DISKUZE K ČLÁNKU Je Ecclestone opravdu diktátor? Chce osmiválce bez ohledu na názor týmů!

V několika posledních dnes se Ecclestone hodně rozhovořil o úrovni F1 a neváhal vyzvat k návratu ke kořenům. Co to v jeho podání znamená? Omezení technických podpůrných prostředků. Ale to není všechno, boss F1 opět zatoužil po osmiválcích.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je Ecclestone opravdu diktátor? Chce osmiválce bez ohledu na názor týmů!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 21.10.2015 18:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Cooper (Hlasovalo 17 lidí) 20.10.2015 17:01
Tady bych vyjmečně s Bernim i souhlasil... a na… »
» Tomur (Hlasovalo 7 lidí) 20.10.2015 18:43
Vůbec nepochybuju o tom, že Mercedes nebude chtít… »
» Cooper (Hlasovalo 6 lidí) 20.10.2015 17:18
tak senilní je na to dost ... ale jedinej komu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Veterána ťahá k veteránom. Sponzorov zaujíma to, čo je teraz.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Skull55

    Skull55

    93.199.110.XXX
    Pokud by se prosadil navrat starych motoru (byt i jen dobrovolny) tak tu mame presne duvod nesmyslnosti snazeni se zavadet financni stropy pro tymy atd. kdyz vyrobci motoru investovali nemale casty do vyvoje tech soucasnych. Pri neustale zmene nazoru me cena motoru absolutne neprekvapuje ba se naopak divim, ze neni jeste vetsi.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pavel A.

    Pavel A.

    85.70.8.XXX
    Bouchat si může jak chce, pokud jsou nastavené schvalovací procesy. Ostatně, motory V8 pro F1 se dva roky nevyráběly a nemodernizovaly, navíc vozy pro příští sezonu mají týmy už rozdělané.

    A ještě jedna poznámka - pokud budou motory V8 pomalejší, tak opravdu nevím, jak by si tím Red Bull polepšil. Jedinou změnou bude, že při jednom závodu se pojedou dva samostatné šampionáty.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kostěj

    Kostěj

    188.75.128.XXX
    Ať si každej jezdí s čím chce. Vždyť je to jedno, ne?

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Cooper

    Cooper

    188.120.212.XXX
    Tady bych vyjmečně s Bernim i souhlasil... a na co V8 lepší V10 nebo V12 :-D Tahle EKOformule se mi vůbec nelíbí... a argumenty že ze stejným výkonem je poloviční spotřeba mě nechávají naprosto chladým 14

    + 17 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Menno Coehoorn

      Menno Coehoorn

      176.74.128.XXX
      A na budúci rok nebude mať motor nikdo. Tie jeho keci sú totálny nezmysel a on to dobre vie,len vypúšťa dymovú clonu.

      + 2 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Cooper

        Cooper

        188.120.212.XXX
        tak senilní je na to dost ... ale jedinej komu přechod na V8 + + bude vadit je mercedes páč ty s V8 byli rádi když dojeli v první 10 nehledě na to že vývoj těhlech nesmyslnejch motorů nebyl asi uplně lacinej ...

        + 6 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Tomur

          Tomur

          188.175.122.XXX
          Vůbec nepochybuju o tom, že Mercedes nebude chtít opustit současné motory, když s nima dominuje. Ale u V8 Mercedesu určitě nebyl problém v motoru samotném, ten měl asi nejsilnější 03

          + 7 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            otázkou je, co je nejlepší. Asi byl nejvýkonnější, ale rozhodně ne nejúspornější a hlavně, rozdíly mezi jednotlivými výrobci u V8 byl minimální, takže měli k dobru cca 10 koní ale teď je to údajně 30 na ferrari...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama