DISKUZE K ČLÁNKU Kolik vrazil Mercedes do F1? Od inženýrů po uklízečky dostanou všichni bonus 350 tisíc Kč

Podle britských médií stála loni Mercedes honba za titulem v F1 rekordních 325 milionů liber (11,4 miliardy Kč). Na mimořádných odměnách všem svým zaměstnancům od inženýrů po uklízečky za odměnu vyplatí 10 tisíc liber (350 tis. Kč).

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kolik vrazil Mercedes do F1? Od inženýrů po uklízečky dostanou všichni bonus 350 tisíc Kč

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 15.10.2014 01:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovalo 19 lidí) 14.10.2014 09:42
právě naopak.. něco dokázali, tak jim to přejme… »
» erdedy (Hlasovalo 8 lidí) 14.10.2014 09:27
Brávo, brávo Medvedi... ;-) ...este nech niekto… »
» Fanda.LH (Hlasovali 4 lidé) 14.10.2014 11:55
Přesně tak... Radši ty peníze měli vyhodit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • vecerty

    90.176.179.XXX
    Vazne nevim proc delam vedouciho skladu kdyz jsem mohl delat uklizecku u Mercedesu.

    + 14 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    Brávo, brávo Medvedi... ;-) ...este nech niekto porozprava o tom "setreni nakladov", ci zablokovaniu vyvoja motorov "kvoli setreniu"...18 02

    Mimochodom - ked media pisu o 325mil, tak pravda bude tak cca 500mil. (osobne myslim este viac) 03

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      194.228.208.XXX
      Přesně tak... Radši ty peníze měli vyhodit oknem v rámci vývoje, zaměstnance ať hřeje pocit marnosti z nekonečného vývoje...02 02

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • F1fan

      212.5.205.XXX
      Erdedy, viem, ze si muselm mat narocnu sezonu tento rok, ale verim, ze mas nadhlad a zvladol si to v pohode...

      K tvojmu obligatnemu kopnutiu do MB - hypoteticky, ak by vsetci ostani vyrobcovia zvladli "motor" lepsie nez Mercedes a MB so svojimi zakaznikmi chceli rozmrazit vyvoj, cim by asi argumentovali Renault a Ferrari? Tiez by povedali asi nieco v zmysle, ze nenechaju platit svojich zakaznikov neschopnost niekoho ineho. Vsetci vyrobcovia vedeli co ich caka a tak sa (ne)zariadili...14

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.85.XXX
        04 neviem ci som to zvladol s nadhladom alebo skor nedostatkom casu (celkovo na F1)... Mozno oboje. Ale Lotus uz neni (nebude) "náš", tak je to o to lahsie.03

        Tu hypotezu hned posuniem trochu inde - nieje jedno ci tu sumu utratis pred alebo potom? Medvedi ju utratili pred zmrazenim, R. a F. by ju (tu sumu) chceli "dorovnat". Kde je problem?12 Pravidla su dane a schvalene (tento rok) ale nevidim problem aby sa co-to uvolnilo pre buduci. Tak isto ako sa zmenili specifikacie pneumatik "na objednavku" dokonca v sezone.06

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • f1fan

          85.237.234.XXX
          Hej, čas je vzácna komodita pre viacerých... 17

          Ako problém vidím to, že R a F síce sumu dorovnajú, ale MB ju bude musieť navýšiť tiež, aby neprišli o náskok. Takže peniaze budú utratené na na všetkých frontoch. Je to však dilema aj pre MB, obzvlášť ak Honda príde s niečím lepším. V takom prípade to už bude iná pesnička aj z ich strany. Zároveň aj ďalšia príležitosť dokázať, že vedia spraviť lepší motorový balík ako konkurencia. A to len potom budú lietať prachy... však uvidíme 04

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.41.85.XXX
            Mas samozrejme pravdu.
            Ale priznam sa, ze radsej (u)vidim ako leju "miliardy" do pohonu, ako do akehokolvek kridelka...01

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000046

      uzivatel000046

      194.228.216.XXX
      "Zablokovanie" motora sa týka skôr Williamsu, FI a najnovšie aj Lotusu ( rovnako zákazníkov Ferrari ). Zákazníci by boli prví, ktorí by rozmrazenie neprežili.
      Mercedes pri vetovaní určite nemá na mysli dobro zákazníkov, taký naivný nie som. Ale pripomenúť to treba. 04

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        Jj, posledna veta.01 03

        Co sa tyka rozmrazenia - Lotus by to mozno aj fin. zvladol nejake to nyvasenie ceny u MB - ved su uz hadam aj zvyknutí na "nekrestanske" sumy, co ziadal Renault...18

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          213.216.61.XXX
          Každá suma je křesťanská, viz český církevní tunel... oficiálně restituce. 03 Nevím, jestli se to doneslo až k vám na Slovensko. Je to "restituce", kde se všichni bránili spočítat a zveřejnit cenu a objem majetku a vrací se i církvím, co žádný majetek neměli, protože v té době vůbec neexistovali. To kdyby Renault viděl, tak by cenu ještě zvednul, aby nevypadal jako "nekřesťanská charita". 12

          + 7 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.41.85.XXX
            11 tak toto sa ku mne nedostalo... Ale v nasich koncinach, si viem dobre predstavit "ako" taka situacia moze vyzerat...03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • anonym

    195.49.189.XXX
    my, česko-slovenskí bežní smrteľníci to radšej ani nečítajme...

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ttt

      212.5.221.XXX
      Kazdy tu len cita 10tis libier, 350tis kc, pred ocami maju len $, €, £, ale nikto z nich nevidi 12-14-16hod sichty, neustale cestovanie, pracovne vikendy, cas straveny daleko od rodiny,... Ja im to doprajem.

      "There are two sides to every coin."

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Kde berete všichni jistotu, že to jeho "radšej ani nečítajme" bylo o oněch 10t librách a ne o celkových sumách nalitých do F1? Zatímco 350t Kč je velmi snadné si představit, neb slušně vybavené auto nižší střední třídy stojí obvykle (podstatně) víc, 11,4 mld už se "běžnému smrtelníkovi" představuje asi docela těžko. 04

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          109.81.208.XXX
          Ale vůbec ne. :-)) Je to cca 32571 těch stejných aut nižší střední třídy. :-)

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • anonym

      195.113.99.XXX
      Ti zatížení závistí by to vážně radši číst neměli, já s tím problém nemám. Vyhráli, zaslouží si to. 04

      + 15 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.95.XXX
      právě naopak.. něco dokázali, tak jim to přejme.. zadarmo takový úspěch určitě není.. a navíc z toho má něco každý zaměstnanec, ne jen management takže o to víc 01

      + 19 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama