DISKUZE K ČLÁNKU V Belgii vítězí Hamilton, Vettelovi nevydržela pneumatika, Lotus na pódiu

Z vítězství ve Velké ceně Belgie se raduje Lewis Hamilton. Mercedes získává double, na třetím místě dojel Romain Grosjean. Ferrari zkusilo jednozastávkovou strategii, v posledním kole však Vettelovi nevydržela pneumatika.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V Belgii vítězí Hamilton, Vettelovi nevydržela pneumatika, Lotus na pódiu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 25.08.2015 11:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» hixaxon (Hlasovalo 27 lidí) 23.08.2015 15:50
Díky za supr zpravodajství online! Jinak škoda u… »
» virtual (Hlasovalo 18 lidí) 23.08.2015 20:55
Čemu chtěl zabránit? Vždyť v žádném souboji ještě… »
» Duncan66 (Hlasovalo 16 lidí) 23.08.2015 16:23
Williams opet nezklamal. Tolik prohlaseni po… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Omlouvám se za příspěvek mimo téma.
    Příští víkend proběhne sraz diskutérů F1News.cz. Kdo by měl zájem o bližší informace, ať mi napíše na odin5@volny.cz

    + 13 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.10.XXX
      Holek tam asi moc nebude, viď? 12

      + 11 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        18 01
        ale občas sem nějaké děvče diskutovat zabrousilo.....

        + 7 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        1-2, ale počty holek neřeš. Jestli uvažuješ o své účasti, napiš mi a já ti podám vyčerpávající info.
        Navíc holky tu mají mnohdy rozumější názory, než spousta kluků. 03

        + 9 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          46.135.10.XXX
          Nejprve musím zareagovat na to o těch holkách, aby něco nevyznělo špatně - myslel jsem to s nimi čistě kladně, tj. že mě jejich přítomnost vždy potěší, tedy ne tak, že bych nerespektoval a dehonestoval jejich názory (jen aby bylo jasno).

          Sraz je pro mě bohužel v nevhodnou dobu, chystám se totiž do Monzy povzbudit ty naše rudé oře 21

          Nicméně doufám, že to nebude poslední meeting, tak Ti pošlu na mejl svůj kontakt, až se bude něco dalšího organizovat (jen prosím ne o závodním víkendu 03).

          + 11 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • virtual

    virtual

    91.197.117.XXX
    Popravdě se nedivím, že se VET rozčiluje. Jak píšu jinde, z pohledu bezpečnosti bych i já očekával, že guma bude nejdřív hodně pomalá (prostě ho GRO snadno dojede a předjede). Né že bude jen o půl vteřiny na 7 km okruhu pomalejší a bez zjevného mechanického opotřebení prostě bouchne.

    + 11 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Jenže Vettel chtěl jízdou přes obrubníky zabránit tomu, aby ho Romain předjel. Pro mě je to jasné - Vettel byl jediný, kdo jel na jednu zastávku, jemu jedinému guma prdla. Co k tomu dodat?

      + 14 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • virtual

        virtual

        91.197.117.XXX
        Čemu chtěl zabránit? Vždyť v žádném souboji ještě nebyli... Podívej se, jak obrubníky využívají třeba v Porsche super cupu na stejné trati. Nic to nemění na tom, že se na gumě můžou objevit známky opotřebení, může být skokově o 5 s na kolo pomalejší, ale nesmí (neměla by) bez zjevné příčiny bouchnout!
        A co k tomu dodat? Že to asi bude s bezpečností pěkná ruská ruleta, když nejde o rozdílnou kondici pneu (rozdílné časy na kolo) v důsledku různých strategií, ale prostě komu to dneska pod zadkem práskne... 02

        + 18 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Kdyby Vettel nejezdil přes ty obrubníky, v Eau Rouge by byl miinimálně o dvacet kilometrů pomalejší a Grosjean by jej převálcoval. A co se týče toho prasknutí gumy, tak si přečti oficiální stanovisko Pirelli. Ty gumy prostě byly dávno za životností, ale Vettel na nich jezdil jako kdyby byly nové.

          + 12 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            46.135.10.XXX
            Pirelli sdělilo, že pneumatika měla vydržet 40 kol. Navíc k čemu jsou ty řeči o snaze poskytnout různé možnosti strategie? Nutit týmy do předem stanoveného počtu pitstopů je s tím tak v rozporu. Taky si myslím, že než se přihodí taková destrukce pneumatiky, měl by to jezdec očekávat (např. výrazné prodloužení času na kolo). Risk to možná byl, ale chtějí se fanoušci dívat na závod, u kterého bude vzhledem k počtu pitstopů jasné, kdo jak pojede a taky dojede?

            + 13 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • virtual

            virtual

            91.197.117.XXX
            Předně, žádná oficiální životnost není stanovena! Od začátku si pochvalují, jak se hodně předjíždí vzhledem k rozdílné kondici pneumatik v závislosti na strategii. Tohle byl přesně ten případ, jen to dopadlo jinak než mělo.
            A obrubník je součást trati, jezdí tam všichni a opět to nic nemění na tom, že guma bouchla bez zjevné příčiny! S ojetou pneumatikou musíš jet pomaleji v zatáčce, máš horší trakci na výjezdu, můžou se jako varování objevit známky mechanického poškození, ale nesmí z ničeho nic explodovat!

            + 13 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              46.135.10.XXX
              Souhlas!

              + 9 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • ladys

              ladys

              193.165.74.XXX
              Souhlas i s Easy.
              Pirelli se většinou zastávám, ale takovéto destrukce pneu se sice stávají, ale mělo by jít pouze o vyjímky.
              Pneumatiku ba neměl ohrozit obrubník ani kamínky, to je potom buď špatná konstrukce nebo výrobní vada...

              + 9 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Williams opet nezklamal. Tolik prohlaseni po milionte prvni jak musi urvat maximum pocet bodu a potom takovy promarneny zavod. Absolutne nechapu, jak se na takove urovni muze stat, ze daji pilotovi ruzne pneu. Massa neschopen zdolat FI apod. Navic evidentne RB jako kazdy rok pres prestavku stahnul hodne a Williams stejne jako minuly rok pres zavahani souperu nedokazal vytezit maximum a opet pouze podprumer sveho potencialu. Jako kdyby to bylo tak jednou za 5 zavodu, ale kdyz si vemu sezony 2014 a 2015 tak z tech 30 zavodu je to tak 20. pripad, kdy nedokazali vytezit maximum sveho potencialu, mozna dokonce vice nez 20. A to je naprosto tristni statistika. A to maji prakticky naprosto spolehlivou techniku, takze veskere selhani jsou lidskeho charakteru a to je silne na povazenou. 20

    + 16 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      82.117.159.XXX
      Souhlas, Williams jsou prostě největší tragédi startovního pole, a to včetně zaniklých Caterhamů a HRT. Nikdo jiný takhle neplýtvá potenciálem.
      Akorát bych to období neschopnosti kousek protáhl, tohle si vybavuji už za Maldonadovy éry u Williamsů, takže někdy '12-'13. A střídají to pořád dokola a dokola: amatérské chyby při pitstopech - nesmyslná strategie - nesmyslná strategie doplněná o mizerné pitstopy - amatérské chyby při pitstopech - nesmyslná strategie atd atd..

      + 12 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Závod v Madarsku byl lepší.

    + 14 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    213.220.203.XXX
    Díky za supr zpravodajství online!

    Jinak škoda u VET :(

    + 27 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama