DISKUZE K ČLÁNKU Šéf Daimleru touží po dalších titulech: Ještě nejsme spokojeni

Výkonný ředitel Daimleru, Dietrich Zetsche, touží po dalších úspěších ve Formuli 1. Povolení vývoje pohonný jednotek nepovažuje za nevýhodu pro Mercedes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf Daimleru touží po dalších titulech: Ještě nejsme spokojeni

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 28.03.2015 13:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000968 (Hlasovalo 10 lidí) 05.03.2015 17:19
... hold Kapor prišiel v encyklopédii už po… »
» uzivatel000968 (Hlasoval 1 člověk) 28.03.2015 13:57
... páči sa mi, ako si každý deň sám pridávaš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áa,... ...zrejme nám predstavili novú priateľku Lewisa, ktorý sa rozišiel so svojou starou a samozrejme tu nemôže chýbať ani štunbanfírer Štetke. 01 Aj ja som názoru, že ak nové motory, tak pre všetkých rovnaká štartovná čiara od r. 2017 a to Wankely Turbo+KRES (jedna komora objem 0,4 litra) ako ekvivalent, ktoré budú ešte výkonnejšie ako 1,6 V6 Turbo + ERS, jednoduchšie, lacnejšie a monoposty budú mať nižšie ťažisko, lebo bude na jednom hriadeli motor Wankel s motorgenerátorom na úrovni diferenciálu. Aerodynamika bude ďaleko viac účinná, ako teraz a auto bude mať lepší prítlak a nižší odpor. Pohonná jednotka bude môcť mať kľudne až 20 000 min-1, spoterba 100 kg na závod a prietok sa zachová a bude spĺňať normu Euro VI, ako nový šporťák od Mazdy. 01 Motor samozrejme vydrží 1.500 km na 5 závodov rovnako dobre, ako ten súčasný od Mercedesu, preto bude pre pretekanie ideálny pre každého. 01 To bude výzva a štartovacia čiara rovnaká pre všetkých. 01 Tak do toho Christián, či uspejete ?

    + 18 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.41.72.XXX
      Nebudem sa vyjadrovať k tým nezmyslom o tých motoroch :-D Ale vyjadrím sa k tejto vete: "To bude výzva a štartovacia čiara rovnaká pre všetkých.". Nezačínali snáď všetci od nuly? :-D Resp. od jednej štartovacej čiary?

      + 12 / − 19

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Joblo

        178.41.72.XXX
        Och, až som sa zabudol podpísať ..

        + 5 / − 17

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.173.188.XXX
          v buducnosti budu jazdit formuly nie s wankelovym ale kaprovym motorom

          + 10 / − 15

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000968

            uzivatel000968

            85.237.234.XXX
            ... hold Kapor prišiel v encyklopédii už po stranu s Wankelovým motorom ...

            ... 12 03 12 ...

            + 10 / − 16

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                78.157.160.XXX
                Počkej, počkej.. nejvhodnější je přece adiabatický, a ne Wankelův! Co ti přeskočil list? 11

                + 9 / − 16

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kapor

                  194.160.178.XXX
                  Každý preplňovaný motor,... ...môže byť pseudoadiabatický, to si nevedel a je charakterisstický tým, že teplota nasávaného vzduchu, je posunutá smerom dole, o koľko, o to je účinnosť vyššia, lebo o to môžem ísť hore s kompresným, preto je aj pomer množstvo paliva/vzduch menšie a motor je úspornejší a čistejší, ako ten piestový, lebo tu nedochádza ku kontaktu spalín s nasávaným vzduchom. 01 Jensi, máš hlboké neznalosti v motorovej technike, alebo sa len pretvaruješ ? 09 To ale nič, toto ťa postaví trochu na nohy a možno aj to, že Mazda zadala zákazku NASA na nový materiál rotora, z krotrého bude vyrobený pre nový šporťiak RX-7, ktorý majú uviesť na svetlo sveta koncom r. 2016. 01 Ak by FIA zadala tento motor do F1, tak by sa určite urýchlil nielen vývoj a zdokonalenie, ale aj tá 8 stupňová prevodovka by mala opodstatnenie, ak by motor točil 20 000 min-1. 01 Bol by to úsporný projekt, lebo pohonná jednotka by určite nepresiahla 10 mil. dolárov a hravo by vydržala 5 závodov. 01 Ak by sa Wankel-hybrid zdokonalil, po piestových motorch by sa len zadymilo a bol by s nimi koniec, už len preto, že by takýto, ako som ho popísal, mal proti piestovým samé výhody. 01

                  + 16 / − 8

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jens

                    109.81.245.XXX
                    Tak to jsem jako vzdy vedel - to je snad samozrejmost, ze kazdy preplnovany motor muze byt pseudoadiabaticky. V motorove technika mam hlubo znalosti, ktere se snazis zbytecne a lacine zpochybnovat, no nemas jak. Jde o to, ze se snazis zakryt hloupost, kterou jsi rekl - Wankeluv adiabaticky byt nemuze. Hadej proc!

                    + 9 / − 16

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Kapor

                      194.160.178.XXX
                      Ja nič nezakrývam,.. ...a nehovorím o adiabatickom, ale o pseudoadiabatickom Wakkel Turbo-hybride, čo je veľký rozdiel, lebo žiaden motor nie je perpetum-mobile so 100% účinnosťou. 09 Ja vždy diskutujem na rovinu a neviem, prečo Wankel Turbo nemôže byť pseudoadiabatický a čo tomu bráni na rozdiel, od piestového 4-taktu. 08

                      + 17 / − 8

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Kapor

                        80.87.214.XXX
                        Neodpovedal si,... ...hlbokoznalý, lebo otázka bola matúca. 02 Ja som však tu položil pred časom úplne logickú, na ktorú mi nik neodpovedal :"Aký je ekvivalent objemu Wankelu-Turbo, k objemu 1,6 V6 Turbo?" A odpoveď znela 1/2". Je to preto veľmi jednoduché, lebo pracovný cyklus Wankelu je jedna otáčka a u 4 taktného piestováho turbomotora 2. 01 Asi sau vás Logika nevyučovala, keď si chodil do školy, alebo so bol vtedy na PN. 18 11

                        + 15 / − 6

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • anonym

                          212.79.110.XXX
                          Nepleteš otáčky pístu a otáčky výstupniho hřídele? Na jednu otáčku pístu připadají 3 otáčky výstupního hřídele. 13

                          + 4 / − 13

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Kapor

                            194.160.178.XXX
                            Nepletiem,.. ...ja som jasne hovoril o jednom cykle motora Wankel na jednu otáčku piestu a u piestového motora na 2 otáčky. Pričom je každému jasné, že ak má 1,6 V6 Turko 1600 cm3, tak Wankel musí mať dve komory o obsahu 400 cm3, lebo koeficient je 2, k piestovému 4-taktu. A ak má mať výstupné otáčky 15 000 min-1, tak otáčky piesta sú 5 000 min-1.01 Inak pseudoadiabatické riešenie motora WANKELl-Turbo vyrieši jeho problémy, lebo môžu byť použité tesnenia s nízkym trením, čím sa vylúči mazanie olejom a namáhanie nesymetrických tepelným zaťažením. 01

                            + 14 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        No nezmysly tu tropíš,.. ...len ty Mývale ! 18 09

        + 13 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    78.102.112.XXX
    Na konkurenčním webu Na konkurenčním webu(ne ten co byl je a bude nejlepší v TV) se objevil článek, o vztahu Rosberga a Hamiltona a těmito dvěma odstavci článek končil...


    Rosberga se zeptali i na nehodu Alonsa, kterou ale komentovat nechtěl, protože o ní nic neví. „Mám důvěru ve svůj tým a v bezpečnost našeho vozu. Četl jsem paměti Juana Manuela Fangia. V GP Argentiny v roce 1955 ve voze téměř omdlel. Oživovali ho v boxech kbelíkem vody. Byli to hrdinové, možná i trochu blázni.“

    Mám důvěru v mém týmu a v bezpečí našeho vozu. Četl jsem pamětí Juan Manuel Fangio, GP Argentiny v roce 1955, kdy téměř omdlela v závodě a byl oživen v boxech s kbelíkem vody. To byli hrdinové. Dokonce trochu "blázen".

    Jsou takoví amatéři, že to po sobě ani nepřečtou a co je snad nejhorší, že překládají za pomocí google translatoru!!!

    + 20 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jarda

      109.81.245.XXX
      Tak o tom desítky tisíc lidí ví, jen je pravda, že se to moc nezmiňuje. Tam to mažou, tady jsou lidé spokojeni. A Richter zase bude prznit F1 v TV, tak jim počty ovcí zase stoupnou. Špatně měli časy z testů, počty kol i uváděné pneumatiky. Prostě "profíci," kteří ze sebe dělají insidery.

      + 18 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama