DISKUZE K ČLÁNKU Costa: Mercedes v Jerezu ze svého potenciálu odhalil velmi málo

Podle Alda Costy si dal Mercedes před letošní sezónou podstatně vyšší cíle než minulý rok, v testech se ale zaměřoval pouze na spolehlivost, nikoliv na výkonnost. Jak velký bude jeho náskok na konkurenci?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Costa: Mercedes v Jerezu ze svého potenciálu odhalil velmi málo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 11.02.2015 22:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lord Mystic (Hlasovalo 13 lidí) 11.02.2015 11:15
??? nejdůležitějších při testech je podle mě… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 6 lidí) 11.02.2015 13:38
všechny články které si postoval není ani slovo… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 6 lidí) 11.02.2015 13:41
ma pravdu, toto vyjadrenie som cital aj ja… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    90.176.130.XXX
    rychlost Já opravdu nechápu jak kdokoliv může něco odhaodvat po Jerezu? ano u Mercedesu je to jasné kvůli loňsku ale ostatní? to že Honda s McLarenem v Jerezu moc nejezdili neznamená, že toho neujedou víc a už vůbec ne jejich výkonnost

    + 12 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Áno bolo to evidentné,... ...z počtu najazdených kilometrov, ale v Barcelóne by mal Mercedes otestovať aj rýchloť, aby obaja jazdci poznali rýchlostné limity auta, čo je len normálne. Zisťovať to až v kvalifikácii v Austrálii by bolo choré, to musí uznať každý, kto F1 hovie a dlhé roky ju sleduje. 11 18

    + 22 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.176.130.XXX
      Zajímavé a já myslel že dlouhé roky F1 sleduješ

      + 10 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Lord Mystic

      Lord Mystic

      90.182.9.XXX
      ??? nejdůležitějších při testech je podle mě zajistit za 1) spolehlivost a za 2) porozumět autu a umět ho nastavit pro různé podmínky.

      sice v barceloně nemusí jet na absolutním limitu ale porozumí autu a to jim v austrálii umožní auto nastavit na max. a myslím že piloti si s tím poradí, nejsou ořezávátka aby si sedli na zadek když jim auto bude držet víc než čekali :)

      + 13 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • eR

        62.245.107.XXX
        Ve všech rozhovorech co jsem kdy četl s konstruktéry vozů F1 se psalo, že nejdůležitější u nového auta je, aby bylo rychlé. Na spolehlivosti se dá vždy velmi dobře a rychle zapracovat, ale u pomalého auta se rychlost hledá jen velmi složitě.

        + 16 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lord Mystic

          Lord Mystic

          90.182.9.XXX
          tak se dej odkaz na jediný článek kde by toto někdy řekl, jsem fakt zvědavej :)

          + 3 / − 24

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jarda

            109.81.245.XXX
            Snažíš se zpochybnit dobře známý fakt nebo neumíš hledat?
            [odkaz na stránku]
            [odkaz na stránku]
            [odkaz na stránku] atd.
            UTFG!

            + 12 / − 19

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Lord Mystic

              Lord Mystic

              90.182.9.XXX
              všechny články které si postoval není ani slovo od konstruktérů, tam jen jezdci mají obavy o spolehlivost nebo o rychlost vozu. nikde tam ale není rozhovor s konstruktérem, který by tvrdil že cílem prvních testů je soustředit se na rychlost na úkor spolehlivosti!!!

              chápu že přes zimu se udělá auto tak aby bylo rychlé a při testech se už pak ladí spolehlivost aby se ty agresivní a inovativní nápady na zrychlení auta nepodepsali negativně na spolehlivosti - a právě od toho ty testy jsou. čili podle mě jsi to pochopil opačně.

              + 6 / − 24

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001447

                uzivatel001447

                188.123.100.XXX
                ma pravdu, toto vyjadrenie som cital aj ja viackrat od viacerych. okrem toho ze ma pravdu, je to aj dost logicke. nezneuzivaj ostatnych aby ti robili sluzky a hladali ti fakty na internete. sprav si to sam! tak sa najlepsie poucis.

                + 6 / − 19

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Lord Mystic

                  Lord Mystic

                  90.182.9.XXX
                  jj napsat blbost a když dojdou argumenty tak napsat najdi si to sám ať vidíš že mám pravdu :)

                  + 4 / − 21

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jarda

                    109.81.245.XXX
                    Až na to, že jediný, kdo píše blbosti, jsi ty. Jako bych tvrdil, že 2+3=7 a posílal bych tě si to najít. Když bych bys mi našel důkaz, tak bych se vymlouval a dále zesměšňoval tím, že nemáš pravdu. Jak vidíš, argumenty mu nedošly. Píše ti, že to četl také u dalších lidí. Když řekne jezdec, že důležitější je rychlost než spolehlivost, protože ta se snadněji získá, tak to pro mě znamená více, než nějaký diskutér tvrdící opak.

                    + 8 / − 17

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Lord Mystic

                      Lord Mystic

                      90.182.9.XXX
                      ok tak nic očividně každý řešíme něco jiného. v prvním článku eR napsal že konstruktéři vozů tvrdí že nejdůležitější na začátku sezóny je rychlost a já s tím nesouhlasil a nejednou jste to překroutili a už to prý netvrdí konstruktéři, ale jezdci, atd. neva to nemá cenu.

                      + 4 / − 18

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
          • eR

            62.245.107.XXX
            např. [odkaz na stránku]

            Citace: "je mnohem jednodušší udělat rychlé auto spolehlivým, než spolehlivé auto rychlým."

            "Jistě, v konečném zúčtování jde vždy o základní návrh vozu, který rozhoduje o jeho rychlosti. S tímto konceptem pak můžete dále pracovat a vyvíjet jej. Jestliže nemáte v pořádku tento základní návrh a celý vůz je zkrátka pomalý, tak můžete být spolehliví, jak budete chtít, a stejně se nedostanete tam, kam byste potřebovali. Za ta léta už sem toto viděl skutečně mnohokrát."

            Toto vám řekne naprosto každý konstruktér F1. Bez výjimky.

            + 11 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Lord Mystic

              Lord Mystic

              90.182.9.XXX
              hrušky a jablka tu někdo míchá. na té citaci není nic špatného, je pravdivá, ale jakou má spojitost s tím, že prý údajně cílem konstruktéru při prvních testech je honit rychlost na úkor spolehlivosti?

              + 4 / − 22

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • airwar

          77.240.188.XXX
          To platilo dříve, možná tak před dvaceti a více lety. Dnes je Formule 1 mnohem více o spolehlivosti (dříve se započítávalo cca 66/% závodů), rychlém vývoji (vozy zrychlí za rok o víc než 2 sekundy na kolo) a o aerodynamice. A právě aero je klíčové a v prvních testech většina týmů jezdila v konfiguraci která se oproti prvnímu závodu výrazně změní. Důvod je prostý, nechtějí ukázat své aero vychytávky.

          + 4 / − 19

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • zeto

      89.102.65.XXX
      Choré je, že si evidentně myslíš, že jsou v týmech úplně pitomí a neví, co a kdy mají testovat.12

      + 4 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama