DISKUZE K ČLÁNKU Renault v roce 2015: 850 koní, zlepšení všech systémů a zvýšení spolehlivosti

Renault Sport F1 dnes promluvil o nadcházející sezóně 2015 a úpravách, které provedl na své pohonné jednotce. Co zlepšil a co od něj můžeme očekávat?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault v roce 2015: 850 koní, zlepšení všech systémů a zvýšení spolehlivosti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 29.01.2015 11:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2015 12:51
Já věřím, že v Renaultu ví, co dělají a že… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 28.01.2015 12:30
Je to oficiálně v technický specifikacích k… »
» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 28.01.2015 13:42
On přidal už v průběhu loňské sezóny do Abú… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    176.74.130.XXX
    Máš pravdu, teď sedím v kanclu na dědině 03 Bydlím však samozřejmě ve městě. :)

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Eli SKA-PUNK ova

    178.41.118.XXX
    Po prvom roku Renault 850, Mercedes 900 ... a to na zaciatku minulej sezony ocakavali 760 ... nic nie je nutne menit, snad len prietok a spotrebu o 10-20 percent zvysit a sirsie zadne pneu

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.111.77.XXX
    Uz vidim, jak Honda bezhlave kopirovala12
    Urcite zvolili koncepci takovou o ktere jsou presvedceni, ze je nejlepsi a ona je to zrovna ta od Mercedesu03 Kdyby jim vyslo, ze ta od Ferrari, tak maji jiste podobnou Ferrari.

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    85.207.90.XXX
    No uvidíme.. Uvidíme uvidíme, to co je na papíře, nemusí být ve skutečnosti, navíc nevíme o kolik se zlepšil Mercedes a další....
    A stejně maximální výkon mi příjde jako hodně nepodstatný fakt, neboť jej stejně můžou použít jen v kvaldě a ani to možná ne, když mají jeden motor na 5 závodů... Uvidíme jak to bude v Jerezu(Melbourne a Katalánsku :) )

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Martino

    178.143.94.XXX
    VYKON ,,celkový výkon: přibližně 850 koní (loni 760 koní)´´ takze to Renault zvysil vykon motora o 90 HP? 12 Mile prekvapenie

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nikos

      213.195.215.XXX
      no tak to vyplinulo zhruba s toho co rikali ze ocekavaji jakou ztratu budou mit na mercedes. TZN 2014 ztrata 60 koni myslim ... tento rok zvysil mercedes o dalsich 50 takze 110 - 90 nejakych 20 - 30 koni a to je to co rikali ze by chteli mit ztratu na novou specifikaci mercedesu. No ale furt je to predhaneni v PR takze uz at tu mame ostry zavod, i testy nam toho moc nereknou jak jsme zjistili minuli rok.

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      On přidal už v průběhu loňské sezóny do Abú Zabí kolem 40 koní, takže během zimy to vychází přibližně na 50 koní.
      Mimochodem, podobně jako Mercedes - nemile prekvapenie. 04

      + 10 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.130.XXX
        Takže poh. jednotka Mercedes 2015 vs Renault 2015 = rozdíl (opět) 60 HP ve prospěch Mercedesu?

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Žel zatím to vypadá, že ztráta bude podobná jako loni. Chytřejší ale budeme až v Melbourne.

          + 8 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.143.94.XXX
            Nejake info o Ferrari? Pretoze ani na zahranicnych weboch som o motore pre sezonu 2015 nic nenasiel na rozdiel od nejakych zakulisnych info o Renaulte a Mercedese.

            + 7 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            176.74.130.XXX
            Hm, to není dobré. Ale děkuji za info.01

            + 7 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Eli SKA-PUNK ova

            178.41.54.XXX
            Rozdiel 50 koni a rozdiel 50 koni nie je vzdy to iste. 850 ku 900 (94,5 percenta) je rozhodne mensia strata, ako napr. 750 ku 800 (93,7 percenta) :)

            + 9 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.11.XXX
              To zaokrouhlení je spíš 93,8% a 94,4% ... ale to je detail.
              Důležitější ten fakt, že také záleží, v jakých otáčkách ten výkon je dostupný. Navíc je to motor s jedním turbem, takže tam stejně vznikne výkonový propad (na začátku nebo konci použitelného spektra otáček). U atmosferického motoru je ten nárůst více lineární, takže tam se opravdu jedná víceméně pouze o rychlost na konci rovinek. U přeplňovaného motoru může být rychlost na konci roviny klidně menší, ale co je to komu platné, když dostane 0,5 s na výjezdu z každé pomalé zatáčky a 0,3 s z výjezdu pomalejší (viz minulá sezóna). On ten rozdíl ve výkonu ani tak nemusel být ve špičkovém výkonu, ale stačí to v nižších až středních otáčkách. Mít 300 kW v 4000 RPM a 250 kW ve stejných otáčkách udělá daleko větší rozdíl v čase na kolo než rozdíl 50 kW v 11000 RPM. ;)

              + 7 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                109.81.245.XXX
                Tak nějakou tu desetinu si musel přidat, aby to budilo alespoň zdání nějakého hodnotného argumentu. Na výjezdu ze středně rychlých ten turbomotor má podle mě více navrch než z pomalých, ten krouťák je problém přenést na kola. A jinak si nemyslím, že by tam měli nějaký velký turbo lag - díky MGU-H (e-turbo). Sám Mercedes řekl, že ovladatelnost byla lepší (i když Renault tvrdil u svých motorů opak).

                + 7 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • zlo

    176.25.132.XXX
    850hp V článku jsem nenašel zmínku o tom údajném výkonu. Je to jen odhad redakce, nebo oficiální prohlášení?

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Je to oficiálně v technický specifikacích k nové pohonné jednotce, doplním je do článku.

      + 11 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, rekopali temer všetko,... ...a je to len dobre, až na to dlhé potrubie, ktoré ešte stále kole oči. Ak si dáme vedľa pohonnej jednotky od Renaultu, tú od Mercedesu a Hondy, ktoré sú určite skvostom dizajnu a tímy, ktoré ich majú v portfóliu pre r. 2015, budú iste hviezdiť, lebo postaviť auto okolo takých pohonných jednotiek je sviatok. 01 Dúfam, že sa to nakoniec podarí aj Renaultu a dva tímy, ktoré pri ňom ostali, budú spokojné.

    + 22 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.130.XXX
      Já věřím, že v Renaultu ví, co dělají a že neokopírovali (jako Honda) koncept Mercedesu, ale dál vyvíji ten svůj, tak za to pro Renault palec hore. 01
      Tímto činem naplňují podstatu soutěžení v technologickém vývoji...kopírování nikdy nikam nevedlo :)
      Já si přeji, ať jsou všechny pohonné jednotky v r. 2015 vyrovnanější a ať je celá sezóna vyrovnanější :)

      + 12 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        88.101.0.XXX
        kopírování vždy vedlo k rychlému dosažení limitu a následovala úprava pravidel
        - doutníky
        - spoilery
        - wingcary
        - zástěrky
        - turbomotory
        - tvar "cocacola"
        - foukané difuzory

        + 9 / − 15

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama