DISKUZE K ČLÁNKU Michelin rozhodně neodepisujte, bitva pořád trvá

Jako by se v záplavě zpráv a prohlášení Pirelli, co všechno udělá v dalších letech zapomnělo, že stále existuje i druhý uchazeč o dodávky pneumatik závodnímu poli. Není vyloučeno, že veřejnost po otevřené podpoře Pirelli ze strany Ecclestonea Michelin odepsala.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Michelin rozhodně neodepisujte, bitva pořád trvá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 06.10.2015 18:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 02.10.2015 13:23
Byl bych moc rád, kdyby Michelin dostal… »
» Ferda (Hlasovalo 9 lidí) 03.10.2015 18:34
Jenže doporučení od Hadráků už není pouhé… »
» ladys (Hlasovalo 6 lidí) 03.10.2015 14:30
"nových kontroverzních pravidel týkajících… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ladys

    ladys

    178.23.219.XXX
    "nových kontroverzních pravidel týkajících se tlaku v pneumatikách"
    Co je pravidlech kontroverzního? Každý výrobce doporučuje tlaky...

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Jenže doporučení od Hadráků už není pouhé doporučení, ale diktatůra pod trestem FIA.

      + 9 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Byl bych moc rád, kdyby Michelin dostal příležitost ukázat, jak zadání FIA dokáže zvládnout jinak.

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Nic proti tvému komentu. Ale pokud chce FIA 2-3 zatávky, budou i u Michelinu muset vytvořit degradující gumy. A kritiky na "hadráky" budou pokračovat. 03
      Ale reaguji kvůli něčemu úplně jinému. Tady Miku jasně vidíš, jak jeden, dva lidé ovlivňují nadnárodní koncerny. A pak, že to nejde.
      Myslíš, že když zůstane Pirelli, nebude "vděčné" Ecclestonovi? Myslíš, že právě Eccleston je tím typem člověka, který svůj vliv používá nezjištně?
      Nebo naopak. když přijde Michelin, nebude mít Todt u nich "hlavní slovo" při plnění přání FIA? A ovlivnit průběh šampionátu během sezóny, lze i pomocí pneumatik. Jak jistě víš.

      + 5 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Ano, pokud budou chtít 2-3 zastávky, budou muset vyrobit gumy, co vydrží 1/3 nebo 1/4 závodu. Ale nebudou muset vyrábět gumy, co ztrácejí každé kolo několik desetin (pokud se dobře šetří) na rychlosti, nebudou muset vyrobit směsi, které se budou muset urputně šetřit a nebudou muset vyrobit gumy, které po 2/3 své udané životnosti explodují bez jediné známky opotřebení. Pokud vyrobí Michelin takové gumy, můžou klidně vydržet jen 10 kol. Neřeknu na to ani slovo. 03
        Co tady vidím? Že jeden člověk (Bernie) ovlivňuje svoji vlastní firmu (F1)? No to je fakt "překvápko". Nebo je divné, že tím ovlivňuje svoje dodavatele? Sorry, ale to pro mne fakt není žádný šok.
        Ale když mi budeš tvrdit, že tak velký koncern jako je Pirelli přemluví k podvodu šéf jedné (nijak vyjímečné) z 11-ti stájí F1, který bude namířený proti jiným stájím, které mají za sebou obrovské automobilky, kterým dodávají "civilní" gumy za milardy, pak ti budu oponovat vždycky. Zvlášť, když to "podpoříš" argumenty, že RB přemluvil k tomu podvodu v Silverstone nejen Pirelli, ale i většinu těch konkurenčních stájí a vlastně je donutil přijít o svoji výhodu a darovat RB oba tituly zadarmo. To už ti nebudu oponovat, ale srovnám tě s Andersenem. Vlastně ne, ten neměl takovou fantazii a tolik si nevymýšlel. 03

        + 3 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Zase si cucáš z prstu nesmysly.
          - ...Nebudou muset vyrábět gumy, které ztrácejí každé kolo několik desetin (pokud se dobře šetří)... Jak víš, že se dobře šetří???
          -... nebudou muset urputně šetřit. Tak šetří dobře, nebo ne? (vždyť si protiřečíš i v jediné větě)
          - ...nebudou muset vyrobit gumy, které po 2/3 udané životnosti explodují bez jediné známky opotřebení. Pokud budou gumy provozovány mimo jejich doporučení, budou bouchat. (FIA zpřísnila postihy za vyjíždění mimo trať. Jestliže je takovým postihem bouhlá pneumatika a zkažený závod, nebo trénink, nevidím v tom nic špatného. Problém je jediný. Žádné varování a tudíž nevyzpytatelnost a jisté nebezpečí.)
          Ale nechci primárně hájit Pirelli. Je mi vlastně jedno, zda se bude jezdit na Pirellkách, nebo na Michelinkách. A s tvým prvotním názorem vcelku souhlasím. Také by mě zajímalo, jak se s zadáním popere Michelin.

          Vždy jsem tvrdil, že Bernie ovlivňuje dění v F1. Ty ses mi to snažil vyvracet.
          A tu konspiraci, kterou jsi popsal sis bohužel vymysle ty sám. Nikoliv já.
          Já jsem vždy tvrdil, že RBR získal spojence v Mercedesu v boji za změnu pneumatik uprostřed sezóny. Je to logické. Mergl si tehdá s pneumatikami také nerozuměl. A jakékoliv zpochybnění dodavatele, kvality, či dokonce změna gum, by mu, stejně jako RBR, pomohla. Silverstone bylo jen vyvrcholenímkampaně za změnu gum.

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Co přesně je z toho nesmysl?
            -Protože jezdí nejrychlejší kola 6-8s za kvalifikačními. Nebo mají jezdci nějaký zvláštní důvod, proč jezdit pomalu? Protože všichni pilotí mluví o tom, že jezdí pomalejí než můžou a šetří gumy? Protože se pořád ukazuje, že pokud první kola zajedeš moc rychle, vymstí se ti to během celého stintu? A je to na dráze vidět? Kolik příkladů chceš, než uznáš co uznává každý???
            -Doporučení bylo maximálně 40 kol. Bouchla v 28-mém. Jaké doporučení tedy nebylo respektováno???

            Jistěže Bernie ovlivňuje F1! Vždyť ji vlastní!!! Jen jsem vyvracel to, že dělá něco protekčně jen pro RB a proti ostatním týmům v čele s Ferrari. Opět klasika? Vyvracím něco, a ty si z toho uděláš, že vyvracím vše?
            Co z toho jsem si vymyslel?
            Ty už netvrdíš, že si RB vymohl změnu na Pirelli??? Ty už netvrdíš, že RB zosnoval exploze v Silverstone??? Prosím napiš mi jestli ano nebo ne. Jestli to pořád tvrdíš, raději si to uložím, abych to měl po ruce, jestli ne tak si najdu tvé citace z nedávné doby a omlátím ti tu změnu názorů o hlavu. 03

            + 5 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Ach jo. Zase pleteš páté přes deváté. Když ti vyvrátím tvé nesmysly, hned přešaltuješ a argumentuješ jinými nesmysly, snad ještě většími. Typické pro Mika17
              -Myslíš, že kvaldu jezdí s plnými nádržemi? Já myslím, že ne a tak ani nečekám, že v závodě budou zajíždět stejné časy. Dokonce v prvních kolech. Jo a v závěru, kdy mají stejně paliva, jako při kvaldě, zase většinou nechtějí zbytečně riskovat kolizi, chybu, či defekt. Ale to se ve spleti Mikových nesmyslů nenosí, tak ani nečekám, že to uznáš.
              -Šetřilo se vždycky, protože to bylo výhodnější, než jezdit celé stinty na limitu. Bohužel, dnes je moderní na tohle zapomínat.
              -Když se jezdí přes obrubníky mimo trať, mohou se gumy poškodit i dříve. A na přírodních okruzích to platí dvojnásob. Nebo snad ne? I nu sterilní F1 má ještě nějaké ty kaňky na svém hávu. A těmi kaňkami jsou právě tradiční (přírodní) okruhy. Tam novodobým "hrdinům" hrozí "přírodní" nebezpečí, že jednoduše píchnou, či si jinak zničí pneu. A světe div se, může za to výrobce pneumatik. Pamatuji si na Gillesovo kolo "po třech", ale tehdá nikdo z defektu neobviňoval výrobce pneumatik. Dnes se Vettelové, Rosbergové a další Mikové a spol obouvají do Pirelli. Pro mne hnus, nic víc.

              Ale Miku, Několikrát jsme se přeli právě o tom, že Bernie ovlivňoval F1 pro Ferrari a tys mi to vyvracel. Vždyť si nic nepamatuješ. Co takhle dohady o Schumacherovi? A za který že tým jezdil Schumi? Vždy jsem tvrdil, že Berniemu jde prvotně o jeho zisky a je ochoten udělat cokoliv pro naplnění své kasičky.
              - Že si RBR vymohl změnu konstrukce pneu stále tvrdím. Nebyli v tom samozřejmě sami (to by se jim těžko povedlo). 03

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                A zase typické pro Odina:
                -Někde jsem psal, že mají jezdit stejné časy jako v kvaldě? Ne že? Ale proč bys mi takovou stupiditu nepřipsal že? Jen se podívej, jaký rozdíl byl mezi časy závodními a kvalifikačními před rokem 2010 a jaké jsou teď. je rozdíl, jestli jde o 1s nebo o 6s. A pak si zkus zamyslet, čím ten obrovský rozdíl vznikl. A pak už nebudeš muset vymýšlet nesmysly na obhajobu těchto gum.
                -Šetřilo, někdy a trošku. A někdy ne. Jako Schumi kdysi v Maďarksu předvedl stint plný kvalifikačních kol. A nebyly o 6s pomalejší než opravdu kvalifikační. Na takové věci bys neměl zapomínat, než tu budeš plácat něco o nutnosti tenkrát šetřit gumy.
                -O nějakou nečistotu na trati se píchnout dalo vždycky. Ale výrobce si pak nestěžoval na piloty, že jezdí moc přes obrubíky, nebo že použili gumy ze 2/3 životnosti. A světe div se, oni i tehdy jezdívali piloti přes obrubníky. Jen to výrobcům gum přišlo jako samozřejmost a na tu skutečnost nepřišli, až jim gumy bouchly. A ještě jeden rozdíl. Také Gilesovi guma explodovala okamžitě bez aspoň sekundového varování, že je prázdná? Pro mne jsou hnus zase takové argumenty.

                Ano, já si nemyslím, že Bernie dělal nějaké čachry kvůli nějakému německému pilotovi. Jaký měl Bernie zisk z toho, že Schumi udělal F1 na dlouhou dobu nudnou??????? Tvoje dedukce, kdy tebou obviněný jedná proti svým zájmům jsou fakt úžasné. 20
                Jen je divné, že v tom jelo i Ferrari a FI, kterým ta změna rozhodně neprospěla. Ale takový detail ti určitě nevadí. 03

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama