DISKUZE K ČLÁNKU Tankování se do F1 zřejmě nevrátí, nezamlouvá se to žádnému týmu

Zdá se, že návrh na návrat tankování se v F1 neujme. Tento nápad vzešel z jednání Strategické skupiny (hlavní týmy a představitelé F1) jako součást nových pravidel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tankování se do F1 zřejmě nevrátí, nezamlouvá se to žádnému týmu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 25.05.2015 09:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 4 lidé) 24.05.2015 08:34
To je dobrý Strategická skupina, kde je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Taknovanie je hlúposť,... ...vzhľadom na spotrebu, lebo aj tak od r. 2017 s príchodom širokých nízkoprofilových pneumatík, musia byť na každom kolese traja mechanici, lebo to bude vyžadovať splnenie predpisu bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, pri manipulovaní s bremenom. 01 Takže tankovanie nie, to by prinieslo len prebujnenie boxov, kde by si mechanici navzájom zavadzali. 02

    + 16 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    To je dobrý Strategická skupina, kde je zastoupeno 6 týmů (a přes RedBull spíše 7) z 10, před pár dny schválila nové návrhy pravidel jejichž součástí by mělo být tankování. A ani ne za čtrnáct dnů "se to nezamlouvá žádnému týmu?" Pak si kladu otázku, kdo rozhoduje ve strategické skupině? Když tam byli, krom zástupců týmů, už jenom Todt a Ecclestone? Čí slovo má (nej)větší váhu a čí zájmy jsou v pravidlech F1 hájeny?

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      95.102.125.XXX
      a vies ty vobec ako sa rozhoduje v strategickej skupine?
      bernie a todt pohodlne prehlasuju timy kedy budu chciet, kedze maju 12 z 18 tich hlasov

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Menno Coehoorn

        176.74.128.XXX
        Ferrari má právo veta,takže pokial by Ferrari bolo proti,tak ho stačí použiť a nič schválené nebude. Toto budú zase novinárske rozpitvávačky a zkratky.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    ......... Zaujímavé, ako rýchlo sa zabúda čo viedlo k súčasným pravidlám a ako na ne každý chytrák nadáva. Napríklad návrat k jednoduchým a hlučným motorom, alebo zvyšovanie výkonu znamená automaticky návrat tankovania.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    85.93.124.XXX
    Konečně je to napsáno naplno Statistiky hovoří jasně: V letech, kdy bylo doplňování paliva dovoleno (1994-2009), jsme sledovali nejmenší počet předjížděcích manévrů na trati.

    A tvrdím to celou dobu...

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juress

      85.207.111.XXX
      V podstatě by to posílilo celou tuhle Ecclestoneho myšlenku: zajímavé závody skrze strategii, což se snad nikomu nemůže líbit.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • 1

      178.255.168.XXX
      Jenže za to snížení předjížděcích manévrů může především čím dál dokonalejší aerodynamika, jestli se tankuje nebo ne, nemá podle mě zásadní význam. Uvědom si, že DRS už tu máme 4 roky a hodně předjetí na trati pomáhají pravidla v oblasti pneumatik a jak tohle vyloučíš ze statistiky?

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama