Jezdci budou absolvovat první letmé kolo v sobotu odpoledne s prázdným vozem a druhé letmé kolo v neděli dopoledne už s natankovanými nádržemi pro závod. Časy obou kol se sečtou a nejmenší součet určí majitele Pole Position.
Hlavní výhodou by mělo být to, že se bude v obou kvalifikacích závodit naplno, což letos chybělo a bylo i velmi kritizováno.
„Zatím jsem o tom ještě příliš nepřemýšlel. Budeme se tomu muset přizpůsobit. Udělat na dráze chybu si nebudeme moci dovolit, ale na druhou stranu bude nutné jet agresivně v obou kolech, takže to bude příští rok úplně jiné, než letos,“ řekl včera Trulli.
Tento systém nesporně otvírá další možnost pro taktizování a hru strategie. Rychlý pilot získá solidní čas v prvním letmém kole a pro druhé si bude moci dovolit více paliva, aby vydržel na trati déle a dostal se do vedení před své soupeře.
Foto: Jarno Trulli
Trulli je s novou kvalifikací spokojen
Podle Itala ve službách japonského týmu Toyota se bude pořadí na startu snáze předpovídat.
Další zprávy
-
Jennifer Lopez se za své chování ocitla pod palbou kritiky!
-
Drama v rodině Miley Cyrus: Rozvod po sedmi měsících!
-
Drama v rodině Miley Cyrus: Rozvod po sedmi měsících!
-
Šlo zabránit tragické srážce v Pardubicích? Nové informace z vyšetřování
-
Těhotná Gabriela Lašková se vrátila v čase: Výročí svatby jí neuniklo!
-
Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?
-
FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček
-
Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf