DISKUZE K ČLÁNKU Michelin nechtěl jít do vysoké degradace, proto účast v F1 odmítl

Michelin se nechal slyšet, že zamítl svůj návrat do F1 jako výhradní dodavatel poté, co byl požádán o to, aby vytvořil pneumatiky s vysokou degradací, čímž by okořenil závody.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Michelin nechtěl jít do vysoké degradace, proto účast v F1 odmítl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 10.03.2015 10:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 06.03.2015 13:54
Moc by mě zajímal, zda vstup Pirelli do F1 pro… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 07.03.2015 08:36
S tím se dá souhlasit. Ale pořád by se jednalo… »
» erdedy (Hlasovali 5 lidé) 06.03.2015 11:38
mylis sa, niekde (aj tu niekde na stranke) boli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Moc by mě zajímal, zda vstup Pirelli do F1 pro tohoto výrobce znamenal navýšení prodeje. Souhlasím totiž s filozofií Michelinu, že kvalita gum pro F1 je v přímém rozporu s filozofií kteréhokoliv výrobce pneumatik.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No v rámci šetrenia nákladov,... ...a samotnej filozofie, prečo sa pneumatiky vyrábajú, dal Michelin jasne najavo, že pneumatiky majú mať tieto vlastnosti : vysokú životnosť, dobrú priľnavosť, výborné jazdné vlastnosti, malý valivý odpor a dobrú cenu. 01 A v F1 by to malo platiť 2x ! 01

    + 21 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nikos

    213.195.215.XXX
    pneu Ja chapu oboje varianty, Kdyby mohli delat pneu ktere by znacku prezentovali ... tzn kvalitni se stabilni vydrzi a dlouhou tak by vlastne behem celeho zavodu nemuseli ani prezouvat, mozna jednou a to by bylo ze strany strategie vsechno, mozna kdyby povolili z5 tankovani ( to ovsem pri soucastnych 100kg je taky tak trosku kravina ) Polovina by to zas uznavala a polovina rvala ze je to nuda. Je to tezke, ale jinak s Pirreli pneu jsem maximalne spokojenej (letni) vyborne drzi

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • crazytunny

      88.146.158.XXX
      Pokud závod trvá déle než 1hod s palivovou nádrží o objemu 100kg paliva a při omezení průtoku 100kg/hod by se tankovat logicky mohlo, spíš jde o to zda-li by jízda do boxu natankování..atd nezabralo více času než si 1/3 kol přiškrtit na 50% :)

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    ... Konečne zdravý názor. Nekvalitné pneumatiky sú zlá reklama. F1 by mala byť špičkou i v pneumatikách.

    + 15 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jaro

      109.81.245.XXX
      Jasne.. a s navratom Michellinu by sa do F1 vratila nuda. Taka spicka by potom nikoho nezaujimala 02

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        176.74.128.XXX
        Nuda to je teraz. Lebo jazdec v podstate nemá na výber. Prvý rok to bol trochu chaoz, posledné sezóny sa týmy naučili pneumatiky využívať a je to rovnaká nuda ako pred tým. Ano keby sa zmenili pravidlá a Pirreli by priviezlo všetky druhy penu a týmy by si dve vybrali po piatkových tréningoch a tie by potom použili na kvaldu a závod, zvýšili by sa rozdieli medzi autami a začalo by to byť zaujímavé. Samotná degradácia penumatík zaujímavá nieje.

        + 2 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jaro

          109.81.245.XXX
          Mas kratku pamat. Teraz je to zabava, predbiehanie.. za dob Michelinu kazdy usinal. To by si ale musel neco pamatat alebo na F1 pozerat, nie len tarat podla toho, co je v mode.

          + 8 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            176.74.128.XXX
            Predbiehacie manévre aké sú teraz sú totálne nudné až na boje v strede poľa občas. Inak je to len obehnutie na rovinke a pneu na tom majú minimálnu zásluhu,vo večšine prípadov to bolo kôli DRS a rozdielnemu výkonu motorov v minulej sezóne.

            + 4 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jaro

              109.81.245.XXX
              Zato nepredbiehanie vtedy s Michelinom bolo ohromne zabavne! 18

              + 6 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Porovnáváš neporovnatelné. Nezměnily se jen gumy, ale přibylo DRS, ERS, povinnost použít 2 různé směsi, zákaz tankování.... Mít trvanlivé gumy by nemuselo mít za následek úbytek předjíždění. Zvlášť, pokud by se vrátilo tankování.

                + 3 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jaro

                  109.81.245.XXX
                  Netvrdim, ze porovnavam porovnatelne, ale porovnavam aspon sucasny a minuly stav. Neporovnavam co by keby s minulym stavom, co je este viac neporovnatelne.

                  + 6 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Já myslel, že se ti nelíbila kritika gum. Ale pokud to bereš takto, pak souhlasím s tím, že v současnosti je předjíždění více. Jen jsem chtěl upozornit, že to není jen díky jiným gumám a udělat je kvalitní neznamená návrat před rok 2010 v počtu předjíždění.

                    + 1 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Jarno

                      109.81.245.XXX
                      Ano, kritika gum a Pirelli nie je na mieste. Predbehania je viac najma vdaka gumam, nie DRS. Kvalitne su, s programovanou degradaciou. A urobit trvanlive na cely zavod = navrat do nudnej minulosti.

                      + 5 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Zdánlivě díky gumám, ale větší podíl na to má fakt, že jsou povinné 2 různé směsi díky kterým jsou různě rychlé vozy a fakt, že je velký rozdíl mezi časy před a po zastávce.
                        Oba fakty by se daly velmi lehce aplikovat i v případě gum, které vydrží jet naplno víc jak jedno kolo (jako v roce 2013), klidně i desítky kol. 03
                        A ono by se mohlo i závodit v rychlosti, ne v údržbě materiálu. 04

                        + 4 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          S tím se dá souhlasit. Ale pořád by se jednalo o umělou degradaci. Článek prezentuje názor Michelinu, že do takového rozhodnutí nechtěl jít. Opět by mne zajímal tvůj názor. Jsi pro to, aby se jezdilo s pneumatikami, které mají uměle stanovenou dobu výdrže (ponechejme stranou jak dlouhá ta doba je)? A nebo si přeješ aby se jezdilo s nejkvalitnějšími pneu, které vydrží celý závod? Podle mne otázka zní přesně takto. A většina lidí to také tak cítí a také se k tomu vyjadřuje.
                          Opět sis vybral jednoho diskutujícího (nebo jeden názor) a přesvědčuješ nás tu o tom, že současný stav je špatný, protože Pirelli vydrží 8 kol, zatímco ty bys chtěl aby vydrželo 20 kol.
                          Prosím tě napiš jasně, pro co jsi. Umělá degradace, (jedno za jak dlouho), nebo soutěž kvality (výdrž po celý závod)?
                          Ono totiž, když se nebude zajíždět do boxů utrpí závody na dramatičnosti. Vypadnou prvky strategie, nepředvídatelných chyb třetích osob a velmi pravděpodobně budou všechny závody vypadat jako v Monaku. Rozhodovat se bude v kvalifikaci a první kolo po startu. Pak už se vše jenom odkrouží. Ideální stav pro diváky. Co více si přát.03 12

                          + 6 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            Myslím, že jsme si na to téma už psali a přesně jsem napsal, co bych si přál. Ale dobře, bez nějakých emocí ti normálně odpovím.
                            Přál bych si to, co už tu bylo za éry Bridgestone-Michelin. Nevadí mi, když gumy vydrží jen 10 kol, jako i tehdy. Ale musí se na nich dát těch 10 kol závodit, ne udržovat, nejezdit rychlé zatáčky příliš rychle, nebo brzdit velmi opatrně, aby náhodou nevznikl malý čmoudík (nadsázka), který by znamenal nucené zajetí do boxů. Není problém vyrobit 4 různě rychlé směsi, které vydrží různou dobu a přitom vydrží několik kol kvalifikačního tempa. V těch dobách byly také závody, kdy se přezouvalo třeba 4x. A přitom nikdo nemluvil o tom, je je potřeba starat se o gumy a nebyl vidět úbytek rychlosti už po prvním rychlém kole.
                            Promiň, ale s DRS a ERS nehrozí vláčky jako v té době. Stejně tak i povinnost použít 2 směsi není problém přece zachovat a vytvoří se podobné rozdíly mezi gumami, jako jsou teď. Samozřejmě Monako je Monako, tam ani DRS moc nepomůže. Ale v ostatních závodech to nehrozí.
                            03

                            + 1 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              OK. Tak že pokud tomu dobře rozumím, jsi pro umělou degradaci pneumatik?
                              Protože článek je o nechuti Michelinu jít cestou umělé degradace. Původní názor v tomto vlákně od wrt se s tímto názorem stotožňuje. Jaro mu odporuje a ty reaguješ na názor Jara v negativním smyslu. Čili bych předpokládal, že jsi se přidal k názoru wrt(a).
                              To jsou ta nedorozumění mezi námi. K článkům se nijak nevyjádřuješ a rozporuješ vyjádření diskutérů, kteří reagují přímo na článek.

                              + 3 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Jo, to jsou ta nedorozumnění. Ty se díváš na to, jestli něco rozporuju v pozitivním nebo negativním hledisku, ale absolutně nevnímáš CO rozporuju. V tomto případě názor, že by se bez takovýchto gum vrátila F1 v počtu předjíždění před rok 2010. Což není pravda!!!
                                K článku jako takovému nemám důvod se vyjadřovat, Michelin chápu.
                                A vadí mi degradace po prvním kole, nevadila by mi taková, jak jsem napsal.

                                + 1 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.96.XXX
                                  Jenže degradace po prvním kole vzniká, když pilot jede maximum na nepřipravených (nezahřátých) pneumatikách. Většinou tomu tak bylo v dobách prvních závodů sezón, kdy týmy nechápaly, jak pneu fungují. Jakmile to pochopily a dokázaly auta přizpůsobit, bylo po degradacích v prvních kolech. A také výrazně ubylo Pitstopů. Prostě ty pneu od Pirelli fungují dobře, když se s nimi správně zachází.
                                  Pro mne je podstatné, zda jít cestou umělých "vychytávek/překážek", nebo zda nechat soutěžit bez omezení. Já se trochu bojím, že "umělotiny" jsou pro atraktivitu závodů nezbytné.

                                  + 3 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama