DISKUZE K ČLÁNKU Nejmladší a nejstarší: Přehled pilotů, kteří se zapsali do statistik F1
Kdo byl podle oficiálního serveru Formule 1 nejstarší a kdo nejmladší pilot, který vyhrál šampionát, závod, zajel nejrychlejší kolo, zabodoval nebo se umístil na pódiu?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Nejmladší a nejstarší: Přehled pilotů, kteří se zapsali do statistik F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Spoiler
11:12 24.10.2014 94.112.191.XXXSuper link Omluva za cizi link, ale je tam skvele prehled veku jezdcu a jejich uspechu
[odkaz na stránku] -
rock
11:06 23.10.2014 37.188.138.XXXrock Měl bych drobnou výhradu k tomu věku; ten pokles není nijak skokový, už dlouhé desítky let klesá kontinuelně (když jsem to namátkou procházel, tak okolo jednoho roku / dekádu posledních cca 40 let)
A přidal bych povzdech k tomu bodování; v době Rodrigueze by se Alguersuari s Kvjatem do té statistiky nedostali vůbec.
Vettel ano -a předpokládám, že by pořád vedl-, ale třeba ten zmiňovaný Rodriguez by byl jen cca 30 dní za ním.
Anebo naopak, třeba Alonso si svoje první umístění v TOP10 vyjel na svoje 20. narozeniny (tedy dřív než Alguersuari) - akorát tehdy se 10. místo ještě nebodovalo.
Asi by fakt bylo lepší přepočítat to na první umístění v TOP6 nebo TOP10 -
Kapor
10:10 23.10.2014 80.87.214.XXXÁno, F1 sa nám veľmi zmenila,... ...lebo okrem veku, ktorý u jazdcov stále klesal aj vďaka akadémiám a rozmanitosti nižších sérií, zase stúpali náklady na autá a celú réžiu tímu v F1, ktoré sa vyšplhali do obrovských súm, takže v F1 si už nevrznú menšie tímy, ktoré by chceli vstúpiť do tohoto športu bez silných sponzorov a platiacich pilotov. Je to ako vidieť začarovaný kruh a východisko bude asi o niekoľko rokov, keď sa zásoby ropy natoľko vyčerpajú, že terajšiu F1 vystrieda Formula E a náklady budú v norme, lebo elektromototy a príslušenstvo bude omnoho lacnejšie, nakoľko už predtým budú zavedené v komerčných automobiloch a firmy dodávateľou si budú viac konkurovať a tlačiť cenu nadol, aby sa v tomto športe nielen presadili, ale hlavne zviditeľnili, kde bude široká paleta dodávateľov nielen agregátov, ale aj príslušenstva a konečne budú závodiť tí najlepší.-
-
-
rock
12:26 23.10.2014 37.188.138.XXXTipl bych že s lehkou ironií mínil dodatečné audio, která by nahradilo chybějící zvuk tak, aby se na to dalo koukat bez usnutí.
btw
to není myšlenka až tak úplně mimo. Přibývá hot hatchů, které to mají, aby dodaly řidiči zážitek z plnotučnějšího zvuku - a z jiného soudku: čas od času probleskne zprávička, že by dodatečný zvuk byl předepsaný u elektromobilů kvůli bezpečnosti.
-
-
-
-
Kapor
16:36 23.10.2014 194.160.178.XXXBolo by to prínosom už dnes,... ...lebo oktanové číslo CNG je 130, len zrejme nádrž na celý závod by bol problém, lebo auto by bolo ešte ťažšie z dôvodu, že by to bola prakticky tlaková nádoba, preto aj nebezpečnejšie ako doteraz, ale záleží, ako by bol zase navrhnutý motor, aby využitie paliva bolo čo najlepšie, lebo spotreba CNG by bola ešte nižšia ako beznínu a motory by boli tým pádom zelenšie, lebo aj axhalátov by bolo menej. Zrejme vývoj motora pre F1 by bol drahší ako u benzínu.-
-
Kapor
19:15 24.10.2014 194.160.178.XXXNajbečnejšia je elektrina,... ...a keď postavia zariadenie, ktoré napodobí to primitívne Teslovo, v ktorom použil vákuové trubice a ktoré bude omnoho modernejšie, na vyššej technickej úrovni využívajúc elektromagnetický potencial našej Zeme, ktoré poháňalo Fordku pred 150 rokmi, čo pre dnešných vedcov v oblasti elektrotechniky by nemal byť problém, tak by sme sa dočkali najlepšieho závodenia v dejinách, nízkych rozpočtov a nabité štartovné pole novými tímami, kde by mohli súťažiť tímy ktoré na to majú technické vybavenie, nie milióny v banke, aby ich pchali do kešene mŕtvole, ktorého volajú Bernie E.
-
-
anonym
19:42 23.10.2014 78.80.80.XXXO to tankování by byly právě závody zajímavější u CNG, neboť rychlost tankování, nepletu-li se, by měla být závislá na tlakovému rozdílu v nádrži a ve zdroji, čili čím plnější nádrž = tím pomaleji CNG teče, čímž by bylo hůře zjistitelné, kdy přesně přestat plnit "nádrž", aby následující sprint krásně vyšel... Z hlediska bezpečnosti by již dnes již neměl být nějaký závažný problém, tlakové nádoby vydrží hodně při použití onoho správného materiálu. O ceně se dle mě ještě nemá cenu bavit, CNG ještě není moc využíváno pro pohon automobilů, jelikož se pořád spíše vyplatí jezdit na ropné paliva, které budou dominovat ještě několik desetiletí a F1 je bude minimálně stejně dlouho používat, nestane-li se něco velmi nepředpokládaného...
-
-
-
-