DISKUZE K ČLÁNKU Michelin má zájem o návrat do F1, pokud se změní pravidla. Jaké má podmínky?

Francouzský výrobce pneumatik má zájem vrátit do Formule 1 poté, co z ní na konci sezóny 2006 odešel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Michelin má zájem o návrat do F1, pokud se změní pravidla. Jaké má podmínky?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 14.05.2015 12:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 26 lidí) 13.05.2015 12:57
Rozumný názor. F1 přestává být o závodění… »
» Mike17 (Hlasovalo 14 lidí) 13.05.2015 15:48
Ano Ano, ano, ano prosííííím. Ať přijde Michelin… »
» tom11 (Hlasovalo 10 lidí) 13.05.2015 12:47
to už tu přeci bylo nevím, jak by si to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Ano Ano, ano, ano prosííííím. Ať přijde Michelin a bude se závodit o titul nejrychlejšího pilota a vozu a ne o nejlepšího šetřílka.01

    + 14 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Jo tak to musíš prosit na jiných místech, ne tady. 03 18
      Pascal Couasnon ti dokonce v článku udal nápovědu, kdo hýbe a vždycky hýbal s F1. Až zase budeš toho pána obhajovat, vzpomeň si, že stojí za věcmi, které se ti zamlouvají, ale také nelíbí.03 13

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Já jen projevuji radost, to můžu jen tady. Mezi členy FIA mně nepustí.
        O tom, že hýbe F1 nepochybuju. Budu ho pořád obhajovat, když bude kritizován za něco, co schvaluje FIA. A zrovna tak jsou jeho názory, které se mi líbí a které se mi nelíbí. Je potřeba to neházet do jednoho pytle. 13

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Miku, FIA schvaluje téměř vše. Vlastně vše. Přihlíží k doporučení Ecclestona, k dohodám týmů, či výrobců komponentů. A záleží, kdo má a uplatní větší vliv. A věř, že Bernie je natolik vlivný ať už osobně, právně, nebo penězi, že jeho zájmy jsou upřednostněny i samotnou FIA. Aféry okolo něho byly jen ukázkou, jak pracuje. A cto, jak skončily je ukázkou, jaký má dodnes vliv, i když už formálně opustil nejvlivnější pozice.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Na něco vliv má, na něco ne. Jak je vidět na motorech a jiných věcech. Jestli má tak obrovský vliv, že mu jde na ruku i FIA, proč tedy máme turbo motory, když Bernie chtěl atmosferické?
            Proto kritizuju to, co se mi na Berniem nelíbí a ne plošně všechno. Možná se ti to zdá hloupé, mně připadá fér neházet na lidi to, za co nemohou. 03

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Děláš, jakoby byl problém v Pirelli nebo ve schopnosti udělat triviální směs - trvanlivou gumu pro nudné závody.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        To není ani tak proti Pirelli. Ale Michelin přišel přesně s takovým názorem, jaký se mi líbí. Pokud Pirelli zajistí, aby se závodilo, klidně ať je dodavatelem on. Pro mne by byla asi nejlepší konkurence obou, která zajistí kvalitní produkty.
        Vyrobit několik různých směsí, z kterých by museli pro závod týmy 2 různé použít (což je to, co dělá hodně předjíždění), není problém udělat. I při tom, aby se nemusely od prvního kola šetřit.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Je to zaujímavá a dobrá ponuka,... ...od michelinu, ktorá bude výrobcov pneumatík motivovať a závodenie na trati sa zlepší. 01

    + 15 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juress

    juress

    193.84.36.XXX
    Tak pome Kvalita závodů nepochází ze strategického guláše, ale z kvaitního závodění. Michelin do F1 :)

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    90.178.29.XXX
    Rozumný názor. F1 přestává být o závodění nejlepších pilotu na světě v nejbrutálnějších autech, ale vymýšlení, z mého skromného pohledu, doslova krávovin, za naprosto šílené peníze. Ty jsou sice technicky úžasně zajímavé, ale svým způsobem degraduji roli jezdce do pozadí. Je to ostatně vidět i na testech, kdy no name jezdec, třeba i ženská jezdí časy ne o moc horši než největší megahvězdy. Tedy při vši úctě k mladým talentům/telentkám.
    Osobně budu na F1 koukat vždy, i když z ni možné jednou bude E formule, lidi kteří nejsou opravdoví fanatici přestává F1 zajímat. Ostatně, pomohla tomu i televize která přesunula na placené kanály. O vylepšeních stránek a "live timingu" darmo mluvit. A zde navíc chybí blicí smajlík. Ze všeho číší snaha jen dolovat prachy. Je to přirozené, jenže už se dostalo za hranice únosnosti.

    + 26 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kronos

      93.185.2.XXX
      Pod to se podepíšu. Omezení paliva by mělo smysl pouze tehdy , kdyby se výkony motoru dostaly nad hranici únosnosti . To tady už taky bylo a ty monstra nemohly řídit téměř děti jako je tomu dnes.

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Huhukoktejl

      193.228.234.XXX
      Live timing, to je absolutní propadák. Pominu to, že jiné sportovní odvětví tuto podporu, která zvyšuje zájem o danou sportovní oblast poskytují zdarma. Aplikace live timingu oproti loňsku zdražila dvojnásobně, přitom poslední dva závody to vůbec nefungovalo, nedalo se to absolutně použít. Je směšné, že ansámbl s miliardovým obratem není schopný vytvořit fungující aplikaci. *Blijící smajlík*

      + 10 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    to už tu přeci bylo nevím, jak by si to Michelini představovali. dnes není technický problém vyrobit měkkou pneu s perfektní přilnavostí, která vydrží celý závod. to umí určitě i Pirelli. ale jak uregulovat pravidly nějaké výdrže pneu, tvrdosti směsí a pod? nebo to nechat úplně volné, ať každý ukáže, co umí? fakt nevím....

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kronos

      93.185.2.XXX
      Chceme přece vidět závody kde jezdci jezdí na hranici svých možností i možností monopostu ne soutěž v šetření gum a paliva. Uvítal bych vstup nejen Michelinu ale i jiných konkurence je vždy přínosem. Pravidla ohledně gum ? Proč a nač ? Každý ať si jezdí na čem chce . Bohužel se obávám že tohle průchodné nebude .

      + 14 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Huhukoktejl

        193.228.234.XXX
        Přesně... a pokud chceme pitstopy, tak ať je jeden povinný. Tak to mají i v gp2.. Hlavně ať se při závodění nemusí nic šetřit, vždyť to snad ani nejde dohromady: závodit a šetřit zároveň

        + 8 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Huhukoktejl

        193.228.234.XXX
        Porada českého hokejového týmu před zápasem:
        Růžička: "Hele Voráček, ty už hraješ s naprasklou hokejkou, je to už tvá druhá, moc nestřílej, spíš hraj pozičně, když to zlomíš tak v semifinále budem mít penalizaci a budem hrát čtyři minuty jen ve čtyřech..."
        Voráček: "Jasný.."
        Růžička: "...jo a Klepiš, Novotný, Erat, teď je to nový pravidlo o tom broušení bruslí, není ekologické brousit často, jen jednou za pět zápasů, myslete na to. Žádný velký bogny, ať to moc neotupíte, brousit můžete až před finále. Hlavně Erat..."
        Erat: "Jasně, bez brždění..."
        Růžička: "...a Čáslava, nechoď moc do těla, kustod hlásil, že se ti rozpadá ramenní chránič, máš jen jeden na sezonu.."

        + 29 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama