DISKUZE K ČLÁNKU FIA v nových pravidlech počítá s virtuálním safety carem. Jak bude fungovat?

FIA v nových pravidlech potvrzuje zavedení virtuálního safety caru. Jak bude novinka fungovat?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA v nových pravidlech počítá s virtuálním safety carem. Jak bude fungovat?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 10.01.2015 15:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 09.01.2015 09:45
FIA stanoví, jakou rychlostí mohou jezdit,… »
» uzivatel000635 (Hlasovali 4 lidé) 09.01.2015 09:12
Nevím nedokážu si představit, jak to má fungovat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    194.160.178.XXX
    Je to hlúposť,... ...aby sa jazdil každý sektor, inou rýchlosťou, lebo sa nezachová poradie pred žltou fázou virtuálneho Safety Caru. 02 Malo by sa jazdiť konštantnou rýchlosťou, ako v boxoch, od začiatku návestia na návestidle Virtuálneho Safety Caru, po konečné.01 Inak je to nelogické a sa teda divím, že čo schválili, je totálna hlúposť, lebo bude ovplyvňovať poradie.18 11

    + 15 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      195.49.189.XXX
      všaj o to im išlo. okrem "bezpečnosti" samozrejme..

      + 2 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Honza

      94.112.166.XXX
      Souhlasim, je to blbost.

      + 3 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.235.XXX
      "...lebo sa nezachová poradie..."

      Nerozumím. Proč by se nemělo zachovat? Všichni pojedou v daným sektoru zhruba stejně rychle, navíc bude během VSC zakázaný předjíždění (podobně jako u normálního safety caru)

      + 5 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.235.XXX
          No, mně ta logika fakt nechce pustit. VSC se rozsvítí na celé trati současně, všechny sektory a všechna auta v nich se zpomalí. Současně. Celé startovní pole, bez ohledu na to, kde se bude kdo nacházet, zpomalí na kupříkladu 50% své obvyklé rychlosti.
          Pokud to budou všichni dodržovat přesně -a oni budou, protože když pojedou pomaleji, ztratí, když pojedou rychleji, dostanou penalizaci- tak se po skončení fáze VSC závod obnoví +- se stejnými rozestupy mezi jednotlivými auty, jako byl před ní.

          V čem spočívá ta změna poměrů?

          + 4 / − 14

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Píšeš hlúposti,... ...v článku je jasne napísané, že v jednotlivých sektoroch sa bude rýchlosť upravovať individuálne podľa potreby a nie o 50%, ako to píšeš ty, lebo rýchlosť sa nemôže znižovať v % ale musí to byť konkrétne číslo, ktoré sa zobrazí závodníkovi na volante a tak je to tam aj napísané, lebo v sektoroch nie je predpísaná rýchlosť akou má závodník ísť pri ostrom závode z dôvodu, lebo to nie je premávka na verejných komunikáciách, ale závod a každý závodník chce ísť logicky, čo najrýchlejšie ! Chlapče. 11 Mimo to súna trati sektory rôznej dĺžky a ak by sa nezachovala rovnaká rýchlosť pre všetky vozidlá, tak by sa menilo poradie ak by sa neskončila žltá fáza virtuálneho Safety Caru u toho semafóru, kde sa začala, ak by sa išlo individuálnymi rýchlosťami v jednotlivých sektoroch. 01 Ako vidieť v škole ti ...
            Příspěvek byl redakčně upraven.

            + 16 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              46.33.96.XXX
              Napadají mne dvě možnosti:
              1. Čeština je od slovenčiny dál, než jsem si myslel a ty prostě netušíš, o čem se píše v tom článku a co píšu já.
              2. xxx (bylo by smazáno za porušení druhé části třetího bodu kodexu uživatelů diskuze. I když si myslím, že neprávem. Je rozdíl mezi konstatováním zjevné skutečnosti a jejím zpochybněním)

              + 1 / − 13

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                46.33.96.XXX
                ... smozřejmě vždycky může existovat ta možnost
                3. totiž že jsem úpně blbej já a že mi něco zásadního uniká. Ale zrovna v tomhle případě bych na to nevsadil.

                + 1 / − 15

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Lojzkovi to přijde nelogické, ale Bianchimu to mohlo zachránit kariéru (a de facto život). Kdyby nejel i přes dvě žluté jako blázen, tak se mu nic nestane.

      + 4 / − 17

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Nevím nedokážu si představit, jak to má fungovat. Musím to vidět v praxi... Není mi jasné, podle čeho se ten pilot bude orientovat, jak rychle má jet, jak bude vědět, že jede rychleji, že má zpomalit, nebo naopak, že jede zbytečně moc pomalu a může malinko zrychlit a přitom bude stále pod limitem? Kdo to a jak bude určovat? To uvidí na displeji volantu? No to bude v místě, kde má zbystřit, koukat na volant a ne na dráhu...

    + 4 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      FIA stanoví, jakou rychlostí mohou jezdit, delta časy pro sektory uvidí to na volantu. Ten má jezdec před sebou a není problém např. zobrazovat jinou barvou, když jedou rychleji (na to nemusí podrobně sledovat display). A nemyslím si, že by při volnějším tempu, kdy se nesmí předjíždět, měli mít se sledováním problémy. S delta časy jsou piloti zvyklí pracovat, ty se u výjezdu skutečného safety caru v F1 používaly už delší dobu.

      + 10 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama