DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Red Bull má i přes deficit výkonu motoru opět nejlepší šasi

Podle odborného poradce Red Bull, dr. Helmuta Marka, má jeho tým opět to nejlepší šasi ze všech týmů. Mít o něco výkonnější motor, poráželi by podle něj i Mercedesy. Renault další vylepšení pohonné jednotky nasadí až ve Velké ceně Ruska 11. října 2015 - tam se podle něj ukáže, zda by Francouzi dokázali v krátkodobém horizontu postavit vítězný motor.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Red Bull má i přes deficit výkonu motoru opět nejlepší šasi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 02.09.2015 05:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 10 lidí) 31.08.2015 13:55
Renault to nemá poslední dobou jednoduché, bere… »
» erdedy (Hlasovalo 9 lidí) 31.08.2015 15:29
Presne tak Adi!!! 01 01 01 Podpisujem v… »
» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 31.08.2015 16:12
Renault nastoupil v Belgii s identickým motorem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    176.74.128.XXX
    Renault to nemá poslední dobou jednoduché, bere si ho do pusy kdekdo..pan Doktor, který je jedním z hlavních viníků, proč se Renault na Red Bull při nejbližší možné příležitosti vykašle (a já se mu ani trochu nedivím). Pak tady máme šíleného japonce Araie, který z konce startovního pole křičí něco tom, že jejich božský motor už je "mnohem lepší než Renault". Všichni uctívají božský Mercedes (to je nejblíž realitě). No a pak se díváme na Spa, okruh, kde je výkon motoru nutný pro nějaký úspěch. Vidíme 2 poruchy motoru Mercedes (asi - nevím, nikdo se nezajímá o to, proč Nico a Pastor odstoupili, ale ani jeden "neměl výkon"), vidíme 2 poruchy týmů s Renaultem ( Carlos a Daniel) a ti šašci na Nově mají jasno - motor Renault!!! Ukřižovat!! Zvláštní je, že Carlos poté 3/4 závodu testoval a jezdil normální časy a nedokončil, pže ho povolali do boxu, aby šetřil techniku, u Ricciarda to evidentně vypadalo na převodovku, kterou si RB dělá sám, pže motor mu běžel, takže ani v jedno případě za to Renault nemohl, ale to nikdo neřeší. Nyní předjíždění. Viděl jsem "objíždění" Sauberu s Ferrari, viděl jsem Objíždění Ferrari samotného, viděl jsem dokonce objíždění Mercedesu (FI) a dokonce jsem viděl předjižděcí manévr Renault vs Mercedes, kdy oba měli otevřené DRS (Daniil vs Felipe). Rád bych viděl i to objíždění Hondy, ale to by ten jejich "vesmírný motor, který je mnohem lepší než Renault" musel Mclaren dostrkat alespoň někam poblíž nějakého týmu s motorem Renault.... suma sumárum zde máme 2 světy, ten fiktivní, kde je Renault za bandu amatérů, kteří na okruhy vozí "lehce vytuněný" tříválec 0,9 TCe a ostatní mají warpový pohony no a pak ten reálný, kdy největší progres a nejvíce předjíždění ve Spa zařídili mladíci od Red Bullu A Torro Rosso a neubránil se jim ani na rovinkách nejrychlejší monopost v poli (Williams)... nechci se na to dívat jen z pohledu fandy Renaultu. Moc dobře vím, že Renault hlavně začátkem roku neodvedl dobrou práci a musí makat na 110%, aby byli schopni mít motor, který parametrově porazí Mercedes a čeká je plno práce. Ale dělat z nich otloukánky a neschopný Frantiky, to může jen zaslepený hňup...

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      178.41.10.XXX
      Presne tak Adi!!! 01 01 01 Podpisujem v plnom rozsahu!

      To s tym tvrdenim moderatorov sa neudialo prvykrat. "Tomys" si na tieto "zarucene tvrdenia" ihned po incidente nedava pozor (alebo nechce?).
      Vsimol som si to uz x-krat, ze ked ma problem motor MB alebo este snad Fer, tak sa okolo toho malokedy rozobera, o "čí" motor sa jedna. Uspokojte sa tvrdenim "motor sa pokazil" a vybavene... 03
      Akonahle je to Renault (a to nemyslim len aktualnu sezonu), vzapäti sa to okamzite "prizvukuje", ze "to bol motor Renaultu"!

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    Vážne???
    To iste Helmute... "Sága" o najlepsom šasi v galaxii a najslabšom motore pokracuje. 03

    Mna by zaujimala odpoved (napr. Helmuta), kde sa vzal vykon Kvjata v poslednom stinte v SPA, konkretne na rovinke Kemmel?
    "Podával" si tam tusim Indie, Williamsy a dalsich jak male deti. A nebolo to neskorším brzdením!
    A hned dopredu pisem, ze rozpravky o lepsom vyjazde z Radillion/EauRouge si moze dat za klobuk! Je to taky usek, ze "Medved-power vozy" s "takym +" (udajnym) vykonom k dobru a maximalkou Williamsu ci Indie, by mali byt (slabym Renaultom) uplne neohrozitelne!!!

    Hned si (stejne demagogicky ako Helmut) aj odpoviem sam 06 ---> "Prd makový" maju vyriesene "najlepsie šasi"!!! Netvrdim, ze sa nezlepsili (ale ani Renault nespal)!
    Maju s ním stale problem - ked je "ťažký" / plný (natankovaný) / od zaciatku pretekov az po "nejaku" hranicu, ked sa voz (vzadu) dostatocne "odlahci"!
    Naraz to zazrakom funguje az neuveritelne super a bola radost pozerat na Kvyata! Vlastne ma napadá hned, ze podobny scenar bol na Hungaroringu.

    Uz aby sa lady pohli a Lotus sa vratil pod kosostvorec, lebo toto blabolenie RB-vedenia nebude mat konca kraja...

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Renault nastoupil v Belgii s identickým motorem jako před letní přestávkou, tj. bez jakéhokoliv vylepšení.

      + 9 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.91.10.XXX
        To sedi. 01
        Otazka je, ci sa mohla terasia "slabsia" specifikacia "tuniť" naplno(?) a co sa zmenilo v SW. Tam sa samozrejme odpovede nedockame. 03

        Ale dobre, opacne - ked pristupim/e na to, ze sa vobec motor nezmenil, tak ---> "aky srot" muselo byt šasi RB predtym, ked s tym (nezmennym) motorom sa nedokazalo na rychlich tratiach ani priblizit MB-powered autam...? 04

        Preco nas teda tahaju za nos od zaciatku sezony rozpravkami o slabom motore, ked to zrazu ide, aj maximalku maju dobru, atdatd...? 12 Len zmenou šasi (?) sa vyriesilo kopec problemov? Tak ok... V tom pripade potom ten motor nebol nikdy az taky priserny, ako sa Marko vehementne dušoval pred novinarmi. 03

        P.S.: uklikol som sa, sorry za ten minus Peťo... 19 sice som to hned "napravil", ale vymazat to uz neviem... 12

        + 8 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.105.XXX
          11 11 11 erdedy jsi moje "krevní skupina". Toho lháře dr.Marka jsi "vysvlékl úplně donaha" i s jeho PR kecy.
          A jeho prostodušší obhájci, kteří těm žvástům věří už minimálně pět let, mlčí. 01
          Konečně.

          + 9 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.41.10.XXX
            01 01 01
            Tak tak Odine, často mame rovnake "pochody"! 03

            Ja som dve hodiny hutal ako Ti mam odpisat, lebo ked tu je ta reklama co sa zjavuje automaticky medzi prispevkami, nieco sa udeje z formatovanim a zmiznu mi tlacitka "pridat prispevok" pri odpovedi (na tento Tvoj prispevok), presnejsie ich prekryva spodna sekcia "zpravy odjinud". Tak musim najprv zlikvidovat reklamu a az potom to fachci.

            Redakcia: deje sa to na iOS zariadeniach v Safari. Snad to este chlapi "posteluju". Pripadne poslem nahlad.

            Reakce redakce: Děkujeme za připomínku. Předali jsme na vývoj.
            Příspěvek byl redakčně upraven.

            + 8 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.105.XXX
              To je divné. Mně se přesně totéž stávalo, když byla spuštěna nová verze těchto stránek. Po jejich "odladění" mi to funguje bez sebemenších problémů.
              (Já jsem nic s nastavením nedělal).
              I když teď koukám, že se mi jeden problém vrátil. Mám reklamu přes obrázky (nikoliv "vyskakovací", ale stálou.)

              + 5 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama