Ferrari: Tři vozy na tým nejsou řešením, musíme lákat nové týmy

Petr Hlawiczka, 6. března 2015, 06:20 Google+

Tři vozy na tým nejsou při ubývajícím počtu startujících podle Ferrari tím správným řešením. Formule 1 by měla spíše lákat ke vstupu nové zájemce.

Počet komentářů:  10 komentářů (Poslední 08.03. 09:01) Napište svůj názor
Ferrari

Ferrari | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Loni se do insolvence dostali Caterham a Marussia, kvůli tomu vynechali poslední závody. I když se druhému jmenovanému z těch největších potíží dostat podařilo, ten první to nezvládl, a tak o body bude letos bojovat jen 20 vozů.

Potíže ale hlásí i Force India, Lotus či Sauber, kterým musel Ecclestone předčasně vyplatit odměny, jinak by začátek sezóny zřejmě nezvládli. Pokud by se pole zmenšilo jen na osm týmů, docela vážně se uvažovalo o tom, že by ty, které přežijí, nasazovaly do závodů tři vozy místo dvou.

Tento nápad ale týmy moc pozitivně nevnímají - buď kvůli nákladům, nebo krátkému času na přípravu třetího auta a zajištění jeho provozu. Pro už podle šéfa Ferrari Maurizia Arrivabeneho nejsou ani v Maranellu.

"Záleží na situaci. Pokud jste donuceni používat třetí auto, pak to samozřejmě musíte udělat, není to ale naším konečným cílem. Naším cílem je přilákat další konstruktéry, další týmy a mít pole, které bude konkurenceschopné a které bude obsahovat co nejvíce aut," říká Arrivabene.

ferrari
Ferrari chce do F1 spíše lákat nové zájemce než jezdit se třemi vozy (foto: Scuderia Ferrari)

"Musíme udělat něco pro vyřešení tohoto případu, kdy nemáme dostatek týmů. Tři auta ale nejsou řešením. Řešením je být schopni přilákat další týmy, další konstruktéry a silnější soupeře," pokračuje šéf Scuderie, která bude dodávat motory vracející se Marussii a příští rok také nově vstupujícímu americkému týmu Haas.

Vytisknout

Diskuze: Ferrari: Tři vozy na tým nejsou řešením, musíme lákat nové týmy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 08.03.2015 09:01 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 10 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Webber, Mark

Michelin nechtěl jít do vysoké degradace, proto účast v F1 odmítl

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud