DISKUZE K ČLÁNKU Vettel: Změna týmu nemá nic společného s neúspěšnou sezonou

Sebastian Vettel tvrdí, že po nevalném začátku sezony se druhá polovina sezony vyvíjí lépe.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel: Změna týmu nemá nic společného s neúspěšnou sezonou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 21.11.2014 14:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 14 lidí) 18.11.2014 14:24
hm ... asi mu dost uskodily ty letosni kilometry… »
» Fanda.LH (Hlasovalo 12 lidí) 18.11.2014 20:22
Daniel si musel zvykat mnohem víc... Nezměnil… »
» Mike17 (Hlasovalo 9 lidí) 19.11.2014 11:14
Přečti si ten rozhovor ještě jednou, podívej se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Je to o budúcnosti,... ...lebo ak je Renault proti rozmrazeniu pohonných jednotiek, spolu s Mercedesom, tak to je preto, lebo nevie ako tú pohonnú jednotku dostať na úroveň tej najlepšej. Naopak Ferrari to vie a preto o rozmrazenie usiluje a to je dobre, lebo týmto má šancu aj Sebastian, abz bol yas majster sveta. 01

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bruno

    94.112.169.XXX
    jak se ten debil furt vymlouvá na technicke poruchy, zas tolik jich neměl dokonce i kolega měl poruchy tak at svoje jalove vykony nesvádi na ostatni, bez bezkonkurenčniho vozu vettela porazi kde kdo v f1.

    + 11 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Přečti si ten rozhovor ještě jednou, podívej se na to kolik kdo měl poruch, pak mrkni do historie na doby, kdy Vettel neměl bezkonkurenční auto a pak zkus napsat něco inteligentního. 04

      + 9 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Poruch měl stejně jako Webber.

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.102.3.XXX
    hm ... asi mu dost uskodily ty letosni kilometry, ktere nemohl najezdit v predsezonnich testech a zvyknout si tak na uplne jine auto. Daniel si preci jen nemusel zvykat tolik, protoze TR na tom nebylo tak dobre. Jak pise, od Monzy uz dokaze s Danielem drzet krok a treba v Madarsku mel Daniel vylozene stesti na vyjeti SC. Skoda, ze odchazi, docela by me zajimalo, zda by pristi sezonu dokazal Daniela pravidelne porazet. Ve druhe polovine sezony mu dokaze docela slusne konkurovat.

    + 14 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • seb.vettel.fans

      85.135.212.XXX
      Mám rovnaký názor,keby to Sebovi šlo od začiatku sezóny tak ako od tejto druhej polovici sezóny myslím že by to s ním mal Daniel trošku ťažšie. Nehovorím že je Ricciardo zlý pilot,naopak veľmi ma prekvapil ako mu to tento rok ide ale je aj treba priznať že skoro pri všetkých 3 víťazstvách mal aj kopu šťastia,tiež by som bol radšej aby ostal ešte aspoň budúci rok v RB,škoda že prestupuje k Ferrari,nejako tento jeho ťah nechápem...

      + 7 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      Daniel si musel zvykat mnohem víc... Nezměnil jen auto, ale i tým..

      + 12 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.29.32.XXX
        zmenil tym, ale ty postupy prace v TR budou prakticky totozne jako v RB, jen maji mene penez a moznosti vyvoje auta. Je klidne mozne, ze se Daniel umi adaptovat na zmeny rychleji, nez Seb. Jen si myslim, ze pokud by mel RB pred sezonou standardni testy jako minule sezony, tak by se Seb netrapil tak dlouho, mozna vubec. Jak sam uvadi, on prisel i o hodne treninku behem sezony a to manko najetych kilometru v dnesni dobe, kdy piloti v letadle stravi 100x vice casu, nez v zavodni sedacce bylo prilis velke.

        + 4 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Že ti přezouvá gumy jiný mechanik není moc velká změna. Loňský vůz STR je víc podobný letošnímu RB než loňský RB. To je podstatné. 03

        + 6 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          109.81.147.XXX
          Řekl bych, že jsou 2 nejpodobnější vozy v porovnání s loňským rokem... Vlastně v případě Ricciarda se nezměnilo vůbec nic... Motory, pneumatiky, brzdy, výfuky, ERS... Tohle všechno mělo loňské STR.. 02 02 20 20

          Vettel to tu hodnotí dost střízlivě... Vidím to stejně... Je jasné, že auta, se kterými získal 4 tituly, mu vyhovovala... Ale změnilo se toho hrozně moc... V podstatě je to jiná kategorie... A jak sám říká, jeho prací je se přizpůsobit, což nezvládl tak dobře jako Ricci... Žádná omluva pro to neexistuje... Ano nevyšly testy... Ale během dosavadní sezóny najel víc než dost a pořád ztrácí...

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Souhlasím napůl.
            Nesouhlasím s tím, že si byly loňské STR a RBR podobné (pokud jsem to špatně nepochopil). Už jen proto, že top speed STR byla jedna z nejlepších a RB nejhorších je známkou toho, že oba vozy poskytovaly velice rozdílný přítlak. Je tedy evidentní, že letošní RB vykazuje přítlak podobný loňskému STR, a naopak nesrovnatelně menší než loňský RB.
            A nesouhlasím s tím, že Vettel pořád ztrácí. V posledních závodech se Riccimu minimálně vyrovnal.
            Souhlasím s tím, že to zhodnotil střízlivě. Něco je vina technických a jiných problémů a něco je vina jeho.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              194.228.208.XXX
              A o tom, že by měl Ricci nějakou výhodu neřekl ani slovo... Protože je to nesmysl to takhle brát... Nebo měli všechny top týmy vyházet své jezdce a nabrat borce ze středu pole??

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Máš pravdu, přímo to v tomto článku napsané není, na rozdíl od jiných. Ale pokud si přečteš část o difuzorech, celkem to z toho vyplývá. Předpokládám, že se asi shodneme v tom, že přítlak RB na zádi byl asi nejlepší ze všech loňských vozů a u STR byl někde úplně jinde.
                Letošní vozy mají přítlak ještě horší. Takže čistě logicky: bude letošním vozům podobnější loňský STR, nebo nejlépe sedící auto loňské sezony? S jezdci ze středu pole to nemá nic společného, nebo se mají letos vozy opět měnit na hůř sedící?

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  194.228.208.XXX
                  Čístě teoreticky i prakticky to nebude mít žádný vliv...

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    194.228.208.XXX
                    Přizpůsobovat se různým podmínkám je pro jezdce normální záležitostí. Letos byly problémy důsledkem toho, že jsem hodně ztratil. Daniel a ostatní to zvládli lépe.

                    Tohle je velká pravda a žádné výmluvy neberu...

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama