DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari prodloužilo smlouvu s Philip Morris, získalo tím skoro 4 miliardy Kč

Philip Morris International, což je společnost vlastnící kromě jiného také značku cigaret Marlboro, potichu prodloužila svoji sponzorskou spolupráci se týmem Ferrari v F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari prodloužilo smlouvu s Philip Morris, získalo tím skoro 4 miliardy Kč

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 18.05.2015 09:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 6 lidí) 16.05.2015 07:41
sponzoring Pánové a dámy, každý, kdo kouří cíga… »
» uzivatel000615 (Hlasovali 2 lidé) 16.05.2015 07:10
Martini není alkohol? A jak vidíš, tabákový… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nechápem,... ...že reklama na cigarety sa beztrestne môže objavovať na webových stránach, lebo je to propagácia návyku, ktorý niči zdrabie a nik ju za to nepostihol a nepostihuje, hoci takto verejne propaguje poškodenie dýchacích orgánov, s následkom smrti. 02

    + 15 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    sponzoring Pánové a dámy, každý, kdo kouří cíga od PM je sponzorem Ferrari03 !

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RevolutionX

    90.177.159.XXX
    Možná záchrana pro všechny? Nebylo by vlastně dobré opět povolit reklamu na tabák a alkohol? Přeci jen takové společnosti si mohou dovolit utrácet za sponzoring spoustu peněz, což je přesně co tenhle sport potřebuje.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000615

      uzivatel000615

      168.235.194.XXX
      Martini není alkohol? A jak vidíš, tabákový sponzor taky není takové tabu. Jde v podstatě o to, aby ta reklama byla "neviditelná", ale aby jí každý poznal. Což Ferrari s Marlborem splňují. Ostatním typu Lucky Strike, Benson & Hedges atd. se do toho očividně nechce...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RevolutionX

        90.177.159.XXX
        Pravda, na Martini jsem zapomněl. Má myšlenka byla spíš o tom že když by ta reklama byla rozpoznatelná, určitě by se týmům nabídky hrnuly, je jasné že když není pořádně poznat o jakou značku jde, tak si toho lidi ani nevšimnou.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama