DISKUZE K ČLÁNKU Massa: Kimi má problémy s psychikou

Problémy Kimiho Räikkönena s ovládáním jeho Ferrari mají podle Felipeho Massy psychického původu. Sám podobnou situaci po boku Fernanda Alonsa zažíval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massa: Kimi má problémy s psychikou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 24.10.2014 06:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000400 (Hlasovalo 18 lidí) 21.10.2014 13:44
Vlastně jen kliďas, salámista, méďa béďa a… »
» uzivatel000400 (Hlasovalo 15 lidí) 21.10.2014 13:42
. Drakonický pazdrát Alonso... Njn, se Schumim,… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 23.10.2014 21:40
Vím, že Massa jezdil se silnými kolegy pořád.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    77.242.90.XXX
    Mimochodem, bottas je zatim podcenovanej, ale ten chlapec je supertalent, takze masa zase narazil

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    77.242.90.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Na každém šprochu pravdy trochu Massa nejspíše mluví o vztazích uvnitř týmu, které zažíval. Ale nejsem si jist, zda to tak je i letos. Spíše bych hledal příčiny trochu jinde. I když i na Massových slovech jistě bude trocha pravdy.
    Podle mne letošní auto Ferrari bylo stavěno výhradně na jezdecký styl Alonsa. (Massa odcházel a Kimi do konstrukce auta z Lotusu moc mluvit nemohl). A takovéto auto se Raikkonenovi velmi špatně nastavuje, což je prapříčina jeho výkonnosti. Kimimu fandím a čekal jsem těsnější souboje s Ferdou. (Nejspíše už v příští sezóně by na ně mohlo dojít, kdyby Alík neodešel).
    Na druhou stranu je třeba přiznat (a Massa to potvrdil), že Alonso je absolutní špička, co se současných pilotů týče. On je schopen porazit každého kolegu, což tvrdím s plným vědomím a znalostí faktů ze sezóny 2007.
    Tak jsem zvědav, jak dopadnou příští rok souboje týmových kolegů u Ferrari i v týmu, kde bude Alonso. Protože Fernando bude mít "nevýhodu nováčka" a tudíž auto nikoliv jen pro něj.03

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      213.216.61.XXX
      Massa jezdil se silnými kolegy pořád, ten nápor dobře zná, takže to posuzuje podle toho, co zažil. Kdysi sám řekl, že jeho slabší výsledky byly dány psychikou.
      Jinak Alo bylů v pozici nováčka v roce 2010. Tam zpočátku Massa stíhal, dokonce i dojel před ním, ale postupně bodově ztrácel, až to dopadlo, jak to dopadlo.
      Mimochodem, pamatuješ, jak nějací místní "znalci" tvrdili, že Massu dusilo Ferko s Alonsem? Že se ten Massa po přestupu ale "vyšvihl" ve srovnání s ještě nedávno nováčkem Bottasem... 03

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Vím, že Massa jezdil se silnými kolegy pořád. Proto jsem se ho zde stále snažil obhajovat. Na druhou stranu jeho jízdní styl považuji za poměrně "prasácký". Nikoliv z hlediska "férovosti", ale z hlediska "čistoty stylu".
        Pro některé místní "znalce" je každý nesmysl, kterým si mohou plivnout na Alonsa, dobrý. A tak tu psali i jiné hlouposti.
        Máš pravdu. Čekal bych, že Felipe Bottase bude pravidelně dávat, ale opak je pravdou. Asi ho i ve Williamsu (podle místních znalců) musí Willíci s Bottasem dusit též.18

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          46.33.96.XXX
          "jeho jízdní styl považuji za poměrně "prasácký" z hlediska čistoty stylu"

          Jeden nejmenovaný šampion se po Massově první sezóně v F1 vyjádřil v tom duchu, že pozorovat Massu při jízdě je zajímavé. Že dost dobře nechápe, jak se s tak zoufalým stylem dokáže udržet na trati.

          Pak šel Massa na rok testovat a přišlo mu to k duhu. Alespoň ty nejostřejší hrany obrousil...

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    147.229.221.XXX
    Ani se mi nechce představovat, jak by byl "chytrý" kdyby onehdá vyhrál titul on a ne Hamilton...

    + 8 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000400

    uzivatel000400

    93.185.8.XXX
    . Drakonický pazdrát Alonso... Njn, se Schumim, Sennou, to taky nebylo lehký jezdit, pardon, vlastně nosit vodu. Vlastně ani s Hamiltonem - Kovalainen se z toho náklepu de facto nikdy nevzpamatoval (a navždy tak zůstal tím, co si v McL tehdá ani nelíz), s Alonsem hádka, Rosberga velmi úspěšně leptá teď 01 Chci Alonsa s Hambáčem opět do jednoho teamu!12

    + 15 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      77.242.90.XXX
      co button???

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000400

      uzivatel000400

      93.185.8.XXX
      Vlastně jen kliďas, salámista, méďa béďa a flegmouš Button Hamiltona místama ustál 01 Alonsa prozatím nikdo, jen s Hamem vlastně remizovali tím, že se navzájem pwnovali, až z toho prošustrovali titul

      + 18 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    46.135.32.XXX
    Massa je prostě loser a ještě k tomu otravný... Nikdy jsem ho neměl rád, samozřejmě že ne všichni můžou být vítězové, ale to co předvádí Massa poslední roky je neuvěřitelný trapas.

    Napřed brečel jak želva, jak do něj všichni schválně bourají a nenachají ho předjet a letos to snad ani nemá cenu komentovat - tady měl vyjet safety car protože bylo mokro, tady měli být jiné pneumatiky... Fakt je, že jde o jednoho z nejhorších pilotů v poli a uděl by nejlépe kdyby se soustředil na sebe a neomlouval svou výkonnost "nadčlověkem" Alonsem.

    + 21 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jako

      46.135.126.XXX
      Hroznej looser se spatnou vykonosti a jeden z nejhorsich podle tebe..ale ma o padesat bodu vice nez Kimi...A to Kimi je muj oblíbenec, ale letos to tezce nezvlada..

      + 17 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        46.135.32.XXX
        Tak nejprve zpátky do školy a zopakovat počty 71- 47 = 24 a ne 50.

        Hlavně ale 74 bodů ztrácí tenhle "borec" na týmového kolegu.

        Ale takhle jednoduché to samozřejmě není. Z těch vyjádření Massy je přece zřejmé, že on chce hlavně zdůraznit, že on byl vyhozen od ferka neprávem a omlouvá tím sám sebe.

        Ty jeho řeči jsou to co mě na něm vadí nejvíc.

        + 15 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jako

          46.135.126.XXX
          Omlouvam se ja se blbe podival a dal Massovi 91 misto 71 bodu..Ale pointa je jasna..Jinak Massu nemusím, myslim ze je uplakanejsi nez jini , ale spis sem narazel na negativni veci v prispevku..takhle nadavat na pilota ktery s Alonsem jezdil ,a otevřene priznava ze to nedal i s psychickych duvodu a i přesto mel lepsi (i kdyz taky ostudne) skore nez ma nyni Kimi, je naprosto zbytecne .Myslím ze Massa je zrovna na otázku ke Kimiho vykonum vuci Alonsovi docela kompetentni osoba...Treba na tom trochu pravdy bude , nebo třeba ne....Urcite v tom hraje roli i technika a Kimiho jizdni styl...ale tohle hledisko co nastinil Massa muze hrat taky roli..Navic Alonso opousti tym a i pres to je lepsi jak Kimi i kdyz by na to mohl kašlat...

          + 13 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            46.135.32.XXX
            No jasně, že jsem to napsal schválně hodně ostře, ale jsme na Internetu a tady se to moc v rukavičkách nehraje ;-) Massa to stejně nečte tak co...

            Nicméně vzpomeň si třeba na Kimiho ještě v McL, start z posledního místa na roštu a nakonec vítězství v závodě kdy předjel vedoucí renault tuším dvě kola před cílem, jeho předjížděcí manévry byly vždycky bravurní.

            A když se řekne Massa tak si vybavím jeho problémy s jízdou na vodě a jeho kolize za které mohou vždycky všichni jenom on ne.

            Samozřejmě nemusíš souhlasit, ale Massa je pro mě všechno jiné jenom ne synonymum pro dobrého pilota.

            Jinak hezké odpoledne, jdem se slunit ne? 03

            + 15 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jako

              89.233.183.XXX
              Tak Kimi v Mcl byl bomba..od jeho pusobeni tam jsem mu zacal fandit a porad ho mam rad, ale letos me primo stve svymi vykony..Skoda ze bylo auto tak poruchove v roce 2005..Pro me to je letos dreamteam u Ferrari, protoze Alonsa taky obdivuju, a doufal jsem ze budou oba vyborni, ale Kimi je v hajzlu.. a cele Ferrari to zabiji jak muzou..Ale snad se polepsi pristi rok a Kimi bude valet jako v Lotusu aspoň (i kdyz loni uz na to ke konci kaslal)..Jinak mam podobny pohled na Felipeho co se tyce kolizi, ale to s tim destem plati zrovna i pro Kimiho...Kazdy mame asi trosku jiny pohled na Massu..i kdyz podobny v tom jak nekdy breci nebo se vymlouva nebo neprizna chybu..ale rozdilny hlavne v tom ze ja ho povazuji za dobreho pilota..Ono ze statistickeho hlediska je Felipe vlastne nejlepsi pilot po mistrech ,kteri zavodi...A sezony 2007 i 2008 mel dost slusne...

              + 6 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                46.135.32.XXX
                Ze statistického hlediska ovšem taky jezdil největší část své kariéry ve statisticky nejlepším týmu F1...

                Ale hlavně řekni mi nějaký hop moment co Massa předvedl a který si budeme všichni pamatovat? Něco co jsem popsal výše o Kimim nebo co předvedl Míka se Schumim - predjeti vozu o kolo zpět z obou stran, Vetěova jízda a vítězství v Monze v dešti. Button a jeho mokré závody.

                Já si Massu s ničím zapamatovatelnym proste nespojǐm.

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • rock

                  94.112.203.XXX
                  Předjetí smykem v Singapuru 2012... Bruno Senna? Asi...

                  btw Hakkinen vs Schumacher: atraktivní napohled, ale ze sportovního / řidičského hlediska to auto o kolo zpět Mikovi hodně ulehčilo práci. Schumacher se nemohl bránit do poslední chvilky a musel si vybrat stopu poměrně daleko před zatáčkou - což proti Hakkinenovi v podstatně rychlejším autě znamenalo game over.

                  + 5 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • ppp

      217.170.97.XXX
      Když se podíváte kolik závodů Massa nedojel kvůli tomu že ho nabourali tak pochopíte proč je na tom bodově tak jak na tom je.11

      + 9 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Evžen

        212.79.110.XXX
        Máš naprostou pravdu v tom, že Massa přišel letos o nějaké ty body kvůli kolizím. Nemohu však s tebou souhlasit v bodě, cituji: "... že ho nabourali...". Snad jediný závod, kdy Massu opravdu nabourali, bylo Melbourne, kde Kobajašimu selhaly brzdy a natřel ho hned na startu. To je jasné. Potom ale zase získal "zadarmo navíc" body v Malajsii, kde brzdil týmového kolegu, a když dostal jasný a logický příkaz, aby pustil Bottase (když se sám Massa marně pokoušel o předjíždecí manévr), tak z toho byla velká aféra a mediální masáž typu "Jak jste to mohli Felipemu udělat!" Tam se zřejmě projevily ty psychické problémy, jinak nechápu, proč by se dospělému, tehdy dvaatřicetiletému muži, měl tým omlouvat jako nějaké malé holce, že si dovolili dát šanci kolegovi, když měl tuším lepší gumy a mohl postupovat vpřed (a o nic víc než o pozice se tehdy nebojovalo!). Pak byl dá se říci klid až do Kanady, kde přišel závodní incident s Pérezem (kde mi nepřijde, že by vinu nesl čistě Pérez). V Británii sice duchapřítomně zmírnil nehodu s Raikkonenem, k níž ale vůbec nemuselo dojít, kdyby se nevzbudil až dávno po zhasnutí červených světel. Následoval zkrat v Německu, za nějž byl dokonce vyšetřován, ačkoliv trest nepadl (reakcí Massy nebylo, že by se pokoušel analyzovat, zda případně on sám něco neudělal špatně - ne, on chtěl měnit komisaře!)

        Jinak těch vážných incidentů, které by ho stály body, zase tolik nebylo. I kdybychom nepočítali kolize, je jasně patrné, že za týmovým kolegou Massa zaostává v kvalifikační i v závodní rychlosti. Ač si ho velmi vážím za to, že po drsné nehodě s pružinou sebral odvahu a znovu sedl do kokpitu, nemohu zavírat oči před tím, že prakticky se všemi svými týmovými kolegy v libovolných vozech vždy prohrál, tuším, že jedinou výjimkou je sezona 2008 a jeho boj o titul (ale nedá se říci, že by tehdy Raikkonena nějak roznesl na kopytech). Proto nemohu souhlasit, že by se nehoda v Maďarsku 2009 podepsala na jeho výkonnosti. Byl vždy zbrklý a nekonzistentní, poslední dobou je bohužel i pomalý. V historii F1 zanechal jistě nesmazatelnou stopu, ale myslím, že o titul nebo snad o vítězství ve velké ceně se již ucházet nebude. A možná by neškodilo, kdyby občas nechal zavřenou pusu, přijde mi, že poslední dobou má sklony všechno komentovat, kéž by se s takovým zápalem soustředil na své výsledky!

        + 11 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama