Bridgestone tlačí na Toyotu

Daniel Šupa, 14. října 2004, 10:54 Google+

Michelin veřejně připustil, že jim chtějí Japonci přebrat dva ze šesti továrních týmů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Bruni, Gianmaria

Bruni, Gianmaria | foto: Minardi F1 Team

Sdílejte článek

Japonský gumárenský gigant Bridgestone údajně lobuje u Toyoty za přestup do jejich tábora už od příští sezony. Nyní Japonci zásobují pouze jeden jediný tým s tovární podporou a hlavním problémem jsou testy. Veškerá tíha testů a vývoje leží prakticky pouze na Ferrari.

„Víme o tom, že se tak děje,“ řekl Pierre Dupasquier na dotaz časopisu F1 Racing, zda je díky existující dohodě o spolupráci obou japonských společností v případě cestovních vozů, tým Toyoty pod tlakem.

Kromě Toyoty má Bridgestone údajně zájem ještě o BAR Honda.


Foto: Minardi F1 Team

Google+ Vytisknout

Diskuze: Bridgestone tlačí na Toyotu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Räikkönen, Kimi

Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

Martin Whitmarsh

Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

Sergej Sirotkin se dočkal vytoužené příležitosti

Williams potvrzuje Strolla se Sirotkinem, Kubica rezervním jezdcem

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Davidson, Anthony

BAR počítá v horší variantě s Davidsonem

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Newey o tom, proč odmítl pohádkové nabídky Ferrari i Mercedesu

  2. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  3. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  4. McLaren to proti Red Bullu a Renaultu bude mít těžké, myslí si Mansell

  5. Bojí se Pirelli konkurence? "Válka pneumatik by F1 uškodila," tvrdí

  6. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

reklama

Zprávy odjinud