Pravidla mají být podle FIA soustředěna především na snížení rychlosti vozů a tedy zvýšení bezpečnosti a také by měla učinit závody zajímavějšími tím, ze usnadní předjíždění.
Že je třeba v tomto směru nějaké kroky podnikat, dokazuje hned několik nehod ve velké rychlosti v letošním roce. Nejvážnější byla ta, při které si Ralf Schumacher v Indianapolis zlomil dva obratle.
Rubens Barrichello, který tento týden v Jerezu testoval Ferrari F2004 upravené v souladu s novými předpisi, se však obává, že nová nařízení se míjejí účinkem.
"Chtěl jsem tady testovat, abych se za volant nevrátil po příliš dlouhé přestávce," hovoří Barrichello pro Gazzetta dello Sport. "Potřeboval jsem pět nebo šest kol, abych si na nově upravené auto zvykl. Je teď velmi neklidné. Bude to ohromná sranda, ještě až budeme na špinavé trati. To auto se bude řidit hodně těžko. Podle mne budeme mít pořád stejný problém, jako jsme měli před uvedením nových pravidel. Když budete blízko za jiným autem, ztratíte ještě více přítlaku. Bude to těžké. Ale tým odvedl dobrou práci."
Foto: Scuderia Ferrari
Nová pravidla zhorší ovladatelnost
Brazilský pilot Ferrari neschvaluje nové předpisy, kterým musí od příští sezóny vyhovovat vozy.
Další zprávy
-
MS v hokeji 2024: Ukradli gól Čechům! Finové nakonec zaplatili porážkou
-
Ben Cristovao a Ed Sheeran: Co mají společného?
-
Polární záře v Česku: Meteorologové řekli, kdy může být vidět
-
Anička Slováčková dlouho bez vlasů nezůstala! Přiznala slzy v očích
-
Petra Kvitová se pochlubila těhotenským bříškem a novou láskou
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí