Je Todt skutečně spokojený?

Pavel Stavebník, 1. listopadu 2006, 08:20 Google+

Jean Todt se při vyjednáváních s Dietrichem Mateschitzem stavěl k přesunu stávajícího kontraktu o motorech z Red Bull Racing na Scuderii Toro Roso odmítavě. Nakonec souhlasil.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Todt, Jean

Todt, Jean | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Včerejší hlavní zpráva dne, uspořádání zákaznických hnacích agregátů od Ferrari a Renaultu znamená, že Ferrari ustoupilo od svého původního požadavku, dostát v plném rozsahu ještě rok platné smlouvě.

„Jsme potěšeni navázáním dlouhodobé spolupráce s Toro Rosso, která nám umožní posílit naše vazby s italským motorsportem a spolupracovat s naším bývalým pilotem a přítelem Ferrari Gerhardem Bergerem,“ uvedl k nastalé situaci CEO Ferrari.

Podle posledních zpráv před zveřejněním podpisu dodatku k původní smlouvě nebylo postavení Ferrari pro případné vymáhání plnění smlouvy soudní cestou příliš silné, není tedy změna přístupu příliš překvapivá.

Dá se však soudit, že ono zmíněné potěšení se ze strany Ferrari nebude po dlouhém odmítání usednutí k jednacímu stolu příliš pravdivé. Dosud totiž byla opomíjena jedna poměrně zásadní skutečnost.

Ferrari patří v současné Formuli 1 ke špičce a přeje si přirozeně, aby týmy se zákaznickými motory byly také co nejvýše, ale neohrozily postavení týmu z Maranella. Dodávat proto motory nejsilnějšímu ze soukromých týmů bylo ideální řešení.

Ale postavení RBR a STR je jasně dané, prioritu má a bude mít Red Bull Racing. Pokud jeho vozy bude pohánět Renault, je nanejvýš pravděpodobné, že minimálně v tomto měření Ferrari neuspěje, což nebude pro marketingovou a cenovou politiku Ferrari vůbec příjemné...


Foto: Scuderia Ferrari

Vytisknout

Diskuze: Je Todt skutečně spokojený?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

1953 Británie: Ascari je zpět - anotační foto

1953 Británie: Ascari je zpět

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud