DISKUZE K ČLÁNKU Honda o svém výkonu: "Jsme o 25 koní před Renaultem." Kolik ztrácí na Mercedes?

Honda dle svého sportovního ředitele Jasuhisy Araje věří, že o 25 koní předčí výkon konkurenčního pohonné jednotky Renault. O kolik zaostává za Ferrari a Mercedesem, který má nejsilnější motor?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda o svém výkonu: "Jsme o 25 koní před Renaultem." Kolik ztrácí na Mercedes?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 02.09.2015 15:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 11 lidí) 31.08.2015 13:24
"Na Mercedes ztrácíme čtyřicet až padesát… »
» Mobil1 (Hlasovalo 10 lidí) 31.08.2015 13:12
Proboha, řekněte někdo tomu chlapovi ať raději… »
» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 31.08.2015 14:57
Nejvyšší rychlosti dosažené v závodě v Belgii:… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jindrich K.

    Jindrich K.

    89.102.157.XXX
    Třeba se jen spletli a chtěli říct, že jsou 25 koní ZA Renaultem 02

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Žel nespletli - chtěli říct to, co řekli. To by pak neseděla ta jejich srovnání s Mercedesem a s Ferrari.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.41.10.XXX
    V tom pripade ma RedBull o jeden problem menej - okamzite moze prestupit k Honde ak sa Stuttgart "zatne"... 03

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jako

    jako

    46.135.17.XXX
    To jsou nehorazny kecy..At se mrkne na oficialni tabulku...top speedu v urcitych oblastech trati ve Spa.
    Nejvyssi absolutni rychlost mel myslim Kvyat na RB...jinak Alonso si nevedl spatne v jinych castech trati kde se to meri(myslim ze v kazdem sektoru) a to ukazuje ze sasi a mechanicky přítlak je celkem slusny u McL a trakce je dobra od Hondy..ale maximalni vykon ma mizerny a ztraci na vsechny ostatní motory...tak at nebreci jen o spalovacim ustroji ,ale mluvi o cele pohonne jednotce..

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    jj, kdo vi jake kone ma vubec na mysli. Takze to jejich auto ztrati 2s na RB kvuli aeru, kdyz maji udajne lepsi motor? No jako tomu by se dalo i verit, ale realita bude asi takova, ze Mcl je v haji jak po motoricke, tak aero strance. Jsem zvedav, jestli to bude pristi rok alespon pravidelny boj o takove 5-6. misto. Protoze, to ze budou vyhravat nebo koncit na podiu si myslim je bohuzel velmi ale zel velmi nepravdepodobne.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001684

    uzivatel001684

    46.135.92.XXX
    Jsem taky velký fanda Mclarenu,ale je pravda,že těch nesmyslů už bylo docela dost, jediné co je trochu omlouvá je skutečnost, že začínali opravdu od píky a já jen doufám, že data,která údajně neustále sbírají uplatní příští rok.Jestli se to dřív celé nerozpadne.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.128.XXX
    "Na Mercedes ztrácíme čtyřicet až padesát koní, ale jsme o 25 koní před Renaultem. Náš motor trochu zaostává za Ferrari, ale je mnohem lepší než ten od Renaultu. Mercedes je nicméně stále hodně daleko."

    Zdroj: [odkaz na stránku]

    Ten pán je asi blázen! Mclaren poslední roky odvádí na aerodynamice horší práci než RB ale myslet si, že má Mclaren druhé nejhorší aero v poli je úplná hovadina. Renault mluvil před sezónou o nové specifikaci, kerá bude "kladivo na Mercedes", po pár závodech tady byli k smíchu, ale to, co předvádí Honda, tak tomu už se ani nedá smát, to je k pláči. Mají to zapotřebí?! Ať makají, mají nejméně spolehlivý motor, mají ho nejslabší a nepomáhá nic! Klidně se vsadím, že v Monze RB i TR Mclaren porazí a to díky tomu, že Renault prostě má silnější motor než Honda! SPA bylo více než jasným důkazem.

    + 11 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • MrWashek

      MrWashek

      89.24.200.XXX
      Mluví o ICE. Jinde (rekuperace) můžou být za Renaultem. Jsou to buď záměrně neúplná fakta (aby nevypadali tak zle), nebo je to jen vytrženo z kontextu.

      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.128.XXX
        ICE + turbo dává přes 80% celkového výkonu. ERS dává 160 ps... takže jestli budu věřit tomu blábolu, že Honda má ICE o 25 ps výkonější než Renault, tak jim jejich ERS dává o 60 - 80 ps míň?! Jako že by nebyli schopni u Hondy rekuperovat přes turbo a brzdy ani tolik, jako dříve v dobách KERS pouze přes brzdy? Rychlost ti dává výkon, samozřejmě výkon celého pohonného ústrojí a jestli je Mclaren s Hondou pomalejší o téměř 30 km/h!!! na rovince než Renault, navíc s Red Bullem, který nikdy Newey nestavěl na maximální rychlost (to je např. rukopis Williamsu), tak Honda nejen že na Renault nemá náskok 25 ps, ale naopak takových 40 - 50 ztrácí. Momentální rozložení motorových sil je dle mě (a dle analýzy sektorů ve SPA) následující: 1. Mercedes s náskokem 20 - 30 ps, poté Ferrari a velmi blízko k němu Renault (řekněme ztráta na Fer. 10 - 20 ps), pak vzadu Honda, která ztrácí na Renault cca 40 ps, tedy na Mercedes necelých 100 ps a to je ranec. Reálný výkon pohonné jednotky se jen velmi těžko odhaduje, ale nyní by to mohlo být asi takto: Mercedes - 910 ps, Ferrari - 885 ps, Renault 865 ps, Honda 820 ps ... tyto čísla jsou jen můj odhad a vycházím z informací, že Renault měl dávat v r. 2015 (na začátku sezóny) cca 850 ps. v kombinaci s rychlostmi v kvalifikaci na GP Belgie 2015, kde na konci 1. sek. jedou všichni na čistém vzduchu s aktivovaným DRS. https://twitter.com/hlawiczka/status/635096534451908609

        + 6 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mobil1

    Mobil1

    46.135.88.XXX
    Proboha, řekněte někdo tomu chlapovi ať raději drží ústa...

    Chápu, že musí okecávat ten letošní průser, ale tímhle mě jako fanouška McL totálně vytáčí, ale co je nejhorší on tím vlastně říká, že šasi McL je tak špatné, že ani s jejich "vynikajícím" motorem nejsou schopni porazit nikoho kromě Manoru...

    Být vývojářem v McL tak bych si s ním docela rád "popovídal"... 10

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      a co když je to pravda? Mcl byl loni celkem propadák a to měl k dispozici nejlepší motor. Letos má k dispozici velkou neznámou, ale Honda evidentně má dost kydání špíny ze strany mcl na svoji stranu. Mcl si vždy vypíchne jednu zatáčku, kde dokáže jet trošku konkurenceschopně a na té dokazuje, jak má skvělé chasis ale otázkou je, kde je pravda. Motoráři jsou schopni poměrně přesně stanovit výkon motoru podle porovnání akustického hluku při průjezdu monopostu, takže bych ty údaje Hondy úplně nezatracoval...

      + 6 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mobil1

        Mobil1

        46.135.88.XXX
        1. Tak žádného kydání špíny jsem si u McL nevšiml, naopak, podle mne jsou zdrženliví až moc.

        2. Že šasi rozhodně není nejhorší v poli dokazují závody v Monaku a Maďarsku.

        3. S tím stanovením výkonu motoru podle hluku monopostu jsi mě ovšem totálně odrovnal...

        12

        Nestudoval jsi práva v Plzni?

        + 6 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • juress

    juress

    85.207.111.XXX
    To mají tak špatné Aero, že dojíží daleko za RedBullem a mají lepší motor?

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Rostislav M.

      Rostislav M.

      31.192.64.XXX
      Ač jsem fanda McLarenu, tak to beru jako PR prohlášení.
      Taky počet koní na testovací stolici je něco jiného než komplexní výkon celé pohonné jednotky. Zároveň pokud jsou problémy aerodynamiky, tak to je to hned.
      Osobně bych nečekal letos od McLarenu nic jiného než pár dalších bodů - když bude štěstí.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama