S odchodem Fordu z F1, klesl počet stájí startovního pole na 9, tedy 18 vozů na startu. Neustále se tenčící startovní rošt přinesl variantu třetích vozů ekonomicky silných týmů.
Stáj BMW Williams vypočítala, že toto by stálo tým dalších 10 milionů USD a od toho okamžiku se již o třetích vozech příliš nehovořilo.
Sir Frank Williams a ředitel BMW Motorsport Mario Theissen byli nakonec velmi rádi, že Fordův tým Jaguar odkoupil Dieter Mateschitz a jeho společnost Red Bull.
Majitel stáje připustil, že by třetí vůz byli schopni nasadit, ale podle něj je nastalá varianta lepší i pro F1 samotnou. „F1 potřebuje tovární i soukromé týmy a vstup Red Bull je významným příslibem pro budoucnost tohoto sportu.“
Foto: BMW Motorsport
Záchrana Jaguaru byla lepší variantou
Přední představitelé týmu BMW Williams posuzují s odstupem času dvě možné varianty.
Další zprávy
-
Počasí na 14 dní: Meteorologové už vidí do příštího pracovního týdne
-
Anička Slováčková o boji s rakovinou: Nehraju si na hrdinku!
-
Fica čekají nejtěžší hodiny a dny, řekl Pellegrini po několika minutách s premiérem
-
Milan Antoš: PRVNÍ SLOVA o nehodě, která ho vyřadila z vysílání ČT!
-
Poslední rozloučení s Vlastimilem Harapesem (†77) bude v Národním divadle!
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl