DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg bez výkonu: Co se na hybridním ústrojí poškodilo?

Na Mercedesu Nica Rosberga selhala pumpa systému ERS. Němec tím ztratil veškeré naděje na to, že by mohl na kolegu Hamiltona vyvinout jakýkoliv tlak. Dle Wolfa by se takový problém při finálovém závodu roku stávat neměl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg bez výkonu: Co se na hybridním ústrojí poškodilo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 24.11.2014 10:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 5 lidé) 23.11.2014 23:24
Horner měl na mysli pohonnou jednotku, tedy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Ono, Mercedes má ešte výhodu v tom,.. ...že ak vypne ERS, tak môže uviesť 1,6 V6 Turbo do módu yvýšeného výkonu, čo zrejme o niečo zmiernilo handicap, ak to Nico použil, ale bolo vidieť, že stráca aj pri brzdení, kde MGU-K má na brzdenie zadných kolies značný vplyv. 19 Bola to smola. Nová sezóna bude určite pre neho radostnejšia. 01

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Luke

    86.49.147.XXX
    Ztráta Tak a teď si dovolím citovat Hornera. "Na Mercedes nám schází 75 koní" 18
    Teď prakticky chybělo Mercedesu na Renaut nějakých "75" koní. (160-75=85)

    No a kdyby Nico jel bez ERS od začátku tak by si jej dal i Stevenson... 14

    Tolik k demagogii, kterou se snaží Horner a spol rozpoutat. Ztráta na Mercedes je ve všech oblastech. V oblasti motoru je to hlavně v jeho konstrukci a v efektivitě...

    PS: Vzal jsem v potaz i to, že nemohl brzdit jak by chtěl...03

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FoxPw

      213.192.37.XXX
      Tady nejde jen o ztrátu čistého výkonu (ten se projeví hlavně na rovinkách), ale hlavně ztráta energie (auto táhne jen spalovací motor a tudíž jezdec musí jet v úsporném režimu, aby vyšel s benzínem), dále chybí kroutící moment při akceleraci a v neposlední řadě se daleko víc zatěžují brzdy. Takže ztráta ERS je mnohem viditelnější a "komplexnější", než jen ztráta výkonu spalovacího motoru. Takže ztráta 75 koní na motoru je daleko méně znát (je to 10% celkového výkonu), než ztráta ERS (víc jak 50% kroutícího momentu při akceleraci).

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Horner měl na mysli pohonnou jednotku, tedy spalovací motor + ERS. Přece si nemyslíš, že Renault na Mercedes ztrácí 75 koní jen na spalovacím motoru. Ještě než Rosbergovi vypli pumpu ERS, měl relativně slušnou akceleraci ze začátek, pak už to byla opravdu výkonová tragédie. Tak či tak, rozdíl 75 koní Renault vs Mercedes je blbost. Naopak, jasně nejhorší pohonné jednotky měly ke konci sezóny monoposty, které pohánělo ústrojí od Ferrari...

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama