DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari neustupuje, Red Bullu stále nabízí jen staré motory. Ricciardo se za ně přimlouvá

Šéf Red Bullu, Dietrich Mateschitz, znovu pohrozil odchodem z F1. Na konci října rozhodne, jestli značka Red Bull a její dva týmy v F1 zůstanou nebo ne. Podle mnohých je to naznačení, že se blíží odchod Red Bullu a Toro Rosso ze světa Grand Prix. Je ale také možné, že přesně takto si to Mateschitz přál.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari neustupuje, Red Bullu stále nabízí jen staré motory. Ricciardo se za ně přimlouvá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 11.10.2015 10:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovalo 16 lidí) 09.10.2015 10:43
Red Bull dostal co zaslouží. Jen blázen ukončí… »
» Lahva (Hlasovalo 14 lidí) 08.10.2015 21:50
Ne! Ať je to jak chce, F1 nesmí přijít o 4… »
» Jindrich K. (Hlasovalo 12 lidí) 09.10.2015 11:12
Víš, když si někdo myslí, že kvůli němu každej… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    193.228.234.XXX
    Mercedes i Ferrari jen prostě mají strach, že je s jejich novým motorem porazí. Nic jiného v tom není, žádné nedostatečné kapacity a podobně. Je to smutné, že tak renomované značky se bojí výrobce limonád. 02

    + 12 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001836

      uzivatel001836

      212.158.133.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      78.102.41.XXX
      A ty by ses nebál ?? Vyvinuli zbraně za 100vky mil eur a mají je za 20 dodat konkurenci ?

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • huhukoktejl

        huhukoktejl

        37.48.50.XXX
        No a co? Vsak kdyz to prodaji, tak penize dostanou zpet. Cim vic zakazniku, tim vetsi navrat vlozenych investic. Proste si neveri, RB mi jako tym neni sympaticky, ale Mercedes i Ferrari ted ztratili dost bodu u mne ...

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          78.102.41.XXX
          Nesmysl... Těch 20 mega jim nevynahradí vůbec nic... Ferrari je mýtus, čas od času je třeba ho přiživit... Nežijí z prodeje motorů...

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Skull55

    Skull55

    195.158.253.XXX
    To samozrejme. Timhle zase mohou argumentovat tymy, co motory odebiraji. Zajimalo by me, jestli prave treba je nejak zohlednena cena a "stari" motoru - zaplatis vice, mas novejsi motor, zaplatis mene, mas starsi. Kazdopadne velice chapu proc jim Ferrari ani Mercedes nechce dat aktualni motory. Je to hlot obchod a zrejme se jim to nevyplati.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      defakto tim priznavaji, ze bez lepsiho motoru nemaji na to RB porazet. A to je dost smutne priznani 17

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mr.B

        Mr.B

        90.176.164.XXX
        Je to všechno o rozdělění investic. RBR investovalo hodně do aerodynamického oddělení, Ferrari a Mercedes investice rozložili i do motorárny. Každej investoval tak, jak se mu to zdálo nejefektivnější. Proto se můžou Ferrari i Mercedes aerodynamiky RBR obávat a není na tom nic ponižujícího, protože každý má tu filozofii investic poskládanou jinak.

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      37.48.50.XXX
      At klidne prodavaji i starsi verze za nizsi penize pro tymy, ktere na to nemaji. Ale ta situace je trochu paradoxni. Vyrobce motoru ma zakaznika, ktery mu chce zaplatit velke penize, ale vyrobce nechce prodat.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • vojtano

    vojtano

    37.188.131.XXX
    Trochu zklamán jsem z přístupu Ferrari. Nejdřív motory ano - " konkurence se nebojíme", pak motory ano, ale starší a teď už jen motory pouze pro TR...
    No myslel jsem, že mají větší sebevědomí a důvěru v sebe sama. Zadarmo by ty motory pro 4 monoposty nebyly, proto nevěřím, že by to nebylo ekonomicky výhodné. Takže co je skutečným důvodem obratů v rozhodování?

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.138.XXX
    reakce na Duncan66 09:06 09.10.2015

    "kazdy v poli by mel mit stejny motor jako tovarni tym"

    A co je tohle za blbost?
    Nebo ještě jinak: každý v poli by měl mít stejný motor jako KTERÝ tovární tým? Jako Mercedes? Ferrari? Honda? Dyť i mezi továrními motory lítá >100 k. Mercedes 2015 bude dost možná lepší než Honda 2016. Když má Manor nárok na stejný motor jak Mercedes, musí ten nárok mít i Toro Rosso, Lotus... McLaren, Ferrari?
    Protože to, co jsi napsal ty, je synonymem výrazu "každý v poli má mít stejný motor". Jestliže A=B, A=C, A=D (všichni stejný jako továrna), tak musí platit A=B=C=D (všichni jednotné motory). Je to opravdu to, co chceš?

    Je to jinak. Každý v poli by měl mít motor odpovídající předpisům. Lepší, horší, nový, repasovaný dva roky starý - co si kdo dokáže sehnat nebo postavit. A nikdo jim do toho nemá mít co prndat.

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Zalezi jakou F1 si prejes mit. Pokud bychom byli nekde v minulosti, tak bych s tebou i souhlasil. Tam si totiz behem sezony mohl predelat klidne cele auto, protoze si mohl testovat o stosest a klidne jsi mohl behem sezony zmenit agregat, ci jej prekopat jako to auto. Ale dnes mas motor v prubehu sezony v podstate zmrazeny, mimo sezony mas zetony, ale ty rok co rok ubyvaji. Auto behem sezony neprekopes prakticky vubec a pokud ano, je to velka sazka do loterie, protoze diky nulovemu testovani musis vsadit na jednu kartu a kdyz to nevyjde jsi odepsany.
      Takze pokud ses v navrhu noveho auta vydal spatnou cestou a mas k tomu jeste chaby motor, tak jsi odepsany na cely rok a nemuzes s tim narozdil od minulosti vubec, ale vubec nic delat. To je ten mega pruser. Ale jak uz to byva, svet neni cernobily a stejne to plati o F1. V tech srackach je samozrejme RB a Renault i vlastnim pricinenim a vlastni politikou hajeni svych pozic a vymahani si konkretnich zmen, jako napr. soucasna pohonna jednotka.

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.138.XXX
        Jasně, ale já narážel hlavně na to nutit výrobce do toho, aby dodávali soupeřům to samé, co má jejich tovární tým. To by se ti taky mohlo stát, že by všichni výrobci přešli na taktiku Hondy a nedodávali mimo svůj tým nikomu nic.

        "jakou F1 si prejes mit"

        Já vidím dvě možnosti:
        Stávající motory s tím, co jsi naznačil (nárok na stejný), akorát bych to neokecával a dotáhl bych to do důsledků: proč nechávat jednotlivý výrobce pracovat na svým písečku, když je pak stejně přidusím pravidly tak, aby výsledek byl +- stejnej (a pokud není, tak ta pravidla ještě upravím, aby byl), proč je nutit zase dalším předpisem, aby dávali soupeřům svoje nejlepší zbraně, když se to všechno dá vyřešit dodávkou jednotlivých motorů?
        Druhá možnost: o řád jednodušší a levnější motory s hrubou silou, který by zvládly postavit i ne-automobilky. Možná hlavně ne-automobilky, protože některé z automobilek by asi z F1 odešly, když by neměly výkladní skříň technologií. Jde přece o sport a pro sport nepotřebuji dvojitou rekuperaci a kosmické materiály. Jednoduchá třílitrová V10 to zvládne taky. Akorát spálí o polovinu benzínu víc než V6T.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Jindrich K.

    Jindrich K.

    89.102.157.XXX
    Red Bull dostal co zaslouží. Jen blázen ukončí smlouvu s dodavatelem motorů aniž by měl náhradu. Zvlášť v době kdy je výrobců jako šafránu a navíc jak Mercedes tak Ferrari mají i vlastní tým a logicky se bojí porážky. Co kdyby RB udělal lepší auto, že ?
    Jestli Mateschitz doufal, že Ferrari nebo Mergl okamžitě přispěchají s motorem nejnovější specifikace, tak pochybuju o jeho zdravém rozumu.

    + 16 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Pokud by prijal beckovy motor a smiril se s tim, ze ikdyz maji ambice na titul, tak vyhrat nemuzou ani kdyz budou mit nejlepsi auto, tak to bych o jeho zdravem rozumu vazne uvazoval. On neni na F1 zavisly, klidne muze odejit a mu se prakticky nic nestane.

      + 4 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jindrich K.

        Jindrich K.

        89.102.157.XXX
        Víš, když si někdo myslí, že kvůli němu každej padne na prdel tak jednoho dne prostě čumí, když ta taktika nevyjde. On je obchodník a tohle dobrý byznys není. Mohl zkusit konstruktivněji řešit problémy s Renaultem nebo možná mohl tým Renaultu odprodat ... Takhle se může sebrat a jít . Jediný kdo to odskáče jsou piloti a fanoušci, kteří přijdou o 4 auta. 02

        + 12 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          jak ten problem mel s Renaultem resit? Pokud maji informace, ze naovnani vykonu by trvalo minimalne dalsi dva roky a pri dnesni F1, kdy se muze za dva roky jezdit treba s uplne jinym motorem je to proste zcela neakceptovatelne reseni. Cekat 4 roky na slusny motor, abys mohl bojovat o titul, to je jako situace, se kterou by se podle tebe smiril kazdy tym s ambicemi na tituly? To si muze myslet jenom blazen.

          + 8 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • virtual

            virtual

            91.197.117.XXX
            Píšu to pořád dokola, ambice nic nevyhrajou. Pokud máš ambice na tituly, musíš mít kvalitní lidi, kvalitní podvozek, kvalitní pohon, spoustu štěstí a asi tisíc dalších věcí. V F1 se tradičně soutěží i v poháru konstruktérů, momentálně nejde za peníze u konkurence vyzobat tu nejlepší podvozek, tu nejlepší motor, tu nejlepší elektroniku, maziva, PHM atd. atd. a s šikovným pilotem slavně vítězit. Nejlepší (a nejražší) je udělat si "všechno sám", a pokud něco z dříve zmíněného RB nemá, těžko může mít ambice vyhrávat.

            + 7 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama