DISKUZE K ČLÁNKU Volkswagen (opět) pošilhává po F1, se studií proveditelnosti pomáhá Domenicali

Druhá největší světová automobilka - Volkswagen Group - provádí studii proveditelnosti ohledně potenciálního vstupu do Formule 1. A zprávu pro ni připravuje bývalý šéf Ferrari Stefano Domenicali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Volkswagen (opět) pošilhává po F1, se studií proveditelnosti pomáhá Domenicali

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 09.12.2014 09:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 05.12.2014 22:03
Je to možná menší paradox než monopost F1 s… »
» tom11 (Hlasovalo 10 lidí) 05.12.2014 10:53
jj, to je docela střízlivá úvaha. ale jde o to,… »
» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 05.12.2014 12:47
Hodně rozumná úvaha a časově by to možná i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • FoxPw

    213.192.37.XXX
    zajímavé by bylo použít značku Bugatti, to by k F1 jistě přitáhlo dost diváků, i když tato značka není známá ve spojení s lidovým vozítkem.

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      194.228.208.XXX
      Dle mého by do F1 šel pod značkou Audi...

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.40.199.XXX
      a co by na tom ziskal volkswagen? bugatti predava jeden model aj ten je pre nich brutalne stratovy a vyrabaju ho cisto len ako imidzovku
      ak by prisli do f1 tak jedine s audi, s lamborghini alebo s porsche, ale najskor by to naozaj bolo to audi

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ppp

      217.170.97.XXX
      Německé lidové vozidla a f1? Dovolte mi abych se zasmál 18 18 18

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Honza

    213.220.204.XXX
    WRC Pokud by šel do F1 přímo VW, tak je myslím slušná šance pro Škodovku k návratu do WRC.

    + 14 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      jj, to je docela střízlivá úvaha. ale jde o to, jakou ze svých značek bude chtít VW v F1 prezentovat.
      Audi je v DTM, Porsche a Lambo ve vytrvalostních a v plechovkách, VW v raly. Tak mě to vychází na Škodovku a nebo Seat 11

      + 10 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Hodně rozumná úvaha a časově by to možná i sedělo. VW má zatím plány ve WRC do roku 2016, ale myslím si, že bude ještě inimálně další dva roky pokračovat. Pokud v příštím roce budou rozhodnuti o účasti v F1, za dva roky budou mít postavený monopost a tak nějak kolem roku 2018 by VW nastoupil do F1. A do té doby určitě nebudou ve funkcích oba pánové, kteří mají vůči sobě averzi, VW utlumí aktivity ve WRC a na jeho místo by mohla nastoupit Škodovka.

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Nie je pravda,... ...že VW usiloval o formát pohonných jednotiek, ktorý bol schválený pre r. 2014, lebo ak áno, tak by v F1 už tohoto roku bol. VW bol jednoznačne za 1,6 R4 Turbo + KERS, lebo dobre vedel, že to čo schválili ostatní je hlúposť a čoskoro sa na to príde. Táto koncepcia 1,6 V6 Turbo + ERS, ktorú schvália FIA, rádove predražila pohonné jednotky, čo sa nakoniec aj ukázalo a vo VW si dobre zrátali, že pokiaľ sa pravidlá nedajú do podoby, aby náklady boli jednak nižšie a prijateľné pre menšie tímy, potom iste do F1 vstúpia s plnou parádov. 01 Nie je totiž účelné vyrábať niečo, čo sa v komerčných autách neuplatní a s ekológiou to nemá nič spoločném, lebo za tie peniaze sa dá vyrobiť ďaleko úspornejšia verzia pohonnej jednotky, s rovnakým výkonom a nižšou sporebou a hlavne rádovo lacnejšie, čo platí aj o údržbe a opravách, čo je určujúcou položkou pre komerčné automobily, okrem spotreby a splnení emisnej normy EUro VI, ktoré by pohonné jednotky v F1 nikdy nesplnili. 02

    + 24 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.176.164.XXX
      Zapomenul jsi nám připomenout, že kluci vedle z vesnice už dávno takový motor vyvinuli.01

      + 12 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Nielen vyvinili Mývale,... ...ale je homologovaný nielen pre autá, ale aj iné dopravné prostriedky a mohol si sa ísť naň pozrieť na výstavu vo Veľkej Británii, kde bol osadený do vrtulníka, ktorý má za sebou letové skúšky. 01 Takže tak chlapče !

        + 19 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • 1

      178.255.168.XXX
      Kapor zase perlí
      4válec nebyl v žádném ohledu úspornější variantou, naopak by způsobil řadu komplikací při konstrukci šasi. Zjisti si trochu fakta, než začneš zase kázat

      + 13 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Nespôsobil,.. ...lebo dá sa uložiť aj šikmo. Je to všetko na tom, ako to uložíš v CADe v 3D. 11

        + 21 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • 1

          178.255.168.XXX
          motor konstruktér F1 používá jako nosný prvek, 4válec nemá požadovanou torzní tuhost. Takže pokud by byl 4válec, tak by bylo nutno stavět jiným způsobem celé šasi

          + 9 / − 13

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            80.87.214.XXX
            Ak je uložený šikmo, tak má,.. ...len ty si to ešte nikdy v CADe nekreslil a nepočítal metódov konečných prvkov, ako vidím *** ! 09
            Příspěvek byl redakčně upraven.

            + 19 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Já jsem pro, bylo by to jistě oživení F1. V závodech by se pak mohly vyskytnout zajímavé situace jako třeba "Volkswagen díky vyšší maximálce předjíždí Ferrari" 12 Takové marketingové poselství by asi v Maranellu jen těžko rozdýchávali.

    + 26 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama