšie sadnúť auto ako jeho týmovému kolegovi.
        A v neposlednom rade, keď Lewis dokáže urobiť na mäkších viac kôl, ako súper, je vysoká pravdepodobnosť, že dokáže urobiť viac kôl aj na tvrdšej zmesi. Bez narážky a bez výmyslov ... 03

        PS: to by som chcel vedieť, kto môže tento príspevok nahlásiť ...

        + 12 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama