DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari s novým motorem od Austrálie, použije ale minimální počet žetonů

Ferrari připouští, že bude pro ně obtížné snížit deficit na Mercedes už od prvního závodu sezony. Tým ale očekává, že se dostane blíže v průběhu sezony.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari s novým motorem od Austrálie, použije ale minimální počet žetonů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 06.02.2015 12:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Michal Š. (Hlasovali 5 lidé) 31.01.2015 21:46
Podle odhadů mají mít oproti roku 2014 navíc … »
» Lord Mystic (Hlasovali 2 lidé) 31.01.2015 19:36
neví kudy kam? myslíte si že ferrari neví kudy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    213.151.83.XXX
    Jasně. Bez Alíka to nemůže fungova. Aby to nebylo obráceně.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Michal Š.

    Michal Š.

    88.103.119.XXX
    Podle odhadů mají mít oproti roku 2014 navíc 80bhp, za mě je rozumný otestovat si jestli jim data sedí a až pak dělat větší úpravy. Vydat se na začátku do většího rizika se jim asi nechtělo. Můžou jen získat oproti ne zrovna povedeným sezónám.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    92.62.227.XXX
    neví kudy kam? myslíte si že ferrari neví kudy kam při vylepšování motoru, proto si nechá dostatek žetonů aby mohlo okopírovat trendy které nasadí konkurence? jestli ano je to hodně smutné...

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    To sa tomu teda čudujem,.. ...Lebo Taliani vedeli vždy robiť výkonné motory aj turbomotory a tu je zrazu problém. Veď zvyšovanie výkonu a znižovanie spotreby má svoje zákonitosti, ktoré sú jasné, dnes už každému, preto ja v tom nevidím problém. Cez zimu to mali mať už hotové, aby to mali kde pilovať nielen V Cherése, ale aj v Barcelóne a do Austrálie mali ísť bojovať o pódiá. Čo je to zas za hlúpa stratégia, plná opatrnosti a odkladania radikálnej zmeny, ako to urobil Renault. 11

    + 13 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Martino

      178.143.126.XXX
      Cim viac casu na vyvoj, tym vykonnejsiu jednotku mozu mat na konci sezony. Pripominas mi profesorov na VS, vedia vela teorie, ktora v praxi nefunguje.01

      + 15 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Chcel so podotknúť,... ...že práve Renault postupoval správne a zásadné zmeny urobil ihneď na začiatku a ostatné žetóny si nechal práve na sezónu, aby úpravy dotiahol dokonca s ostávajúcimi a tak dal Honde minimálnu šancu na úpravy.01 Ferrari tápa a prešľapuje namieste, akoby nevedelo, kam s konopy. 02

        + 16 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.143.126.XXX
          A myslis ze Ferrari nespravilo zasadne zmeny na motore? Ved v clanku sa pise ze z noveho motora dostali vela vykonu ale chcu z eho dostat este viac.

          + 8 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            62.197.243.XXX
            Zasadne zmeny v motore s minimom zetonov? Zaujimava teoria.

            + 2 / − 13

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • ala6

              90.220.54.XXX
              To se nevylocuje: Kosmeticka uprava na klikovce a jeji kompletni prepracovani stoji uplne stejne zetonu. Nopak - drobna zmena a pote prepracovani v sezone te ty zetony stoji 2x tolik.

              + 6 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mr.B

                90.176.164.XXX
                To je sice pravda, že je lepší motor podrobit maximálnímu vývoji a teprve potom utratit žetony, ale nebojuje se pouze o první místa s Mercedesem. Pokud Ferrari bude ztrácet i na Renault, tak by jejich monoposty mohly skončit až na konci pole a pořád je tady veliká neznámá Honda.

                + 5 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  213.151.83.XXX
                  Mám obavu, že Honda je velká známá. Letos bude na úrovni loňského RB, nebo Wiliemsu. Po prvním závodě to uvidíte.

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • ala6

                  90.220.54.XXX
                  :-D
                  Prave na to se tesim, az bude Ferrari bojovat se Sauberem o predposledni misto a Sauber bude ten co bude mit stesti.

                  + 7 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.173.188.XXX
    rakkusaci im na tom zamakali to bude tunning aj bez zetonov su to machry

    + 8 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mr.B

    90.178.39.XXX
    Dobra zprava. Dobrá zpráva pro Hondu.

    + 16 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Martino

      178.143.86.XXX
      Ak by novy motor nasadili az v lete ziskaju pol roka vyvoja. To by bola sranda, keby na konci sezony mali rovnaky vykon ako chlapci z Mercedesu 04

      + 10 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • buggybob

        89.177.126.XXX
        ... to sice áno - ale pokud nebude v první půlce výkon konkurenceschopný, už to nedoženou. Předpokládám zhruba od pátého závodu větší srovnání výkonů a na body bude fakt tlačenice. Náskok ze začátku sezony může být rozhodující.

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.143.126.XXX
          Dohnat to nemusia, nikto neveri ze Ferrari bude tento rok bojovat o titul. A radsej mat slabsiu prvu polovicu sezony a v druhej bojovat o podia, ako byt cely rok len sedy priemer

          + 9 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            213.151.83.XXX
            Myslím si něco jiného. Auto vyhovující Vettlovi vyhovuje i Kimimu (a obráceně). To se o "božském Alíkovi" prohlásit nedá. Neboli situace nahrává vývoji auta. Odezva obou pilotů bude podobná, ne dvě zcela odlišné odezvy, dvě odlišná a neslučitelná přání. Nechme se překvapit. Možná, že uvidíme tvrdé souboje o 10. místo s aktéry u kterých jsto neočekávali.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • anonym

      213.151.83.XXX
      V čem dobrá? Že mají rok zpoždění? Coje na tom dobrého. Těch pár žetonů navíc to nespraví.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama