DISKUZE K ČLÁNKU Villeneuve po Bianchiho nehodě vyzývá k častějším výjezdům safety caru

Bývalý mistr Formule 1 Jacques Villeneuve vyzývá ke změně pravidel týkajících se výjezdu safety caru při nehodách.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Villeneuve po Bianchiho nehodě vyzývá k častějším výjezdům safety caru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 72, poslední 08.10.2014 18:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» TLA4ENKA (Hlasovalo 12 lidí) 06.10.2014 12:50
jseš fakt ****** ******* Kapore Tento… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 06.10.2014 14:45
Buttonovi nemusíme nic přidávat. Bodů za 3 roky… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 06.10.2014 16:28
Promiň, já myslel že nejdůležitější jsou body … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • m3

    46.13.241.XXX
    Fakta Jen poupravím tvrzení. V místě nehody bylo stanoviště, které mává v tomto případě zelenou vlajkou pro druhý sektor. V místě nehody byly dvojité žluté vlajky a jsou signalizovaný na volantu před vjezdem sektoru. Navíc žlutými vlajkami bylo máváno zhruba 400 m před touto zatáčkou. Rozhodně se vlajkou nemává zrovna v místě, kde je nebezpečí, to už je trochu pozdě. Kdyby se šlo do důsledků tak za to může kdokoliv, je to posloupnost a na konci je pilot. Myslím, že to bylo neštastná náhoda mnoha faktorů: 18 kol staré intermediálky, houstnoucí déšť, možná první opravdový mokrý závod pro Bianchiho, trochu přemotivovanost, i když na Kobiho ztrácel 20 sekund. Z toho videa to navíc vypadá, že tam vlítnul uplně v plné rychlosti. Bůh ví co se tam stalo s tím autem.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jika

      88.83.187.XXX
      Právě ta rychlost je až neskutečná. Příčinou bude nejspíš nějaká závada v autě.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • vlaza

    85.71.89.XXX
    Bianchi - crash Tak že vážení. Všechny vaše teorie o chybě pilota a jízdu na 2x žlutou jsou pasé. Po fázi SC a neuklizeného vozu je přímo v místě úklidu , SIGNÁL ZELENE Vlajky !!! , která velí pilotům , že omezení pominula a že se jede na ostro. Toho , kdo dal signal tomu traťákovi nebo toho aktivního traťáka by mněli zavřít.

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.71.89.XXX
      [odkaz na stránku]

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Zelené vlajky vlají vždy za místem nehody. Chtělo by to ale asi vzít rozum do hrsti, než vypustíš takovou ptákovinu.. ty jsi taky pasé.

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • vojtano

        88.102.102.XXX
        Ono to není "za místem nehody", ale v místě nehody. Samozřejmě tam již měl přijet pomalu a až v době průjezdu kolem nehody začít zrychlovat, ale víme (my všichni moudří soudci), co Jules v tom okamžiku viděl, resp. neviděl? Víme, co jezdec vidí přes vodní bordel od předních kol za daného počasí? Víme, jaký má marussia volant a jak se na něm zobrazují informace z trati/boxů/vedení závodu? Ani Japončík na věži nemusel být nutně barvoslepý, patrně se řídil nějakými pokyny, které mohly být unáhlené, ale nikoliv nebezpečné, kdyby do toho místa přijížděl Bianchi "normálně".
        Hlavně ať to přežije bez fatálních následků, moc mu to přeji i když ten náraz byl opravdu hrozivý!

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          104.131.243.XXX
          dvojte zlute mu blikaji na volantu, to prehlidnout nemohl. stejne tak urcite dostal hlasku o nehode radiem. Pravdepodobnost, ze nic nevidel a o nicem nevedel se limitne blizi nule.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          Tak si rozsviť, když nevidíš. Bianchi v traktoru, ZA (!) nimi věž s maršálem mávajícím zelenou vlajko. ZA! Jules v místě, kde vylétával z dráhy, neměl ani v nejmenším šanci něco zeleného zahlédnout, ta zatáčka je dlouhá.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      78.24.10.XXX
      to vlaza: docela jsi se unáhlil, podívej se na tu pozici stewarda a místo nehody po směru jízdy a zjistíš, jakou jsi prohlásil hloupost.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    78.24.10.XXX
    Nabízí se řešení Díky tomu, jak se za poslední roky změnila pravidla ohledně SC a žlutých vlajek, je možno relativně jednodušše využít již zavedených pravidel a technických řešení. Trať je teď pro účely (nejen) žlutých vlajek rozdělena na více sektorů a procedura, která nastává po vyhlášení SC fáze, resp. její technické řešení umožňuje kontrolovat sníženou rychlost vozů ještě předtím, než SC dojedou. Potřebná úroveň zpomalení je jezdci indikována na volantu. Navíc tu od letoška máme vedle žlutých vlajek ještě dvojité žluté.
    Co takhle to spojit a stanovit pravidlo, že v sektorech, kde je máváno DVOJITOU žlutou vlajkou, musí jet piloti stejně, jako kdyby byla vyhlášená SC fáze. Po odmávání zelenými vlajkami na konci ohroženého sektoru(ů) mohou zase piloti přejít do závodního režimu.
    Toto řešení mi připadne bezpečnější než žluté vlajky a přitom operativnější než samotný safety car. Aktivace a deaktivace je operativní a rychlejší jak po stránce technické, tak i z hlediska lidského faktoru. Nepochybuji, že vedení závodu kolikrát zvažuje výjezd SC právě kvůli tomu, že by mohlo ovlivnit závod, a proto před takovým rozhodnutím třeba váhají. Kdežto vyhlásit pro sektor 7 a 8 (ať jsme konkrétní pro situaci v Suzuce) je otázkou jedné vteřiny...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    37.48.36.XXX
    Pravidla Pravidla by se mela sjednotit, a ne jednou vyjede a podruhe ne, takhle to proste nejde... za deste, spatnych svetelnych podminek a na tratich(usecich) kdy bariera je do urcite vzdalenosti od trate by mel vyjet vzdy bez vyjimek! Ale za sucheho zavodu pokud neni nejak problem s trati(strepiny, olej, apod) tak by nemel zbytecne vyjizdet. Jezdci by spise meli lepe respektovat zlute vlajky(i kdyz kolikrat ti tratovi komisari ani nevi cim mavou) a viditelne spomalit!
    Kazdopadne urcite nevyjizdet pri kazde nehode, protoze potom bude vyjizdet SC i kdyz nekdo odstavi auto na rovince...

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.71.249.XXX
      A všimnul jste si někdo že Lewise v inkriminovaném místě předjel Caterham? Ono ve nevyplácí vždy ,, rychle a zběsile".

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.23.219.XXX
        Myslel jsem si to taky, nerespektování žlutých vlajek je všeobecný problém.
        Nemyslím jenom předjíždění, ale hlavně rychlost v daných místech.
        Skoro každý to pere co se dá....

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    79.110.38.XXX
    hlavně když zůstalo stát nepojízdné auto uprostřeď trati v zatáčce v německu ke konci závodu, udělali všichni všechno proto, ale mohl vyhrát domácí rosberg a to i za cenu obrovského rizika jak pilotů, tak traťových komisařů. o to více bije do očí toto prohlášení...

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Jinak Ve zprávách začali říkat, že Julesův stav se hodně zhoršil, začal krvácet do mozku , musel se napojit na přístroje a okamžitě podstoupit další operaci. Tak doufejme no...

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      Ligier

      88.103.97.XXX
      Další takovej. Ne nic takového neříkali - jednak na přístrojích byl zřejmě celou dobu a druhák nebyla druhá operace (Sky)

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • MeVo

      MeVo

      94.112.98.XXX
      Kde jsi to prosím tě četl a co sis k tomu přidal ? Jestli takhle přidáváš i Butonovi tak se nedivím že ho vidíš jako nejlepšího v poli :-D

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Eracer

        62.168.11.XXX
        Řikali to v rádiu. Já nevím co je na tom pravdy, pokud to tak není tak jedině dobře. A s tím Buttonem mi už můžeš víš co....nic mu nepřidávám jen vidím že jezdí púořád fantasticky a kdyby měl dobré auto tak klidně vyhrává. Je to mistr světa a včera ukázal že pryč z F1 rozhodně nepatří.

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama