DISKUZE K ČLÁNKU Dennis: "Prakticky vše, co mělo vést ke snížení nákladů, je zvýšilo"

Předseda představenstva McLarenu Ron Dennis si nemyslí, že by omezené možnosti testování pomáhaly ušetřit týmům moc peněz. Pravidla by kvůli tomu měla být změněna.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dennis: "Prakticky vše, co mělo vést ke snížení nákladů, je zvýšilo"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 06.10.2015 00:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Bigben (Hlasovalo 18 lidí) 05.10.2015 09:45
Ekologické náboženství v F1 bylo jasné od samého… »
» jumpman (Hlasovalo 11 lidí) 05.10.2015 10:27
Nevím co se tenhle "odborník" rozčiluje… »
» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 05.10.2015 10:56
To co jsi napsal má svou logiku, ale nové motory… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    78.102.41.XXX
    Já s těmito slovy nesouhlasím... Ano když máte problém, tak se z toho potřebujete vyhrabat,,, Jenže pravidla jsou / budou stejná pro všechny, takže kdo bude mít prostředky, ten bude testovat a 0 od nuly pojde... Rozhodně nemám pocit, že za dob neomezeného testování jsme měli větší zvraty než teď...

    Co se spolehlivosti týče, je vtipné, že o tom mluví z pozice šéfa Mcl = > Jsou úplně v p... Dnešní F1 je plná odborníků, technologií... Je zkrátka příliš dokonalá a cokoli co jim ztěžuje práci, je ku prospěchu věci...

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    Nevím co se tenhle "odborník" rozčiluje. Vždyť tyhle pravidla jsou jen a jen jeho dílem!!! Zákaz testování si prosadil denis v době, kdy potřeboval nějak zasatvit ferrari a sportovně na dráze toho nebyl schopen a najednou mu tyhle pravidla vadí. Donedávna vytruboval, že mcl je tým, co dokáže nejlépe vyvíjet vůz během sezony a najednou nemůžou vůz zlepšit! Tohodle pána by měli zavřít do retenčního ústavu a už nikdy nepustit ven!

    + 11 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bigben

    Bigben

    90.181.141.XXX
    Ekologické náboženství v F1 bylo jasné od samého počátku.Abychom šetřili benzín (možná i pár tisíc litrů za sezonu) , přinutíme stáje zaplatit stamiliony za nové motory, nový softver , šasi....Ti pánové nahoře se evidentně učí od těch budižkničemů v Bruselu.

    + 18 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      To co jsi napsal má svou logiku, ale nové motory nebyly zavedeny prvotně kvůli ekologii, ale protože atmosferické už všichni přestávají dělat. Zůstat u nich by bylo podobné, jako by před sto lety někdo nařídil zůstat u parních strojů. 03

      + 10 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama