BMW, Mercedes i největší odpůrce Honda začaly také pracovat na přípravě hnacích agregátů, které budou vyhovovat nově navrhovaným předpisům, kterými chce FIA od roku 2006 snížit rychlost a nebezpečnost vozů F1.
„Není zde možnost volby,“ konstatuje Norbert Haug, šéf Mercedes-Benz Motorsport a dodává, že Mercedes navrhoval dosáhnout snížení rychlosti a nákladů jinými cestami.
BMW má stejný názor, podle Mnichova snížení objemu nemá co do činění s náklady, navíc je potřeba celý motor postavit znovu.
Trio pracuje na osmiválcích, přesto stále zvažuje žalobu na FIA k arbitrážnímu soudu...
Foto: Mercedes Benz Motorsport
Automobilky se pustily do přípravy motoru V8
Ač nerady, nemohou dát svým soupeřům výhodu a časový náskok.
Další zprávy
-
MS v ledním hokeji: Češi vyhlížejí velkou posilu z NHL! Kdo by mohl dorazit?
-
Důvěrná slova Karla III. o rakovině unikla na veřejnost! Král přiznal, co mu je
-
Jiří Korn má 75. narozeniny: Úspěch v hudbě i ve filmu! Rádi ho měli i kritici
-
Hanychová se podělila o dojmy ze soudu se Soukupem! Má jednu výhradu
-
MS v ledním hokeji: Padělatel dopaden! Policie očekává další případy
-
Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak