DISKUZE K ČLÁNKU Číňané chtějí mít do dvou let v F1 svůj tým

Wei Di, šéf automobilového a motocyklového administrativního centra, prohlásil, že čínská skupina je ochotna koupit tým v F1. Dle něj bude mít Čína v dalším roce, maximálně dvou, svůj tým v F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Číňané chtějí mít do dvou let v F1 svůj tým

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 23.10.2014 21:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 7 lidí) 22.10.2014 10:31
Ale to je přece dobře... Já jsem už dlouho… »
» skejpa (Hlasovali 5 lidé) 22.10.2014 14:13
Doby, kdy jen kopírovali, jsou dávno pryč.… »
» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 23.10.2014 07:35
Nezmysel. Prichod novych timov nema nic… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    62.182.234.XXX
    hodne dobry první rok by čínaně koupili merc motory a druhý rok by už jezdili se svým kompletním Made in china mercedesem :) to bych byl rád abych se toho dořil, umím si představit jak čína naleje 2 miliardy do f1 :)

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ak by šikmookí kúpili Caterham,... ...určite by išli na pohonnú jednotku Mercedesu a Kamuja ako skúseného závodníka by si zrejme nechali, čím by si tento výrobca upevnil prioritu v F1 a nový tím ČimCater zase predstíž. 18 11 Čím, čím...

    + 10 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Ale to je přece dobře... Já jsem už dlouho přemýšlel nad tím, proč se do F1 ženou jen šejci apod. Přitom čínskej tým má obrovské možnosti v propagaci čínských firem a je dost možné, že když si najmou pár schopných lidí, s jejich finančními možnostmi by to klidně mohl být druhý red bull. A F1 by měla být celosvětová, zvýší se tím i prestiž F1 jako takové.

    Někdo tu psal, jak čína vše kopíruje ale i nějaké kopírování je k něčemu dobré. Vemte si třeba v mobilech společnost Xiaomi nebo Lenovo. Xiaomi během pár let z nuly vytvořili společnost která je v TOP 5 na světě a jejich produkty rozhodně nejsou špatné. A Takovýchto firem, které čekají na možnost dobré prezentace po světě bude v Číně mraky a tenhle tým by jim v tom mohl hodně pomoci. Do toho v budoucnu i nějakej čínskej jezdec a image "číňan v čínském voze vítězí" nebo "čína je dobrá" apod. to je prostě marketingově terno.

    A rozhodně lepší tým s penězi než Marussia nebo Caterham (a další), kteří skoro krachujou.

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.29.32.XXX
      ano, kdyz se kradou patenty a delaji se kopie, takze naklady na vyvoj jsou prakticky nulove, tak se da opravdu dobre konkurovat cenou. Na tom neni nic obdivuhodneho.

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        88.146.158.XXX
        Doby, kdy jen kopírovali, jsou dávno pryč. Budíček. A když k tomu přidají výrazně lepší podporu a cenu, tak se není čemu divit, že tak rostou.

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Face

    Face

    88.102.130.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.235.XXX
      "Značka, tradice, historie a podobné hodnoty už bohužel v dnešním světě přestávají mít význam"

      V dnešním světě? Přemýšlím, co si asi tak museli říkat fanoušci v 60. letech, když během dvou let zmizely MV Augusty ze špičky ve všech třídách mimo pětistovek a byly nahrazeny Hondou a Suzuki

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.29.32.XXX
      ale to je taky dobre. Pokud by ty vase hodnoty neustale pretrvavaly a porazely ty novodobe, tak zijeme o par stoleti zpet a nejakou F1 bys vubec neresil, protoze by neexistovaly automobily 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      88.212.36.XXX
      Nezmysel.

      Prichod novych timov nema nic spolocne so starymi tradiciami, historiou a podobnymi hodnotami.
      To maju Cinania sediet doma, pretoze si vazia historiu a tradiciu F1? Hlupost.

      Rovnako ani prichod Mahindry do MotoGP neporusil a ani neposkodil ziadnu znacku, historiu alebo tradiciu.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Řekl bych, že kdyby po této sezóně koupily Caterham, tak by je to ani moc nestálo. Popravdě jsem si říkal už dřív kde je zakopaný pes, když v Číně je nespočet technologických firem, mají obrovské zisky a do F1 se nikdo nehrne, i přes to, že tam už léta jezdí Force India, což by pro nemálo číňanů mělo být něco jako hozená rukavice.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    78.102.112.XXX
    Takže do pár let máme... Takže do pár let máme v F1 očekávat tým MerGedes, či Red Buul, či dokonce Ferrori?
    Dělám si sradu z čínského lidového zvyku okopíruj co můžeš i sousedovy trenky!!!
    Každopádně peníze neznamenají úspěch, viď Ferrari, Mc Larene?

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      77.48.225.XXX
      Mercedes a Red Bull jsou podle tebe týmy chudého muže?

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        78.102.112.XXX
        Peníze neznamenají úspěch... jinými slovy můžete mít peněz jako brambor, ale přesto můžete bojovat ve středu pole s Force Indii, která má proti Vám čtvrtinový rozpočet...
        Tedy myslel jsem to tak, že i když můžete mít nejvyšší rozpočet tak to automaticky neznamená, že budete úspěšní... což MERCEDES A RED BULL JSOU, proto jsem je nezmiňoval... příště trochu více uvažovat a podepsat se :)

        + 8 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • rock

      46.33.96.XXX
      Peníze sice neznamenají automatický úspěch, ale jsou jeho nutným předpokladem...

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        78.102.112.XXX
        Tak určitě, ale podívej se na FI, která byla na začátku sezony a i uprostřed stále schopna bojovat v některých závodech s McLarenem a Ferrari...
        Ale máš pravdu, pokud chceš PK a PJ tak musíš rozbít větší prasátko... viz Mercedes, který se první roky po svém návratu snažil postavit mistrovský tým s menším rozpočtem...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.235.XXX
          No právě. Force India nebo dřív Sauber mohou tu a tam pozlobit, ale ve finále, z pohledu celé sezóny, s těmi velkými kluky zase a znova prohrajou.
          Pokud to někdo nedělá tak blbě, jak Toyota, tak z jedné strany do toho nasypeš peníze a schopný lidi (koupený za ty peníze) a z druhé strany dřív nebo později vypadnou výsledky.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • vojtano

    37.188.133.XXX
    Číňané umějí kdeco, ale většinou se nezačíná nejvyšší disciplínou...

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama