DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Vettel s náskokem vyhrával 4 roky, se stejným autem porazím kohokoliv

Lewis Hamilton srovnává svou dominanci s dominancí Sebastiana Vettela. Rozdíl je podle něj v tom, že má za svého týmového kolegu výborného jezdce, se kterým musí závodit. Věří ale, že by se stejným vozem porazil kohokoliv.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton: Vettel s náskokem vyhrával 4 roky, se stejným autem porazím kohokoliv

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 20.03.2015 09:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 19 lidí) 18.03.2015 12:14
se mi líbí jak všichni víte, kdo má jak dobrý… »
» Pikaso (Hlasovalo 17 lidí) 18.03.2015 09:11
Skoro souhlas Skoro se dá s tvrzením LH… »
» skejpa (Hlasovalo 15 lidí) 18.03.2015 13:28
Ale Alonso tomu šel sám naproti. Když přišel o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • skejpa

          skejpa

          89.103.83.XXX
          Nemuzu rict, ze tu situaci ohledne FA a MW vidim stejne ale respektuju tvuj nazor protoze to je alespon zalozeno na nejakych faktech narozdil od ruznych zdejsich fanatiku :-D

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Pánové (Pikaso, skejpa), nerad se vám do toho míchám. Mám stejné názory jako vy dva a s oběma souhlasím tak na 90-95%. Ale neodpustím si poznámku tuším že ke skejpovi, který naznačuje, že v 2007 byl McL postaven "na míru" Hamiltonovi. Podle mne nemohl být. Oba, jak Alonso, tak Hamilton, byli nováčky v týmu, navíc auto musí začít stavět od poloviny předešlé sezóny a v tu dobu možná ani nevěděli, kdo v něm bude sedět.
            Já porážku Alonsa přisuzuji odlišnému přístupu k oběma pilotům. V tomto roce byl pro tým Alonso vedle Hamiltona, jako Webber vedle Vettela. S jediným rozdílem. Alonso si to nenechal líbit. Ale nakonec odešel jak Webber, tak Alonso. Jinak souhlas.
            A ještě k výroku Hamíka v tomto článku. Na to, že prohrál ve stejném autě s Buttonem (a není to tak dávno), má po prvním závodě nové sezóny obrovské sebevědomí, nebo si nic nepamatuje, když tvrdí, že ve stejném autě porazí kohokoliv.03

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • skejpa

              skejpa

              88.146.158.XXX
              Já jsem nepsal, že to auto bylo dělané na Hamiltona. Psal jsem, že víc MOŽNÁ sedělo Hamiltonovi :) Nicméně mám rád takovéhle věcné diskuze, ikdyž občas nesouhlasím - viz Webber a Alonso protože Alonsovi by se nestalo, že by mu vzali křídlo a dali ho Hamiltonovi. Podle mě prostě Fernando tou dobou neměl špatné podmínky a stejně prohrál - podle mě to ale klidně mohlo být tím autem. Pravdu se nicméně asi nikdy nedozvíme :))

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Promiň, nechtěl jsem ti vložit do úst něco jiného. Jen jsem si to asi nešťastně takto vyložil, když jsi to srovnával s dalšími příklady, kdy auta byla dělána opravdu na konkrétního pilota.
                V diskuzích se s tebou a tobě podobnými většinou shoduji, možná právě pro tu věcnost. Tak že ve výsledku spolu příliš nediskutujeme (dám ti plusko a bývá to pro mne vyřizené12 )
                Ještě k Alonsovi. Také si nemyslím, že měl špatné podmínky. Jenom bych řekl, že Hamilton přestal respektovat interní dohody a vedení týmu (Dennis) s tím nebyl ochoten nic dělat a tak se Alonso zařídil po svém. A vznikla válka. Tak jako mezi Sennou a Prostem. Jenže Alonso nebyl Prost. Nenechal se "vmanévrovat" do boje "jenom" proti Hamiltonovi, ale zacílil na odpovědné, kteří měli zajistit klid uvnitř týmu a kteří tohle nedělali, nebo dělat nechtěli. V tom vidím paraleru se situací u RedBullů. V postoji vedení týmu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • FoxPw

    213.192.37.XXX
    Na tom něco je Protože Vettelovi stačilo mít na soupeře tak 15 sec náskok a šetřit auto, když se jeho kolega mrkosil až někde kolem 4. místa. Tak ten rozdíl výkonnosti nebyl tak viditelný. Na druhou stranu v kvalifikacích má Mercedes mnohem větší náskok, než měl tehdy RB.

    + 14 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      77.104.216.XXX
      Ty kvalifikace v podání SV s RBR a jejich výsledek byl do značné míry ovlivněn systém DRD u M. V závodě pak byl vidět skutečný rozdíl.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        I v závodech má Mercedes mnohem větší náskok.

        + 8 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          62.240.164.XXX
          Tak jenom pro ukázku. Letošní první závod M a další v cíli rozdíl cca. 34 sekund, V roce 2013 GP Brazílie oba RBR, třetí FA ztráta jenom 18s, ale další v cíli 37s, GP USA 1. RBR,SV, druhý RG 6s, ale o jednu zastávku v boxech méně, tedy v USA cca. 25-30s třetí kupodivu MW a čtvrtý už má zase 27s ztrátu no a minimálně ve třetině sezony to bylo stejné. M taky nebude všude vyhrávat jako teď. Jednoduché by bylo nechat je vyvíjet auta všechny pořád a pak si nemusí nikdo na nic ztěžovat, to je totiž ten základ. O nesmyslnosti současných pravidel a vlastně jako věštec jsem psal už dávno. Tahle pravidla prostě F1 ničí a podíl pilota je čím dál tím menší. Nic to nemění na jejich umění a na možnosti si ho nějak porovnat, ale pro mě laika jenom subjektivně.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            217.170.103.XXX
            Víš pokud vybereš několik málo závodů kde byl náskok PODOBNÝ, pak to ještě neznamená, že se to dá srovnávat. Navíc přece nemůžeš brát zastávku v boxech, jako ztrátu 25-30s. To je naprostá hloupost. Může to být menší ztráta, ale i časová výhoda. Jinak by ty zastávky přece nedělali. 03
            Mercedes byl nejrychlejší loni ve všech závodech. A nebýt jejich technických problémů a kolize ve Spa, neměl by žádný tým šanci ani na boj o druhé místo v jediném závodě. Jedině v Rakousku měl Williams rychlost aspoň na to, aby vytvořil na Mercedes nějaký tlak. V ostatních závodech to bylo jen o tom, za jak rychle jim zmizí z dohledu. U RB měli v nejlepší sezoně 13 vítězství a v těch zbývajících to nebylo většinou o technických problémech, ale konkurence byla prostě rychlejší.
            Další věc je ta, že podle mne Mercedes v Austrálii jel závod v nějakém úsporném režimu motoru. Jinak si nedovedu vysvětlit, kam se jim poděla ta skoro 1s na kolo. Ono dát doslova všem ostatním kolo (podle rychlosti v kvalifikaci) by bylo i pro Mercedes kontraproduktivní.
            S druhou půlkou tvého příspěvku určitě souhlasím. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • juress

    juress

    193.84.36.XXX
    Anketa Kolik komentářů typu: arogantní zmetek se tady objeví? :)

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.112.220.XXX
    Jestli má Lewis koule, tak ať se vykašle po tomto roce na Mercedes a jde pomoci tomu, kdo mu opravdu pomohl.

    + 4 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Eracer

      62.168.11.XXX
      Tohle je trochu mimo mísu v McLarenu si celkem vyžral svou daň za velkohubost takže ty tituly nyní co ho možná čekají v Mercedesu tak budou právem jeho. Samozřejmě fandím Nicovi ale po VC Austrálie mě trochu zklamal, myslel jsem že to bude silnější Nico.

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        94.112.220.XXX
        Jasně, že si nyní právem užívá, za to se nezlobím a to mu neberu. Kdysi prohlásil, že by chtěl dosáhnout na 3 tituly jako jeho idol Senna, což se mu letos může splnit. A pokud tomu tak bude, může se s klidným srdcem vrátit a pomoci. Tedy jestli má koule

        + 4 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          192.211.52.XXX
          pomoci? Jak muze pilot pomoci tymu, ktery tolik roku tape a poradne nevi, co zmenit? Lewis neni zadny genialni designer apod. On je genialni pilot a ten auto stavet neumi. 03

          + 16 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ligier

            Ligier

            176.74.136.XXX
            Haha pomoci...jednak,presne jak, druhák,proč? Pořádnej pilot chce nej auto a vítězství ✌

            + 7 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          77.104.216.XXX
          Pokud má sám za sebe říci v čem je LH jasně lepší než FA tak to jsou právě ta rozhodnutí. Jeho dochod do M každý považoval za bláznovství a všichni vidíme jak to bylo geniální. To co jako fanda zazlívám FA jsou právě ta rozhodnutí. V roce 2008 jsme psal, že má jít k RBR to byl můj názor a škoda, že to neudělal. Letošní nebo vlastně loňské rozhodnutí bylo taky na hraně a byl jsme spíše za to, aby zůstal u F, kam konečně přišli lidé, kteří mu mohli poskytnout auto na úrovni. Kecat zde od stolu je, ale hrozně jednoduché a já doufám, že Honda dokáže své problémy vyřešit co nejdřív a pak teprve uvidíme jaký skutečný potenciál má celé auto. No a velkohubé kecy jak tu někdo psal to podle mě rovněž jsou. Jak totiž může někdo vědět jaký potenciál má auto, když s ním dle mého názoru neměl ještě ani jednu jízdu v plné současné výkonosti. Pokud pojedu 80 km/h nemůžu přeci vědět jak se auto bude chovat ve 120 km/h.

          + 8 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • marty

            217.30.64.XXX
            Ono to nebude tak jednoduche. Mne spis prijde, ze ma Alonso na rozhodnuti obrovskou smulu. Odchod do McLarenu nebyla nejspis uplne jeho volba, Ferrari ho vyhodilo a nebylo kam jinam jit a to jednoduse proto, ze v ostatnich tymech je plno, nemaji, jak ho zaplatit a nebo ho jednoduse nechteji, protoze maji svuj vlastni vychovny program, ktereho se drzi. Zatimco Lewisuv odchod k Mercedesu je ohromna vyhra a Vettel svym odchodem k Ferrari take nic neztratil, Alonso jde s kazdym rozhodnutim stale niz. A na lepsi casy se zatim neblyska. RB se bude drzet sveho vychovneho programu, u Mercedesu je plno (snad jedine, ze by selhala jednani s Hamiltonem o cemz pochybuji), Ferrari ho asi jen tak zpatky neprijme ani po pripadnem odchodu Raikkonena z F1 (radsi asi sahnou po Bottasovi), na Williams je moc drahy a do stredu pole nepujde. Muze jen doufat, ze problemy Hondy nejsou prilis dlouheho trvani.

            + 8 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • PC

            46.13.21.XXX
            Fernando ve své genialitě dělá velké chyby. Myslí si, že sází na jistotu - na tradiční a silné týmy. Zapomíná ale, že do takových týmů nalezou žrouti peněz, různí známí známých, různé žáby na prameni hájící si své fleky a postupně to jde s výkonností dolů. Trvá to sice léta, ale následná obnova výkonů také.
            -FA odešel a velmi poškodil McLaren, když ten byl na vrcholu. Odmítl se přizpůsobit a příjmout výzvu. Věřím, že by Lewise postupně dostal měl by titul 2007, možná i 2008.
            -Odmítl začínající RedBull - neviděl ohromné prostředky, nové nadšence a přetáhnuté zkušené lidi.
            -Přešel k zahnívajícímu Ferrari. Zde ale proběhly řádné čistky a znovuzrození až když padlo na dno. FA to znovu špatně odhadl a odešel v okamžiku, kdy se konečně začlo blýskat na lepší časy.
            -Nepřešel ani k Mercedesu v době MSCH. Opět neviděl začínající nadšence, zkušené konstruktéry a ohromné prostředky týmu.
            -Přešel zpět k legendárnímu McLarenu - ten je ale momentálně až na úplném dně a zatím se zdaleka neblýská na lepší časy.
            Podle mě FA buď skončí jako dobrý jezdec na špatných vozech a bez titulu, nebo mu pomůže k titulu už jen náhoda (třeba z mrtvých vstání McLarenu, zpětný přestup k Ferrari nebo prodej RedBullu a jeho přestup k němu apod...)
            Buď jde Fernando jen po penězích a nebo má opravdu špatný úsudek a poradce.....

            + 7 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Kalty

      Kalty

      165.72.200.XXX
      Ty si fakt úplně mimo ;) Co by tam asi tak dělal? Jak mu může pomoc?
      Od toho tam je JB a FA. Jsou dost zkušení a stejně si těmito porodními bolestmi musí projít...

      Jinak Lewis udělal jedno rozhodnutí, které dnes už nikdo nevidí. Šel do teamu, který byl až pátý v té sezóně, kdy byl McLaren třetí.

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama