Räikkönen se konečně sžil s Ferrari F14 T

iM2, 1. října 2014, 23:07 Google+

Kimi Räikkönen řekl, že se konečně aklimatizoval ve voze Ferrari pro rok 2014, dokáže se dostat na vrchol setupu a také dokáže zvládnout problémy s ovládáním vozu, které ho zlobily zkraje roku.

Počet komentářů:  19 komentářů (Poslední 02.10. 17:49) Napište svůj názor
Räikkönen, Kimi

Räikkönen, Kimi | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

"V Singapuru jsme konečně měli rychlost na to, abychom v kvalifikaci dali rychlé měřené kolo, když se auto chovalo tak, jak jsem doufal, že se chovat bude," řekl Kimi Räikkönen pro oficiální stránky týmu Ferrari. "Byla jen škoda, že jsme nemohli maximalizovat výkonnost auta kvůli menšímu problému před posledním rychlým kolem [v Q3]. 

To znamenalo, že jsme toho v závodě nemohli moc udělat, protože jsem ale uvízl v provozu, tak jsem nemohl využít moji rychlosti. Ale pozitivní věcí tohoto víkendu pro mě bylo, že jsem měl z auta konečně dobrý pocit. To je něco, na co jsem letos čekal dlouho." 

Kimi také připustil, že ještě neví, jak na tom bude Ferrari s rychlostí ve srovnání se svými soupeři tento víken v Japonsku, ale jeho slov technická Suzuka sedí jeho jezdeckému stylu - což dokazují i jeho dřívější úspěchy na této trati. 

"Je to okruh hodně o výkonu, ale také technicky hodně náročný, takže se těšíme na to, jak tam naše auto pojede ve srovnání s týmy z čela. Suzuku mám hodně rád. Je to okruh ze staré závodnické školy, tento typ mi vždy dává ten nejlepší pocit. Řekl bych, že mým nejoblíbenějším je Spa-Francorchamps, ale Suzuka je v mém hodnocení velmi blízko. 

Až na moje úplně první vystoupení v Japonsku a v Suzuce, když jsem jezdil pro Sauber a musel jsem odstoupit po nehodě s Alesim, tak jsem v Japonsku dojel každý závod a získal také několik opravdu dobrých výsledků. Vítězství v roce 2005 bylo jednou z mých vůbec nejlepších jízd." 

Ačkoliv Kimi letos bodoval ve všech závodech až na čtyři, tak v bodovém srovnání s týmovým kolegou, Fernandem Alonsem, dost ztrácí. Mistr světa z roku 2007 je v průběžném pořadí s 45 body na kontě až 11., to mistr světa z let 2005 a 2006 je 133 body čtvrtý. 

Vytisknout

Diskuze: Räikkönen se konečně sžil s Ferrari F14 T

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 02.10.2014 17:49 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 19 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Red Bull

Marko: Až Mercedesy opět vybouchnou, tak je porazíme. O titul ještě mohou…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

  2. McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud