Grosjean se obává, aby měl v Austinu s čím jet

Robert RoBertino Pavelka, 13. října 2015, 09:55 Google+

Francouzský pilot prohlásil, že jeho nehoda v Soči byla asi nejhorší v jeho kariéře. Nyní se obává, aby v Austinu, kde by se z prestižních důvodů chtěl co nejlépe předvést, mohl vůbec absolvovat závod.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Romain Grosjean, GP Japonska (Suzuka)

Romain Grosjean, GP Japonska (Suzuka) | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Důvodem ale není zdravotní stav nebo nějaké důsledky jeho nehody ve 12. kole ruské Grand Prix. V tomto směru se Romain cítí velmi dobře. "Naštěstí jsem celý. Dnes už jsou technologie vyspělé. I když po nehodě jsem měl dojem, jako bych spadl z desátého patra. Ale odnesl jsem to jen pár modřinami."

Jeho dohady ohledně nehody jsou pořád ještě nejasné: "V rychlosti kolem 300 km/h došlo k velké přetáčivosti. Možná byl na vině nějaký kontakt v úvodní fázi závodu, proto auto nefungovalo dobře. Ale co se přesně stalo, to nevím."

Grosjeana nyní trápí problém, zda v USA, kde chtěl fanouškům prokázat, že americká stáj Haas F1 Team volila v případě jeho angažmá dobře, vůbec bude mít s čím startovat. Obává se, že v Enstone už letos poněkolikáté budou čelit finanční krizi. Renault sice zveřejnil dopis o záměru převzít Lotus, čímž se tým vyhnul dalšímu soudnímu řízení, ale během závodního víkendu v Soči bylo v tomto bodě ticho po pěšině.

"Nejdřív musíme opravit auto, mechanici budou mít hodně práce. Jenom doufám, že budeme mít všechny díly, které na to potřebujeme. Je to důležité, protože Grand Prix USA pro mě bude hodně specifická, vždyť příští rok budu závodit v americkém týmu. Doufám, že se mi od fanoušků dostane značné podpory," nepřipouští si Grosjean nějaké zásadní problémy.

Vytisknout

Diskuze: Grosjean se obává, aby měl v Austinu s čím jet

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Briatore v dobách, kdy měl v F1 ještě značný vliv

Briatore: Grand Prix inženýrů nikdo nechce!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

  2. McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud