Ferrari i v roce 2015 se zavěšením typu pull-rod?

iM2, 10. ledna 2015, 21:56 Google+

Ferrari chce zřejmě i čtvrtý rok po sobě vsadit na přední nápravě na zavěšení typu pull-rod a to i přesto, že Kimi Räikkönen nebyl především s předním zavěšením očividně spokojen.

Počet komentářů:  18 komentářů (Poslední 12.01. 09:39) Napište svůj názor
Räikkönen, Kimi

Räikkönen, Kimi | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Už od sezony 2012 používá Ferrari na přední nápravě lehce kontroverzní zavěšení typu pull-rod. Podle informací italského 'Autosprint' se na tom nic nezmění ani v sezoně 2015. Kimi Räikkönen, který se do týmu vrátil před sezonou 2014, však s tímto typem zavěšení nemá být moc spokojený.

Oproti typu push-rod jde o méně konvenční řešení. Jeho hlavní nevýhodou má být menší citlivost na změny v nastavení. Jeho výhodou je pak nižší těžiště, což se pozitivně projevuje při návrhu a designu vozu.

S tím vloni bojoval Kimi, který je na chování přední části vozu obvzlášť citlivý. Před tím, než Ferrari v roce 2012 tento koncept znovu 'oprášilo', bylo posledním týmem, který jej používalo, Minardi v roce 2001.


Zavěšení typu pull-rod na voze ze sezony 2014 (foto: Scuderia Ferrari)

Zůstává tedy otázkou, jak se nová jezdecká dvojice, Kimi Räikkönen a Sebastian Vettel, s řešením typu pull-rod popasuje. Jízdní styl letošní dvojice si je mnohem podobnější než loňské dvojice. Bez zajímavosti jistě není ani fakt, že právě Alonso má být příznivcem tohoto řešení. Shodou okolností v roce 2001 u Minardi jezdil právě on...

Tip: Více o specifikách zavěšení promluvili například Tombazis nebo Fry

Vytisknout

Diskuze: Ferrari i v roce 2015 se zavěšením typu pull-rod?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 12.01.2015 09:39 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 18 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Räikkönen, Kimi

Investice Ferrari do zlepšení: Aerodynamický tunel, simulátory a desítky…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud