Kapor
09:35 23.03.2015 194.160.178.XXX
No, ak niekto dominuje,... ...tak sa bude vyjadrovať presne ako Toto, lebo im stačí robiť len kozmetické úpravy, ako to robil počas 4 rokov Red Bull, aby mu to vydržalo na titul v každom nasledujúcom roku. So zmenou pravidiel a prechod na nové pohonné jednotky 1,6 V6 Turbo + ERS, Renault znateľne zaostal a nezvládol a Mercedes naopak, uspel na jednotku s hviezdičkou, preto sa mu ani nedivím, že je proti revolúcii v F1. Ja naopak za revolúciu som, lebo monopost F1, ktorý Ferrarari prezentovalo na týchto aj svetových stránkach svojim konceptom doslovalo zaujal, ak nie ohromil verejnosť a je to, čo F1 potrebuje. Predovšetkým, agresívny vzhľad, špičkový dizajn a pohonnú jednotku bez MGU-H, aby zvuk bol zase tam, kde predtým a nemaril sa v turbe, ktoré znásilňujeme a nútime robiť niečo, čo je na úkor prúdiacich spalín, ktoré produkujú ten povestný zvuk F1, 120 dB a viac, ktorý maríme na úkor výroby elektrickej energie, ktorej objem je veľmi malý počas krátkej doby, kedy auto prechádza rovinkou a niekedy aj rýchlou zákrutou, ktorých je však veľmi málo na tratiach F1. Je každému jasné a nakoniec to povedal aj Andy Conwell, že základ je 1,6 V6 Turbo, ktorého možnosti sú ísť až do hodnoty 1200 koní, bez toho, že by bola ohrozená spoľahlivosť a tomu vlastne odpovedajú aj široké nízkoprofilové pneumatiky, ktoré tento výkon umožnia preniesť na vozovku a k lepšej dynamike a brzdeniu, treba úmerne zvýšiť výkon MGU-K na takých povedzme 200 kW a nové Formule 1, budú tam kde majú byť. Je to výzva aj pre Mercedes a ak to Toto nevie zaručiť, že budú úspešný, tak sa mu nečudujem, že je ku konceptu Ferrari taký zdržanlivý až apatický.