DISKUZE K ČLÁNKU Soupeři mají obavy: Dosáhl během zimy Mercedes stejného pokroku jako oni?

Soupeři Mercedesu se během zimy snažily o maximální stažení náskoku Mercedesu. Proto, aby mohli dosáhnout ještě větších pokroků, dosáhli u FIA svého - povolení vývoje během sezóny. Jenže na všem může paradoxně nejvíce vydělat Mercedes, který možná dosáhne největšího zlepšení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Soupeři mají obavy: Dosáhl během zimy Mercedes stejného pokroku jako oni?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 26.01.2015 10:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Skull55 (Hlasovali 2 lidé) 26.01.2015 00:46
Predpokladam, ze myslel hlavne posledni cast… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Je to len normále,... ...že Mercedes napreduje, lebo tá koncepcia pohonnej jednotky, ktorá má stále rezervy, až do tých 1600 koní, aj keď to nie je až také horúce, lebo mať k dispozícii taký výkon, je potrebné ho aj zmysluplne preniesť na dráhu, čo môže byť problém pri šírke pneumatík, ktoré sú nateraz k dispoyícii, aj prítlaku, ktorý auto môže generovať a môže to mať naopak negatívny charakter na opotrebenie pneumatík a aj zlé jazdné vlastnosti. 11 Takže nateraz všetko s mierou a bude všetko v poriadku u Mercedesu aj súperov, lebo nie je sa kde hnať. 01 Zatiaľ je potrebné v sezóne 2015 dobehnúť Mercedes, aby bol výkon pohonných jednotiek taký, aký mali v minulom roku a pohonné jednotky Renaultu a Ferrari boli spľahlivé a pokrok bol urobený aj v aerodynamike tak, aby sa ten výkon dal spoľahlivo preniesť na cestu.01 To je alfa a omega súperov Mercedesu, nie hnanie sa za vysokým výkonom. Na to je ešte čas, po roku 2017, kedy sa predpisy upravia tak, aby sa dal ten vysoký výkon zužitkovať. 01

    + 15 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jarda

    78.157.160.XXX
    Soupeři Taký mě celou zimu bavilo, jak se ostatní těší, že stáhnout náskok Mercedesu. To by si museli 3 měsíce schrupnout. A už vůbec nechápu Ferrari, které vybrečený sezónní vývoj považuje za své vítězství.

    + 11 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.195.XXX
      Je to chyba FIA a nie Ferrari, ze su nepresne napisane pravidla. 01

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar

      176.74.128.XXX
      Tak je zajímavé že s vývojem nových vozů týmy začínají už v první polovině probíhající sezony, ale o vývoji pohonných jednotek pro novou sezonu začali u Renaultu a Ferrari pořádně uvažovat až na konci léta či na začátku podzimu. Pokud chtěli Mercedes co nejrychleji dohnat, měli s vývojem začít už po testech před začátkem sezony.

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    37.188.231.XXX
    Mercedes vyhral jeden titul a uz se musej menit pravidla,vzhledem k tomu co se delo minulych par sezon se mi to zdy jako dvoji metr....

    + 14 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      93.99.87.XXX
      Možná to dvojí metr je. Za ty 4 roky titulů RB se zakázaly dvojité difuzory, foukané difuzory, mapování motorů, pravidla pro podlahy, pravidla pro křídla, umístění vyfuků atd a když ani to nestačilo, udělaly se uplně nové motory i auta. Teď se mění co? Pár tokenů můžou použít později. No chudák Mercedes. (sarkasmus) 11

      + 14 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Skull55

        Skull55

        109.81.208.XXX
        Predpokladam, ze myslel hlavne posledni cast clanku, kde Bernie chce nove motory. Jestli motory opet zmeni tak at proboha prestanou mluvit o snizovani nakladu.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          147.229.7.XXX
          I kdyby to myslel takto, tak by po 3 letech totální dominance bez jakýchkoliv podstatných změn udělá menší změna, než byla loni. Takže stěžovat si na to, že RB měl ideální podmínky, zatímco Mercedes trpí, je trochu mimo. 03
          Tím ale neříkám, že jsem pro změny. Jak píšeš, pořád měnit radikálně pravidla žádné peníze nešetří a na dráze je to celkem jedno. 03

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • DBS

    109.105.39.XXX
    Nevm co čekali...že budou vylepšovat a Mercedes bude jenom sedět na prdeli a dívat se jak je ostatní dohání když můžou taky máknout (a že oni to umí) a utéct jim ještě víc...musím se smát 16

    + 20 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • red_blaff

      194.228.11.XXX
      naprosty souhlas, jen uplny diletant si mohl myslet ze MB nevylepsi motor o dalsi kW a Nm... a plat Rencku ci Ferek ze jim chybi 50 ci 60ps tak je dozenem aniz by pocitali s vyvojem u MB... ach. nezbyva nez se jen smat a za brisko popadat. ale tak treba jim to u MB bude horet jako kdysi 12 ne ze bych jim to pral, to urcite ne. 14

      + 7 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • 1

        178.255.168.XXX
        mercedes bude muset zákonitě narazit na oblast, kde se dokáže zlepšit o menší část, než konkurence. Pořád bude mít náskok, ale neměl by být tak dramatický jako v loňské sezoně

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama