Gascoyne přišel před 11 měsíci k japonskému týmu a mnoho se na výsledcích nezměnilo, což přiznává i on sám. Avšak připomíná, že vždy věděl, že přerod stáje ze snažící se ve vítěznou, bude nějaký čas trvat.
„Bylo jasné, že tenhle rok bude obtížný. Co musíme udělat, je pracovat stejně tvrdě i v roce 2005, což jsme udělali i v Benettonu v letech 2001 - 2002.“
Gascoyne si získal prestiž v Renaultu, který vzešel ze zmíněného Benettonu a stěžejním úkolem Toyoty bude podle něj vylepšit aerodynamiku, která je klíčem ke konstrukci podvozku.
Připomněl, že pokud by Zonta nepřišel o dva mistrovské body v závěru belgické Grand Prix, tým by byl v hodnocení stájí před Jaguarem a bylo by to přece jen trochu jiné. „Kdyby se nám to nestalo, pomohlo by nám to.“
Foto: Toyota Racing
Gascoyne: Stejně tak na tom byl i Benetton
Technický ředitel Toyoty Mike Gascoyne srovnává letošní sezonu se svým předchozím působením.
Další zprávy
-
Poslední rozloučení s Vlastimilem Harapesem (†77) bude v Národním divadle!
-
Princezna Kate ve víru spekulací o nemoci! Tvrdohlavý princ William to těžce nese
-
Simona Postlerová (†59): PRAVDA o sbírce na pomoc rodině zesnulé herečky!
-
FOTO z Hradu: Novým ministrem Fialovy vlády je Marek Ženíšek!
-
Vlastimil Harapes (†77): Zagorovou mu přebral Margita!
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl