Gascoyne se vrací do Silverstone

Pavel Stavebník, 12. září 2006, 15:40 Google+

V záplavě zpráv z Monzy o Michaelovi Schumacherovi, Kimi Raikkonenovi, Ferrari a penalizaci Fernanda Alonsa bylo převzetí Midlandu Spykerem poněkud přehlíženo.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Gascoyne, Mike

Gascoyne, Mike | foto: Panasonic Toyota Racing

Sdílejte článek

V případě holandské společnosti se sice také jedná o výrobce automobilů, ale s výrazně omezeným rozpočtem, přesto nemusí být tým ze Silverstone v příštím roce znovu mezi nejpomalejšími.

Na post technického ředitele byl totiž od 1. listopadu jmenován Mike Gascoyne, jenž přes nedávný vyhazov z Toyoty patří mezi zkušené a schopné manažery, kteří poznali radost z vítězství ve Formuli 1.

Brit působil v mnoha týmech zvučných jmen. Debutoval v McLarenu, později přestoupil k Tyrrellu, následoval Sauber a Jordan, ale jméno a obdiv si získal až v Renaultu, odkud za velké peníze přestoupil do Toyoty.

„V podstatě je to pro mne návrat ke kořenům, vždyť s Jordanem, předchůdcem Midlandu, jsem poprvé slavil vítězství.“

Gascoyne střídmě neslibuje takové výsledky jako při přestupu do Toyoty, ale znovu opakuje, že při dobré struktuře lze získat úspěchy a pokrok i s malým rozpočtem. „Chci dokázat, že do F1 patřím a mým cílem je být v příštím roce někde v polovině startovního pole.“


Foto: Toyota Racing

Vytisknout

Diskuze: Gascoyne se vrací do Silverstone

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Berger, Gerhard

Poslední závod je citově náročný

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud