Mercedes: Současné V6 motory mohou snadno dosahovat přes 1000 koní

Jan Pánek, 23. dubna 2015, 11:07 Google+

Toto Wolff se rozpovídal na téma navýšení výkonu motorů. Myslí si, že by to nemuselo představovat velký problém, a to ani při souhlasu ostatních výrobců motorů.

Počet komentářů:  6 komentářů (Poslední 24.04. 09:42) Napište svůj názor
Renault

Renault | foto: Renault Sport F1

Sdílejte článek

"Diskuze okolo motorů s výkonem okolo 1000 koní tu už chvíli probíhá," řekl Toto Wolff pro motorsport.com. "Já bych velmi ocenil, kdyby se to povedlo. Jestli to je cesta dopředu, tak bychom měli pokračovat v úsilí, abychom 1000 koní měli."

"Všem výrobcům motorů je jasné, že současná hybridní technologie musí zůstat. To je totiž směr, kterým chceme jít. Navíc momentálně vyhovuje všem současným motorářům."

"Kolem roku 2017 budou mít díky vývoji všechny motory výkon kolem 900 koní. Ale vybízí se otázka, jak to chcete marketingově využít. Je rozdíl mezi 950 a 1 000 koňmi?"


Co byste vy řekli na motory s vyšším výkonem? (foto: Honda Racing F1)

"Myslím, že jsou poměrně jednoduché způsoby, jak navýšit výkon motoru - například zvýšit průtok paliva. Když navýšíte množství protékajícího paliva o 10 nebo 20 kg za hodinu, potom budete mít motory s větším výkonem, než je 1 000 koní," zakončil svou úvahu o motorech Toto Wolff.

 

Vytisknout

Diskuze: Mercedes: Současné V6 motory mohou snadno dosahovat přes 1000 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 24.04.2015 09:42 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 6 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Marko, Helmut

Marko: Motorsport bez motoru je náročný

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  5. GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud