DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: F1 to bez Red Bullu přežije, Honda a Renault budou do 2 let ve formě

Formule 1 je podle sportovního ředitele Mercedesu Tota Wolffa dostatečně silná, aby se vypořádala se ztrátou Red Bullu a Toro Rosso, pokud se rozhodnou odejít. Připouští ale, že by to pro ní moc dobré nebylo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes: F1 to bez Red Bullu přežije, Honda a Renault budou do 2 let ve formě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 09.10.2015 11:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovalo 6 lidí) 09.10.2015 11:34
Za všechno může může BE, JT a slavná FIA. Ano… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Za všechno může může BE, JT a slavná FIA.
    Ano samozřejmě problém motorů od R pro RBR je z velké části vlastní chybou velkohubosti funkcionářů RBR, ale stejně i za tohle může jmenovaní. Stejně jako za trabant od Hondy pro McL, stejně jako skoro monopolizaci dodavatele motorů pro zákazníky, kterým je M. Nesmyslná pravidla o zákazu vývoje dělají z F1 nudnou a frustrující parodii na formulové závody. Výsledkem je pouze etapová změna v době velkých změn pravidel. Nejdřív RBR, teď to bude ještě další dva roky nebo možná jenom rok pokud to posunou na 2017 M. Změna sil v blocích je to nejhorší co se mohlo F1 stát. Kdo má štěstí a postaví na začátku bloku bude prostě v tom bloku kralovat. Dílčí úspěchy ostatních na celkovém pořadí nic nezmění. Dokud nebudou moci motoráři, designeři a ostatní odborníci v F1 s autem pracovat pouze v základním rámci pravidel, nemůžeme po nich chtít, aby dokázali zázraky. Upřímně by mě zajímalo jakým způsobem se podařilo F s těmi pár body (pardon žetony) ten motor takhle zlepšit a jsem zvědavej s čím přijde R. Jako fanda FA jsem smířen s tím, že na F1 už koukat nebudu, protože si nedokážu představit, že by Honda dokázala motor v rámci dostupných žetonů změnit tak, že budou jezdit na čele. Podle dosavadních vyjádření je totiž celá koncepce horního uložení špatná a není zde prostor pro zlepšení a změna celého konceptu, podle mě není díky žetonum možná.
    Na RBR mě nejvíce mrzí, že již delší dobu mají titulárního sponzora Infiniti. Už loni si na R stěžovali a dodnes nebyli schopni je přesvědčit, aby se podíleli na F1 vývojem vlastního motoru. Křičet a nejít do žádného rizika umí každej jouda. Divné je to, že nějak rychle zapomněli na 4 tituly. V té době jsem nikde neslyšel činovníky RBR křičet slávu na R. Všechno bylo vlastně jenom autě, motor tam vlastně asi mohl být třeba z varťase. Je divné, že i tehdy vlastně žehrali na to, že mají nejslabší motor, asi si připravovali půdu do budoucna. Divné však je, že třeba ve 2013 s tím divným motorem byl třeba i Lotus vysoko v celkovém hodnocení. No nic, dokud shora jmenovaní nepochopí o čem je závodění, nic se nezmění.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama