Co stálo za vařící vodou v láhvi Magnussena v Singapuru?

iM2, 26. září 2014, 10:40 Google+

McLaren našel důvod, proč byla láhev s vodou ve voze Kevina Magnussena v rámci GP Singapuru natolik horká, že jezdec musel po závodě vyhledat lékařské ošetření.

Počet komentářů:  11 komentářů (Poslední 29.09. 12:27) Napište svůj názor
Magnussen, Kevin

Magnussen, Kevin | foto: McLaren

Sdílejte článek

Důvod problémů Kevina Magnussena v Singapuru byl nalezen. V chladícím systému jeho McLarenu se startovním číslem 20 selhalo těsnění jeho chladiče. To způsobovalo enormní horko v kokpitu, což přivedlo vodu v jeho láhvi s vodou až k varu. I přes tuto nepříjemnost dokázal dojet Dán do cíle na desátém místě a získat tak jeden bod. 

Ke konci závodu se už Magnussen musel hodně snažit, aby vůbec dojel do cíle závodu. Nicméně po konci Grand Prix musel vyhledat lékařskou pomoc. McLaren po závodě ihned začal se zjišťováním toho, co problém způsobilo, protože telemetrická data nevykazovala žádnou anomálii.

Po analýze vozu po závodu přišel tým na poškozené těsnění chladiče. Díky tomu šel přes chladič teplý vzduch od motoru přímo na Kevina do kokpitu. U McLarenu už také vědí, proč těsnění selhalo. "Co se týče problému na voze Kevina, tak už je nám vše jasné. Už se to nebude opakovat," řekl závodní ředitel McLarenu Eric Boullier. Kromě toho také tým čeká na reakci od dodavatele motorů, společnosti Mercedes, ohledně selhání pohonné jednotky ve voze Jensona Buttona. "Co se Jensona týče, tak ještě nemáme všechny odpovědi. Zatím je pouze jasné, že to byl problém v oblasti elektriky."


Kevinovi bylo v Singapuru pořádné horko, už by se to nemělo opakovat
(foto: McLaren)

Vytisknout

Diskuze: Co stálo za vařící vodou v láhvi Magnussena v Singapuru?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 29.09.2014 12:27 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 11 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

symonds, pat

Symonds srovnává Sennu, Schumachera a Alonsa. Kdo je nejlepší?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud