DISKUZE K ČLÁNKU Boullier: Vyšší počet motoru představuje levnější řešení. Co na to šéfové ostatních týmů?

Navýšením počtu pohonných jednotek na jezdce se bude 14. května zabývat Strategická skupina Formule 1. Podle závodního ředitele by to nemuselo vést k vyšším nákladům, ale paradoxně by to pro týmy mohlo být levnější řešení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Boullier: Vyšší počet motoru představuje levnější řešení. Co na to šéfové ostatních týmů?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 27.04.2015 08:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000968 (Hlasovalo 7 lidí) 21.04.2015 17:04
... s vyššie uvádzanými výrokmi nesúhlasím ... »
» uzivatel001398 (Hlasovali 3 lidé) 20.04.2015 19:04
...etalon? »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • wrt

    88.80.244.XXX
    ...... Holt, úspory nie sú zadarmo. 03 Mali by jednoducho spočítaľ koľko dajú za motory zákazníci Mercedesu, Renaultu a Ferrari za pôcodný počet a navýšený počet. Chyba nie je v pravidlách, ale v kvalite.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • benjo

    90.179.75.XXX
    Bulík Co to Bulík mele? Nasadit přeci můžou motorů, kolik chtějí, jen budou penalizování. A při jejich výkonech je jedno, jestli startují z 17tého místa, nebo z pitline13

    + 3 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepa

      78.157.160.XXX
      Pokud jsi začal sledovat F1 dnes ráno, tak si přečti ten článek.

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • benjo

        90.179.75.XXX
        A co se tam píše jiného, než říkám já? Nasadit si můžeš deset motorů, ale dostaneš penalizici. Výrobcům, tudíž favoritům jde o to, aby neměli penalizace. Ale jakmile zvednou počet, tak zákaznické týmy ten jeden motor navíc MUSÍ koupit. Takhle ne, pokud si vystačí se 4mi. Proč myslíš, že se zákaznické týmy tomu brání? Spíš si ten článek přečti Ty a trochu popřemýšlej.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Tento Elvis už načisto,... ...osprostel, ak to tvrdí, lebo už v prvej triede ho učili, že za 4 jabĺčka dala mamička X euri a za 5 jabĺčiek dala Y, pričom X je menšie ako Y.19 A ak je to u nich inak, tak on asi cez víkend spadol zo schodov a udrel sa o hlavu, čo by nebolo také tragické, keby načisto neprišiel o rozum. 11 Veď to je špeciálna kusová výroba, kde každý komponent stojí majland pri ktorom sú použité nielen špičkové materiály, ale aj technológia a odvolávať sa na to, že viac je menej je predsa hlúposť. Keby ich dal upiecť do cukrárne a ozdobiť, aj tam by 5 stálo viac ako 4, Erik. 18 11

    + 22 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Stross

      109.81.245.XXX
      Jenže vy si p. Kapor neuvědomujete, že vyladit špičkově spolehlivost takto komplexního systému je neuvěřitelně drahé - jede několik desítek brzd, lidé na tři směny atd.

      A druhá věc - oni ty páté (a možná i šesté) motory stejně budou muset nasadit, takže se podle vás ušetří co? Když se to trochu uvolní, nebudou muset tolik utrácet za tu "99,9%" spolehlivost. Někdy 4 jablka opravdu mohou být dražší než pět jablek.

      + 16 / − 21

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        80.87.214.XXX
        Kapor Ja nemôžem za to, že FIA diskriminuje Hondu, lebo v prvej sezóne mala mať 5 pohonných jednotie, ale naopak pre Renault bude v druhej sezóne aj 5 pohonných jednotiak málo na a ako som už povedal, FIA keď schvaľovala 4 pohonné jednotky na tento rok, tak za etalon zvolila Mercedes. Ak to dokáže on a tiež Ferrari, tak to musí dokázať nielen Honda, ale aj Renault. Ak nie nemajú v F1 čo robiť. A na 4 pohonné jednotky musí byť podľa obchodného zákoníka, ktorý platí aj v F1 garantovaná nielen cena, ale aj spoľahlivosť. Ak nie, ostatné kusy idú na vrub zhotoviteľa.11 Tak je to všade, nielen v F1.

        + 5 / − 21

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ala6

          82.44.180.XXX
          Mercedes za zadny etanol zvolit nemohla, nebot 4 motory schvalili jeste pred prvni jizdou s V6 a nikdo netusil jak to bude.

          + 8 / − 20

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001398

            uzivatel001398

            213.168.188.XXX
            ...etalon?

            + 3 / − 17

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • ala6

              176.26.170.XXX
              :D musel jsem si to precist nekolikrat... Holt mi ten lih stoupa do hlavy.

              + 3 / − 16

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Nie je to pravda,... ...lebo ohľadne toho bola na konci roku 2014 porada zástupcov tímov, kde všetci súhlasili v rámci šetrenia prostriedkov. Len taký ako ty 09 to nevedia.11

            + 19 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Face

        Face

        37.188.233.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 23 / − 21

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Pravdu nemáš ty,... ...lebo spoľahlivosť je obrátená hodnota poruchovosti, ktorá je funkciou vaňovej krivky a má charakteristický priebeh pre všetky výrobky v automobilovom priemysle a po odbrzdení a zábehu má maximálnu hodnotu 8% (poruchovosť je z toho dôvodu väčšia na začiatku a potom na konci tiež stúpa ), inak je výrobok brak. Čiže spoľahlivosť je 82% a viac, čo odbpovedá zhruba priemeru u Mercedesu za minulý rok a sú tam, kde majú byť. Pri zachovaní predpísaných parametrov chodu u pohonných jednotiek na výkon, buď urobíš jednotku ktorá to spĺňa, konštrukčne a materiálovo, a ak niektoré uzly to nespĺňajú a spôsobujú poruchy, ich odtsránenie nie je hra na percentá, ale úprava, ktorá zaručí týmto komponentom rovnakú životnosť, za predpísaného chodu, ako majú tie ostatné a táto cena nie je výššia, ako cena jednej pohonnej jednotky, ty zmätok tejto spoločnosti. Ak by totiž takto postupovali v automobikách, tak prerobia aj gate a ty skončíš s tvojou filozofiou *** ! 02

          Příspěvek byl redakčně upraven.

          + 21 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama