DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli: Bez testů nezvládneme vyrobit širší gumy

Supersupersofty a širší gumy: Pirelli má před sebou hodně změn, nicméně bez testů bude jen velmi obtížné tyto změny provést. To teď zdůraznil Paul Hembery.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli: Bez testů nezvládneme vyrobit širší gumy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 04.10.2015 07:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 12 lidí) 02.10.2015 05:45
Hadrrelli a široké gumy? Nemyslitelné. Dyť… »
» Ferda (Hlasovalo 12 lidí) 02.10.2015 08:07
Pokud sis nevšim, tak se bavím o gumách pro F1. »
» jon (Hlasovalo 12 lidí) 02.10.2015 11:39
Přesně tak. Dokud byl v F1 Bridgestone, každý… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Hadrrelli a široké gumy?
    Nemyslitelné. Dyť nezvládaj vyrobit ani současné galusky aby byly bezpečné a musí vytvářet na týmy různé represe, aby jim jejích šmejdy nepraskaly.
    Navíc se širšími pneu má přijít vyšší výkon motorů. To znamená i mnohem větší nároky na gumy a to by byl pro Hadráky jistý hrob.

    + 12 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Jsou to šunty a proto je na své luxusní modely montují i takové značky jako Ferrari nebo Mercedes.

      + 11 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Pokud sis nevšim, tak se bavím o gumách pro F1.

        + 12 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Aha, tak teď tomu rozumím. Pneumatiky pro běžný provoz jsou špičkové a jenom ty pro F1 jsou šunty. Díky za to, že jsi mě vzdělal.

          + 9 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Nerozumíš. A dokud nerozpoznáš rozdíl mezi vozy F1 a běžnými silničními vozidly, tak ani neporozumíš.

            + 5 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000415

      uzivatel000415

      194.12.37.XXX
      Tak, aby to byly šunty si odsouhlasila celá slavná F1. Na začátku se říkalo že pro větší drama, teď se na to zapomíná. Pirelli říkala že není problém vyrobit pneu na celý závod. Už před lety bylo jasné, že to takhle dopadne, kdo by chtěl dlohodobě špatnou reklamu, musel být blázen.

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.11.XXX
        Přesně tak. Dokud byl v F1 Bridgestone, každý nadával, že se na jakékoli specifikaci dá odjet celý závod, pokud se pneumatiky alespoň trochu šetří. Kdo je drbal, musel o pár kol dřív do boxů. Pirelli dostalo zadání, že tohle už v F1 nikdo nechce, ale pokud mají pneu mít uměle sníženou životnost, k tomu se přičtou neustálé změny na monopostech, tak je jasné, že bez testování to nejde.
        Je to zase a pořád o zkostnatělé FIA. Má natvrdo nařídit, že řekněme v posledních dvou závodech bude každý tým muset povinně na každém voze 15 minut testovat pneu v rámci volného tréninku a hotovo. Sice tím neotestují dlouhé výjezdy, ale nikomu to nijak neublíží a dostanou z toho solidní dávku dat. Nebo to nemusí být povinné, ale kdo to udělá, dostane nad rámec jednu sadu gum navíc. :-)

        + 12 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama