DISKUZE K ČLÁNKU Boullier: To nejhorší období je za námi

McLaren s Hondou má podle závodního ředitele Erica Boulliera to nejhorší už za sebou. Pro Barcelonu chystají zlepšení spolehlivosti a výkonnosti šasi i pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Boullier: To nejhorší období je za námi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 22.04.2015 18:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000190 (Hlasovalo 8 lidí) 22.04.2015 10:11
Spolehlivost Někdy podezřívám Hondu, že úmyslně… »
» FantomasMan (Hlasovalo 8 lidí) 22.04.2015 08:48
PR Tak tomu veria už len oni sami. Ono v F1 je… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 6 lidí) 22.04.2015 12:06
Barcelona To je vždy první zlomový závod, ve… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Podle mě budou ke konci sezóny pravidelně dojíždět v první desítce. Musíme si uvědomit, že poruchovost aut je teď hodně vysoká, takže bodují i auta, která dojedou do cíle, ale jsou za vítězným vozem hodně daleko. Předpokládám, že i Renaultu ve spolupráci s Red Bullem a Torro Rosso se podaří vychytat mouchy a průměrný odpad bude tak jeden vůz za závod. Pak budou bodovat skutečně ti nejlepší a nebudou se body přidělovat hlavně za to, že auto dojelo.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Barcelona To je vždy první zlomový závod, ve kterém (téměř) všichni nasazují první vývojové novinky v sezóně. Takže v tomto závodě velký posun od McL neočekávám, protže zde se posunou (téměř) všichni.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      213.216.61.XXX
      Jistě, ale to neznamená, že se každý posune stejně. McL momentálně nesoupeří s těmi největšími a nejbohatšími na čele, ale se středem pole, takže šance tam je.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Áno Erik,... ...držíme palce obom jazcom v Barcelóne, aby sa dobre nielen kvalifikovali a v závode skončili na bodoch a Fernando nemusel pozerať na chrbát Sainsovi. 11
    On o tom potom hovorí, že je to pre neho zábavné. 18

    + 20 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Stanly01

      146.119.129.XXX
      Pokial je to zabavne, tak nech sa chlapci pekne bavia. Doprajem im12 12

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Kez by no bylo by fajn, kdyby meli pravdu, ale do Barcelony urcite ostatni nebudou spat a privezou taktez vylepseni vseho, co slibuje Mcl.
    Mozna budou porad stahovat naskok, ale urcite ne stejnym tempem, ono to jde videt uz ted, ze ty kroky nejsou milove, ale uz je to spis jen nejaka ta desetinka oproti sekunde na zacatku.
    Ze nebudou letos bojovat o bednu, to jsem uz pochopil, ale pokud se ve druhe polovine sezony budou alespon prat o nejake 7. misto, tak budu spokojeny a snad sezona 2016 uz bude boj o bednu.
    17

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.176.130.XXX
      to je nesmysl, v Číně to bylo zase o sekundu dolů, to že v Bahrajnu, který se jel o týden později to bylo 5desetin je celekm jasná věc, říkám ti, v Barceloně TOP 5 s přehledem, od Anglie boj o bednu

      + 3 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        rikej si co ches, ale je to totalni nesmysl. Tomu muze verit pouze dite, nebo blazen, ze za 3 tydny stahnou sekundu a za dalsi 2-3 zavody stahnout dalsi sekundu. Pokud bych pripustil velice optimistickou variantu, tak by mozna mohli bojovat s Williky, ale Mercedes a Ferrarri bude letos na 99,99% mimo jejich dosah.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          90.176.130.XXX
          I v případě, že Honda bude mít nejvyšší výkonost ke konci sezony a balík McLarenu opravdu prokáže, že je lepší než Mercedesu? aha ...

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            ano, to je ta 0,01% pravdepodobnost, ze by neco takoveho mohlo nastat 03

            Opravdu jsi tak naivni a veris tomu, ze dokazou stahnout jeste v prubehu teto sezony 2,5s na Mercedes a 2 sekundy na Ferrarri?

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              90.176.130.XXX
              2,5s teď činí zejména furt uškrcený motor nebýt toho, je to úplně jinde

              + 2 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                89.29.32.XXX
                jasne a proto oba piloti a Eric a vsichni co do toho vidi rikaji, ze musi vylepsit asi milion veci a ze to neni pouze o motoru. Jsi troll nebo decko?

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            navic v neposledni rade je tady problem se spolehlivosti a kdo vi, jake penalizace budou mit na konci sezony diky nadmernemu mnozstvi pouzitych motoru, ci budou motory muset i nadale drzet priskrcene ,aby mohli absolovovat cely zavodni vikend. Takova je bohuzel realita. Co bych dal alespon za sezonu 2012, ale realita je uplne nekde jinde a myslet si, ze ostatni totalne zaspi a Mcl se posune o 3 sekundy dopredu je proste totalni ingorance realnych dat.

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • chufu

    94.112.132.XXX
    dnešní pohon F1 Musím znovu opakovat, že to jsou zbytečně příliš složité systémy. A při požadavku 4 pohonné jednotky na sezónu... to je prostě úlet.
    Samozřejmě, že v časné fázi jde pokrok rychleji a pak se bude přibližování nejlepším zpomalovat, nejde o lineární proces. Teď by ale nějaký ten bodík byl dobrou psychickou vzpruhou.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Až uvidím uvěřím zatím jsou to od nich od počátku jen holé řeči nic víc. Jen řeči. Zatím nic nedokázali. Spolehlivost je naprosto mizerná.

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    109.81.210.XXX
    Spolehlivost Někdy podezřívám Hondu, že úmyslně udělal nespolehlivou pohodnou jednotku, protože prostě nestihla dokončit vývoj a díky spolehlivosti mohli provádět úpravy dále bez použití žetonů, kterých mají málo. Jinak já tam vidím velký progres a opravdu věřím, že se v barceloně dostanou do q3 a dojedou na bodech - což bude od austrálie mega krok. A pokud se to podaří v barceloně tak v monaku díky nenáročnosti na motor můžou bojovat v závodě o top 5.

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mič

    90.180.29.XXX
    McLaren No uvidíme kam to v Barceloně dotáhnou. Očekávání opět vytvářejí celkem vysoká, takže snad to bude tentokrát pravda 04 . Pokud chtějí pomýšlet příští rok na titul, pak by se letos měli dostat alespoň k Williamsu, pravidelně bodovat a již nedostávali celé kolo. Navíc očekávám zlepšení RB, prostě to vidím na Mercedes, Ferrari v jedné skupince a za nima Will, RB, a McLaren tam časem musí být též, jinak podle mě to McLaren může označit za neúspěch.

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FantomasMan

    FantomasMan

    87.197.124.XXX
    PR Tak tomu veria už len oni sami. Ono v F1 je jednoduchšie zrýchliť s posledného miesta na 10. ale potom už je to ťažšie. A posledných 0.5s na prvého stojí milióny. O tom by vedeli rozprávať tím Lotus alebo Williams.

    + 8 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama