DISKUZE K ČLÁNKU Haas má v aukci zájem o majetek Marussie

Nově vznikající americký tým Haas má zájem zúčastnit se aukce, v níž se bude rozprodávat majetek zkrachovalé Marussie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Haas má v aukci zájem o majetek Marussie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 16.12.2014 17:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kalty (Hlasovalo 6 lidí) 16.12.2014 09:24
Tak doufám, že nám ukážou, jak se to má dělat s… »
» uzivatel000792 (Hlasovali 4 lidé) 16.12.2014 12:23
Mylis sa. Obchodny model maju vsetky timy.… »
» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 16.12.2014 12:24
Nie, tie peniaze dostane tim len vtedy, ak sa… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Gené akosi moc špekuluje,... ...ako Truhlík z Lúky divých makov a miesto toho, aby kúpil tím a 3 kusy tohtoročných šasi všetkých aut Marusie, ktoré sú k dispozícii aj s volantmi, lebo od iných tímov šasi kupovať nemôže, podľa stanovených predpisov, nakoľko to platilo aj pre Caterham a na tom ušetrí, len musí o to požiadať. Caterham o to požiadal a bolo mu zo strany FIA vyhovené, štartovať so šasí z r. 2015, aj v r. 2015. 01 Ale pohonné jednotky budú musieť nasadiť nové, pre r. 2015, lebo tie z roku 2014 sa nedajú použiť preto, lebo sú po svojej životnosti a majú svoje odjazdené, aj keď absolvovali o 2 závody menej. V predpisoch je jasne dané, že každý tím si musí robiť návrh šasi sám a len pohonnú jednotku môže kúpiť od dodávateľov.11 Takže tak chlapče, F1 je hold kráľovna motošportu Gene, kde treba preukázať aj kus fortieľu, okrem toho že máš pri sebe aj potrebný balík doláčov, pre sezónu 2015. 18 11

    + 14 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jc

    77.78.111.XXX
    male tymy Malym tymum naslibovali setreni a rozpoctove stropy. A misto toho dostali drahe a slozite pohonne jednotky. Kolik jim asi zbyde na ten zbytek... takze jsou radi, ze to daji nejak dohromady, natoz aby cpali penize do vyvoje.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    89.102.3.XXX
    Premie od Bernieho Jak je to vlastne s temi penezi od Bernieho? To dostanou pouze tymy, ktere nastoupi do dalsi sezony? Kdyz Marrusia skoncila 9., dostane tech 40,5 mega + dalsi penize z toho dalsiho baliku, nebo maji smulu? A pokud maji smulu, poskoci na to 9. misto Sauber, nebo ma taky smulu?

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      213.160.185.XXX
      Nie, tie peniaze dostane tim len vtedy, ak sa zucastni vsetkych pretekov sezony, s vynimkou maximalne dvoch. A to Marussia nesplnila. Cize ziadne peniaze nedostane, resp. jej veritelia.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Nemám rád, když se teď všichni navážejí do Marussie a Caterhamu s tím, jak to dělali špatně. S těmi rozpočty co měli by to o moc líp nikdo nedokázal a už vůbec to nevěřím šéfům týmů co disponují skoro osminásobnými rozpočty. Ti by za ty peníze nedokázali postavit ani auto na start.

    Co se Haase týká, tak ten základní "americký" problém je vidět už teď. Své působení v F1 bere jako "obchodní model" což může těžko fungovat. V obchodním modelu totiž chcete vydělávat, což se vám v F1 může podařit jen velmi zřídka a jen pokud skončíte v šampionátu na předních pozicích. Toho ovšem těžko dosáhne s přístupem, koupit si každý díl od někoho jiného a sám de facto nic nedělat.

    Designováním vlastních dílů na míru, lepším zpracováním a použitím jiných materiálů a řešení než konkurence, lze dosáhnou potřebných desetinek, které vám v součtu dají náskok před ostatními. Tím, že si nakoupím hotové díly od konkurence, která je navrhovala pro svůj koncept formule, a potom je složím dohromady jak Lego, dosáhnu jen toho, že budu mít výkonnostně naprosto neoptimalizovanou formuli a z mých inženýrů budou prostě jen montéři, bez schopnosti navrhnout a vyrobit lepší díly.

    Osobně Haasův přístup vůbec nechápu hlavně z toho hlediska, že vlastní firmu na obráběcí stroje, kterým chce pomocí F1 dělat reklamu. Ale tím, že si sám nic nevyrobí a už vůbec ne na těch svých strojích to bude spíš reklama klamavá. Nehledě na to, že s tím plánem co zatím má, bude zřejmě jezdit tam, co jezdila Marussia.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.40.199.XXX
      haas skonci velmi rychlo
      on chce ucastou v f1 behom par rokov zdvojnasobit obrat jeho firmy na tie obrabacie stroje, co je podla mna absolutne nerealne

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      213.160.185.XXX
      Mylis sa. Obchodny model maju vsetky timy. Obchodny model urcuje co budu tvorit prjimy timu a co budu tvorit straty, investicie. Obchodny model urcuje akymi nastrojmi bude tim prosperovat a na ktorych miestach bude mat naklady.

      Bez obchodneho modelu neexistuje ziaden tim. To nie je ziaden americky vynalez.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kalty

    Kalty

    165.72.200.XXX
    Tak doufám, že nám ukážou, jak se to má dělat s malým teamem.
    Jsem k tomu trochu skeptický, ale třeba překvapí ;)

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama