Je Todt skutečně spokojený?

Pavel Stavebník, 1. listopadu 2006, 08:20 Google+

Jean Todt se při vyjednáváních s Dietrichem Mateschitzem stavěl k přesunu stávajícího kontraktu o motorech z Red Bull Racing na Scuderii Toro Roso odmítavě. Nakonec souhlasil.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Todt, Jean

Todt, Jean | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Včerejší hlavní zpráva dne, uspořádání zákaznických hnacích agregátů od Ferrari a Renaultu znamená, že Ferrari ustoupilo od svého původního požadavku, dostát v plném rozsahu ještě rok platné smlouvě.

„Jsme potěšeni navázáním dlouhodobé spolupráce s Toro Rosso, která nám umožní posílit naše vazby s italským motorsportem a spolupracovat s naším bývalým pilotem a přítelem Ferrari Gerhardem Bergerem,“ uvedl k nastalé situaci CEO Ferrari.

Podle posledních zpráv před zveřejněním podpisu dodatku k původní smlouvě nebylo postavení Ferrari pro případné vymáhání plnění smlouvy soudní cestou příliš silné, není tedy změna přístupu příliš překvapivá.

Dá se však soudit, že ono zmíněné potěšení se ze strany Ferrari nebude po dlouhém odmítání usednutí k jednacímu stolu příliš pravdivé. Dosud totiž byla opomíjena jedna poměrně zásadní skutečnost.

Ferrari patří v současné Formuli 1 ke špičce a přeje si přirozeně, aby týmy se zákaznickými motory byly také co nejvýše, ale neohrozily postavení týmu z Maranella. Dodávat proto motory nejsilnějšímu ze soukromých týmů bylo ideální řešení.

Ale postavení RBR a STR je jasně dané, prioritu má a bude mít Red Bull Racing. Pokud jeho vozy bude pohánět Renault, je nanejvýš pravděpodobné, že minimálně v tomto měření Ferrari neuspěje, což nebude pro marketingovou a cenovou politiku Ferrari vůbec příjemné...


Foto: Scuderia Ferrari

Vytisknout

Diskuze: Je Todt skutečně spokojený?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

1953 Británie: Ascari je zpět - anotační foto

1953 Británie: Ascari je zpět

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  3. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. V pátek byli v Austrálii nejrychlejší Norris a Leclerc

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud