Japonská stáj vstupuje do své čtvrté sezony ve Formuli 1 a přes velké investice je solidních výsledků jako šafránu.
„F1 je tvrdší, než jsme čekali, ale i to je výzva k naší pozornosti,“ říká Saito. „Nemůžeme si však dovolit nemít výsledky, máme již v tomto projektu příliš mnoho investic a příští rok požaduji pódium.“
Zatím bývají monoposty z Kolína nad Rýnem spolehlivé a o motorech se říká, že jsou velmi konkurenceschopné. Největší rezervy má tým údajně v aerodynamice.
Avšak TF105 by měl být prvním monopostem zkonstruovaným plně pod dohledem Mika Gascoyneho, který stál za konstrukcí úspěšného Renaultu R23, jenž byl ceněn pro výborné jízdní vlastnosti a skvělou aerodynamiku.
Za volant závodních TF105 usednou Ralf Schumacher a Jarno Trulli, kteří již v závodě Grand Prix triumfovat dokázali.
Foto: Jarno Trulli
Toyota musí na pódia
Viceprezident Toyoty Akihiko Saito má pro rok 2005 zcela jasný cíl.
Další zprávy
-
Atentát na Fica: Premiér musel znovu na sál! Kaliňák promluvil o dalším vývoji
-
Jak na samosběr jahod? Sezóna začíná, cenných rad je hned několik!
-
Operace v rodině Agáty Hanychové: Veronika Žilková prozradila výsledek!
-
MS v ledním hokeji: Češi vyhlížejí velkou posilu z NHL! Kdo by mohl dorazit?
-
Důvěrná slova Karla III. o rakovině unikla na veřejnost! Král přiznal, co mu je
-
Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak