DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po závodě v Belgii: Vettel zuří

Napětí až do posledních metrů, další double Mercedesu a obrovská radost u Lotusu. Jak hodnotí dnešní závod v Belgii jednotliví piloti a představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení týmů po závodě v Belgii: Vettel zuří

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 23.08.2015 21:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 31 lidí) 23.08.2015 17:01
Co bečí Vettel, má kurde děkovat pánubohu, že mu… »
» uzivatel000400 (Hlasovalo 20 lidí) 23.08.2015 18:03
Na vine je samozrejme Pirelli (ted budou mit… »
» virtual (Hlasovalo 19 lidí) 23.08.2015 17:53
Jake: To je jednoduchý, opotřebovaná pneumatika… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Já myslím že Madarsko byl lepší závod. 03

    + 6 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000400

    uzivatel000400

    93.185.8.XXX
    Na vine je samozrejme Pirelli (ted budou mit fajne negativni reklamu na sve pneu, dobre mamlasum tak) za neschopnost (opet) pripravit pneu na trochu extremnejsi strategie v zavode. Navic pochybuji, ze na Rosbergove punkture z treninku bylo cokoli extremniho

    + 20 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • virtual

    virtual

    91.197.117.XXX
    Jake: To je jednoduchý, opotřebovaná pneumatika by měla být nejdřív hodně pomalá (v zatáčkách) a né že pojede na 7 km trati o půl vteřiny pomaleji než soupeř (bez známek velkého mechanického opotřebení) a najednou bouchne!

    + 19 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      řekl bych, že ty gumy už pomalé byly. nezapomeňme na to, že před závodem si lidi od Ferek chválili jak jim to v technických částech pěkně jede. a teď bylo i okem patrné, že oproti Grosjeanovi v technických částech jednoznačně ztrácel a na rovinkách to silou vůle držel. z toho lze odvodit, že gumy už byly v háji. nicméně je fakt, že pokud nedošlo k mechanickému poškození, tak je takováhle náhlá totální degradace zcela nepřijatelná.
      co se jízdy přes obrubníky týká, tak nechápu, proč to všichni řeší. pokud jsou za obrubníky plochy, které dovolují zcela beztrestně jezdit mimo trať , tak se nemůžeme divit, že toho jezdci využívají, když jim to přináší výhodu. stačí ponechat za obrubou trávu, štěrk nebo cokoli jiného, než rychlý a přilnavý povrch a uvidíte, jak si všichni budou dávat majzla, aby tam nenajeli.

      + 5 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • virtual

        virtual

        91.197.117.XXX
        Souhlasím, nicméně by to mělo být v rukách jezdců (GRO byl lepší asi o půl vteřiny na kolo), jestli se pokusí závodit na pomalejších gumách (včetně případného viditelného poškození/opotřebení, prostě aby jezdec/tým věděl) a né loterie praskne/nepraskne.
        Ani na onboardu to nijak dramaticky nevypadalo, logicky bych očekával (jako VET) - předjede mě na brzdy, objede mě v zatáčce, bude mít lepší trakci na výjezdu apod. nebo má gum v háji jako já a dojedu před ním. Neočekával bych explozi. Pokud vědomě nepřekročili "návod k použití".

        + 7 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    85.207.90.XXX
    Co bečí Vettel, má kurde děkovat pánubohu, že mu ta pneumatika nepraskla o těch 200m dřív!
    Jako co si myslel? Ostatní na té pneumatice jeli polovinu kol co on, navíc věčně jezdil mimo trať, kde prostě obrubníky na výjezdu Eau Rouge tu pneu mohly pořádně poškodit, navíc viděli co se stalo Rosbergovi v pátek, tak neměli tak hloupě riskovat, tohle je prostě průser Ferrari a Vettela...
    Neříkám, že je to normální a že by se to mělo stávat každý závod, ale prostě se to stát může, a není to jako SIlverstone 2013!

    + 31 / − 28

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama